آموزش عکاسی منو، استاندارد عکس ها و نحوه بارگذاری عکس
با مطالعه این مقاله با نحوه عکاسی منوی مجموعه خود، استاندارد عکسها و همچنین نحوه بارگذاری عکس برای منوی محصولات در اسنپفود آشنا خواهید شد.
در ابتدا میتوانید ویدیوی آموزش نحوه عکاسی محصولات برای اسنپفود را مشاهده کنید.
مطلب پیشنهادی : دلیل عدم نمایش منو در نرم افزار دخل چیست؟
ویدیو آموزش عکاسی از محصولات منو
مطلب پیشنهادی : افزایش فروش در اسنپ فود با تصاویر استاندارد منو
چرا عکس محصولات مهم هستند؟
منوی رستوران شما در اسنپفود، شباهت زیادی به ویترین یک فروشگاه برای مشتریان دارد و هر چقدر که این ویترین جذابتر باشد، مشتریان بیشتری به مجموعه شما جذب میشوند. منو اولین چیزی است که نظر کاربران را جلب میکند و تصویر ذهنی مشتری از عملکرد شما را میسازد؛ یک منوی کامل با عکسهای جذاب، باعث ایجاد تصویر مثبت و ماندگار از مجموعه شما در ذهن مشتریان خواهد شد.
آمار اسنپفود نشان داده است که محصولات دارای عکس، به طور متوسط چهار برابر بیشتر از محصولات بدون عکس سفارش داده میشوند. در بررسی کل منو نیز، رستورانهایی که عکس منوی آن ها کامل و استاندارد است، به طور میانگین 40% بیشتر از رستورانهای هم رده با عکس منوی ناقص، فروش دارند.
لازم است بدانید که طبق قوانین اسنپفود، کامل نبودن بیش از نصف تصاویر منو، باعث کسر 20% امتیاز از عملکرد روزانه رستوران خواهد شد؛ در نتیجه با کامل نبودن تصاویر، جایگاه پایینتری در لیست رستورانها خواهید داشت که باعث کمتر دیده شدن و افت فروش در بلند مدت میشود.
نحوه بارگذاری عکس
برای بارگذاری تصویر محصولات در منو، کافی است مراحل زیر را در نرمافزار دخل اسنپفود انجام دهید.
- از پایین صفحه نرمافزار وارد بخش محصولات شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
- روی گزینه بارگذاری عکس محصول کلیک کنید.
3. از دو روش انتخاب از گالری یا دوربین میتوانید عکس محصول خود را بارگذاری کنید. پس از بارگذاری کادر مربعی را روی عکس تنظیم کنید و ثبت عکس را بزنید.
4. گزینه ثبت تغییرات را بزنید تا تغییرات ایجاد شده ارسال شوند. پس از تایید پشتیبانی عکس محصول شما در نرمافزار اسنپفود نمایش داده خواهد شد.
اسنپفود امیدوار است که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد و با کامل کردن عکسهای منوی مجموعه خود در اسنپفود، محبوبیت و فروش خود را افزایش دهید.
درصورت بروز هر گونه سوال و مشکل در ارتباط با تصاویر منو، میتوانید از قسمت “پشتیبانی” نرمافزار دخل، درخواست خود را با عنوان “پروفایل من” و محتوای “تصاویر محصولات، کاور پروفایل و لوگو” ثبت کنید تا کارشناسان اسنپفود در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند.
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
چرا بعضی از عکس ها که مال مجموعه خودمان است، باعنوان اینترنتی بودن عکس رد میشود.
ممنون از رهنمایی که میکنید.