جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کاربهترین تبلیغات آفلاین رستوران ها

بهترین تبلیغات آفلاین رستوران ها

11 تیر 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
311 بازدید

بازاریابی آفلاین برای رستوران ها چیست؟ بازاریابی آفلاین بازاریابی است که شما خارج از اینترنت انجام می دهید، از تبلیغات در روزنامه های محلی گرفته تا بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، آگهی ها و موارد دیگر. بازاریابی آفلاین می تواند شامل حمایت مالی، همکاری و رویدادها نیز باشد که هدف آن تبلیغ رستوران شما به مخاطبان آفلاین است.

بروشور

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تبلیغ رستوران، چاپ بروشور و توزیع آنها در اطراف رستورانتان است. این بروشور میتواند شامل محتوایی با عنوان ” هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید” باشد. همچنین شما میتوانید عکسی از غذاهای ارائه شده در رستوران و تخفیفی که باعث ترغیب مشتریان به خرید میشود را در بروشور استفاده کنید.

همکاری با مشاغل محلی

وقتی مشاغل محلی از یکدیگر حمایت می کنند، همه برنده می شوند. بنابراین میتوانید با جست و جو در اطراف رستوران و مذاکره با کسب و کارهای محلی، یک معامله سودمند برای دو طرف پیشنهاد دهید. برای مثال اگر غذای سالم می‌فروشید، می‌توانید از باشگاه‌های ورزشی اطراف دیدن کنید و در ازای صحبت کردن با رستوران شما، یک کد تخفیف به مشتریانشان ارائه دهید.

آگهی در روزنامه

تبلیغات روزنامه ممکن است قدیمی به نظر برسند اما همچنان می توانند اثر گذار باشند.  هرچند که از سایر ایده های بازاریابی آفلاین برای رستوران ها پرهزینه تر است، اما یک راه مطمئن برای جذب مشتریان بیشتر است.

شرکت در جشنواره

یکی دیگر از روش های بازاریابی آفلاین شرکت در جشنواره های غذا و موسیقی است. جشنواره ها فرصت مناسبی برای درخشش رستوران شما و جذب مشتریان جدید میباشد. شما میتوانید مطمئن باشید که بخش بزرگی از مخاطبان محلی شما آنجا هستند و به دنبال غذای جدید و هیجان انگیز برای امتحان کردن هستند.

میزبانی رویداد ها

مشتریان همیشه به دنبال یک تجربه جدید و هیجان انگیز هستند. میزبانی رویدادها در رستوران شما یک راه عالی برای برتری بیشتر به رستوران های دیگر است. دعوت از یک گروه موسیقی زنده و یا اجرای استند آپ کمدین معروف میتواند مشتریان زیادی را به رستوران شما جذب کند.

بازاریابی داخلی رستوران

شما می توانید استراتژی های بازاریابی داخلی را برای رستوران ها نیز اجرا کنید! می توانید از لوگوی رستوران خود برای اهداف برندسازی استفاده کنید. در مورد موضوع و لوگوی رستوران خود تصمیم بگیرید و هر جا که می توانید از آن استفاده کنید. روی لباس کارمندان، بسته های تحویل سفارش و غیره…

مشارکت با سازمان ها

مشارکت با سازمان ها یک راه عالی برای دستیابی به بازاریابی آفلاین است. با پذیرایی از رویدادهای یک سازمان دیگر، مستقیماً مشتریان بالقوه را با غذای خود آشنا می کنید. اگر مردم آنچه را که در چنین رویدادهایی می خورند دوست داشته باشند، مطمئناً برای دریافت بیشتر به رستوران شما باز خواهند گشت. همچنین می توانید به عنوان حامی غذا در رویدادها شرکت کنید تا مشتریان خود را افزایش دهید.

جمع بندی

بدون شک، ایده های خلاقانه بازاریابی آفلاین به هر کسب و کار رستورانی کمک می کند تا از رقبا پیشی بگیرد. در حالی که هر استراتژی بازاریابی باید پس از تحقیقات کامل مشتری و بازار انتخاب شود.

برچسب ها: ایده تبلیغاتی رستورانتبلیغات آفلاینابزارهای تبلیغاتی
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت