تبلیغات محلی: راهکارهای جذب مشتریان نزدیک رستوران
مشتریان از عوامل اصلی موفقیت رستوران شما هستند. به خصوص افراد وفاداری که از کسب و کار شما حمایت می کنند و شما را به دوستان خود توصیه می کنند. اغلب، مشتریان وفادار معمولاً در منطقه شما زندگی می کنند. اگر میخواهید مشتریان را جذب کنید تا کسبوکار شما را به جای رقبای شما انتخاب کنند، ما انواع ایدههای بازاریابی و تبلیغات فروشگاهی محلی را به شما پیشنهاد می دهیم.
چرا بازاریابی فروشگاهی محلی برای رستوران ها مهم است؟
به عنوان یک صاحب رستوران، میدانید که اگر میخواهید به یک نام مرتبط در صنعت تبدیل شوید، تبلیغ کسبوکارتان ضروری است. اگر بازاریابی فروشگاهی محلی را در استراتژی تبلیغاتی خود بگنجانید، مزایایی که از آنها برخوردار خواهید شد، در اینجا آمده است:
آگاهی از برند را افزایش دهید: با آزمایش ایده های بازاریابی فروشگاهی محلی برای رستوران ها، مردم منطقه خود را از غذاهای خوشمزه و مکان دقیق خود آگاه می کنید.
ایجاد تعامل در جامعه: با هدف قرار دادن دائمی جمعیت محلی، مردم را وادار میکنید که هم به صورت آنلاین و هم آفلاین با رستوران شما ارتباط برقرار کنند.
مشتریان وفادار بیشتری به دست آورید: هدف نهایی بازاریابی فروشگاهی محلی متقاعد کردن هر چه بیشتر مردم برای بازگشت بارها و بارها به رستوران شما است.
ایجاد فرصت های مشارکت: شما نه تنها می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، بلکه با سایر مشاغلی که دسترسی به مخاطبان جدید را فراهم می کنند، ارتباط برقرار می کنید.
بهبود سئو سایت
تسلط بر تکنیک های سئو برای رستوران ها باعث افزایش دید شما و جذب مشتریان جدید به رستوران شما می شود. با این حال، تمرکز بر سئوی محلی به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی را که در منطقه شما زندگی می کنند به دست آورید و بازگردانید. یک وب سایت بهینه شده برای فروش و سئوی محلی طراحی کنید، وب سایت رستوران شما باید پر از کلمات کلیدی مرتبط محلی و اطلاعات صحیح در مورد مکان شما مانند آدرس، مکان و منو باشد.
رسانه های اجتماعی
یکی از بهترین ایده های بازاریابی فروشگاه های محلی برای رستوران ها، استفاده از شبکه های اجتماعی است. مشتریان شما در حال حاضر آنجا هستند، فقط باید به آنها دسترسی داشته باشید و آنها را متقاعد کنید که از شما بازدید کنند. برای مثال: از هشتگ های محلی استفاده کنید: زمانی که یک پست ایجاد می کنید، باید دو نکته اصلی در کپشن داشته باشید (یک فراخوان متقاعد کننده برای اقدام و هشتگ های مرتبط). هشتگ هایی اضافه کنید که شامل موقعیت مکانی شما و سایر موارد مرتبط در منطقه شما می شود، مانند مکان های دیدنی، بناهای تاریخی و نوع غذایی که سرو می کنید.
همکاری با اینفلوئنسرهای محلی
پس از تبلیغ یک اینفلوئنسر شاهد افزایش فروش رستوران خواهید شد. اینفلوئنسرهای مواد غذایی این مزیت را دارند که در حال حاضر جامعه ای دارند که به آنها اعتماد دارد.
توزیع بروشور
در حالی که تقریباً تمام کارهای تبلیغاتی در عصر حاضر به صورت آنلاین انجام می شود، نباید روش های سنتی را فراموش کنید. یکی از کارآمدترین ایده های بازاریابی محلی برای رستوران ها، توزیع بروشور در منطقه شما است.
جمع بندی
اگر از ایده های بازاریابی فروشگاهی محلی برای رستوران های ذکر شده در بالا استفاده کنید، متوجه افزایش قابل توجهی در تعداد مشتریان جدید و بازگشتی خواهید شد. به یاد داشته باشید که این یک معامله یکباره نیست، شما باید دائما تلاش کنید تا بخشی از جامعه محلی خود شوید و آنها را به رستوران خود جذب کنید.
دیدگاهتان را بنویسید