جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودمعرفی ابزارهای افزایش فروش در اسنپ‌فود

معرفی ابزارهای افزایش فروش در اسنپ‌فود

24 شهریور 1402
ارسال شده توسط مریم محبی
استفاده بهتر از اسنپ‌فود ، قدم پنجم | آموزش استفاده از ابزارهای افزایش فروش
3.95k بازدید

اسنپ‌فود برای کمک به فروش بیشتر و گسترش کسب‌وکارها، امکانات مختلفی را برای تبلیغات در نظر گرفته است. دسترسی به این امکانات که شامل ابزارهای مختلف مارکتینگ و کمپین‌های اسنپ‌فود است، برای همه مجموعه‌های همکار در همه‌ شهرهای ایران امکان‌پذیر است.

ابزارهای افزایش فروش

ابزارهای افزایش فروش در اسنپ‌فود به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. ابزارهایی که باعث افزایش بازدید از فروشگاه و ابزارهایی که باعث افزایش تعداد سفارش‌ها و افزایش مبلغ سفارش‌ها می‌شوند.

ابزارهای افزایش بازدید از فروشگاه

تبلیغ در جایگاه اول

تاکنون به شکستن رکورد فروش خود فکر کردید؟ تبلیغ در «جایگاه اول» مجموعه شما را به عنوان اولین مجموعه منطقه به همه مشتریان اسنپ‌فود نشان می‌دهد، توسط کاربران زیادی شناخته خواهید شد و به دنبال آن سفارش بیشتری خواهید داشت و مشتریان جدید جذب می‌کنید.

توجه کنید فقط یک مجموعه در هر محدوده انتخابی و هر شیفت قادر به خرید جایگاه اول است، پرداخت هزینه تبلیغ در جایگاه اول فقط با اعتبار کیف پول اسنپ‌فود امکان دارد و امکان لغو پس از خرید وجود ندارد.

چه مجموعه‌هایی شامل تخفیف ویژه اسنپ‌فود می‌شوند؟

  • مجموعه‌هایی که برای اولین بار درخواست فعال‌سازی تبلیغ جایگاه اول دارند.
  • مجموعه‌هایی که از آخرین فعالسازی تبلیغ جایگاه اولشان 2 ماه گذشته باشد.
  • مجموعه‌هایی که به فاصله 24 ساعت از شیفت موردنظر درخواست فعالسازی تبلیغ در جایگاه اول را داشته باشند.

چگونه تبلیغ جایگاه اول را در نرم‌افزار دخل فعال کنید؟

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی را می‌توان شناخته شده‌ترین شکل تبلیغات آنلاین دانست که امروزه با اهداف گوناگون از جمله افزایش بازدید و جذب مشتریان برای کسب و کارهای مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجموعه در تبلیغات کلیکی، به‌ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغات خود هزینه می‌کند. در نتیجه می‌توانید با بودجه کم مجموعه خود را به مشتریان معرفی یا یادآوری کنید. با فعال کردن تبلیغات کلیکی اسنپ‌فود تبلیغ شما را در بهترین زمان و بهترین جایگاه به کاربران نمایش می‌دهد.

جایگاه مجموعه شما در نرم‌افزار اسنپ‌فود با توجه به مبلغ پیشنهادی‌ برای هر کلیک، بالاتر از مجموعه‌های دیگر به کاربران نمایش داده می‌شود. در نتیجه، میزان بازدید و فروش مجموعه شما افزایش می‌یابد.

اگر به صورت عادی جزء مجموعه‌های بالای لیست باشید، فعالسازی این تبلیغ باعث می‌شود مجموعه شما چند بار در لیست مجموعه‌ها به کاربر نمایش داده شود.

می‌توانید گزارش کاملی از این نوع تبلیغات را در حین و پس از برگزاری که شامل تعداد کلیک‌ها، تعداد سفارش‌های ثبت شده از این ابزار و بودجه مصرف شده را مشاهده کنید و برای ایجاد کمپین بعدی خود از این اطلاعات استفاده کنید.

چگونه تبلیغات کلیکی را در نرم‌افزار دخل فعال کنید؟

فود استوری

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی است که بستری مناسب برای تبلیغ و معرفی محصولات تبدیل شده است. فود استوری امکانی مشابه استوری اینستاگرام است که در صفحه اول نرم‌افزار اسنپ‌فود برای معرفی تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه مجموعه‌­ها طراحی شده و انتشار آن افزایش چشمگیری بر فروش مجموعه به دنبال دارد. این امکان رایگان، شرایط بازدید هزاران نفر از پروفایل مجموعه شما را فراهم می‌کند.

محتوای استوری در اسنپ‌فود شامل تخفیف‌ها، کوپن‌ها، معرفی محصولات جدید و غیره است.

چگونه در اسنپ‌فود، فود استوری قرار دهید؟

بنر تبلیغاتی

اسنپ‌فود به عنوان بزرگترین مرجع سفارش غذا در ایران، روزانه میلیون‌ها بار توسط کاربران دیده می‌شود و بهترین بستر برای تبلیغ فروشندگان است. بنرهایی که در صفحه اول اسنپ‌فود و یا لیست مجموعه‌ها به تفکیک دسته‌بندی نمایش داده می‌شوند، فرصتی ویژه برای معرفی اختصاصی و چشمگیر مجموعه‌ها به مشتریان است.

بنرها از سایر تبلیغات آنلاین متمایز است و نتایج بهتری دارد؛ چرا؟ این تبلیغات در بهترین زمان (زمان سفارش غذا)، بهترین مکان (اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا) و به بهترین شخص (سفارش دهنده غذا) نمایش داده می‌شود. در نتیجه این روش به‌صرفه‌ترین روش تبلیغ اختصاصی برای مجموعه‌ها و برندها در فضای آنلاین است.

بنر با طراحی منحصر به فرد برای هر مجموعه در بالاترین قسمت صفحه اصلی (هوم پیج) و صفحات سرویس‌های اسنپ‌فود نمایش داده می‌شود.

چگونه درخواست بنر ثبت کنید؟

ابزارهای افزایش تعداد و مبلغ سفارش

کوپن‌ها

کوپن‌ها امتیاز یا هدیه‌ای هستند که در ازای خرید به مشتری داده می‌شود. با انتخاب یکی از شرط‌ها (حداقل سبد خرید، خرید از یک محصول یا دسته بندی مورد نظر شما….) می‌توانید یکی از جوایز (ارسال رایگان، تخفیف روی فاکتور یا محصول رایگان) را برای دسته مشخصی از مشتریان یا همه‌ آن‌ها فعال کنید.

بعد از فعال کردن کوپن مجموعه شما با فیلتر «دارای کوپن» نمایش داده می‌شود. کوپن‌ها روی کارت مجموعه نمایش خواهد داشت و بنابر به شرط انتخابی شما باعث جذب کاربر جدید یا ایجاد وفاداری و تکرار خرید کاربران قدیمی می‎شود.

چگونه در نرم‌افزار دخل کوپن تعریف کنید؟

تخفیف‌ها

تخفیف یکی از روش‌های پر بازده و بدون پیچیدگی برای تبلیغات مجموعه‌های جدید یا قدیمی است.

می‌توانید برای محصولات جدید و با کیفیتی از منو که فروش کافی ندارند تخفیف قرار دهید یا روی تمام محصولات منو تخفیف ثبت کنید.

مجموعه‌های دارای تخفیف با برچسب ویژه در نرم‌افزار اسنپ‌فود مشخص می‌شوند.

همچنین کاربران اسنپ‌فود مجموعه شما را در بخش «تخفیف روز» یا «دارای تخفیف» جدا از دیگر مجموعه‌ها می‌بینند.

چگونه روی محصولات مجموعه خود تخفیف قرار دهید؟

جایزه خرید بعدی

«جایزه خرید بعدی» یا همان کَش بَک یک روش تخفیف محبوب است که مشتریان را به خرید دوباره تشویق می‌کند.
در این روش، اسنپ‌فود از طرف مجموعه مبلغ یا درصدی از سبد خرید را به‌عنوان جایزه به کاربر باز می‌گرداند. که به وسیله پیامک به کاربران اطلاع داده می‌شود و در لیست تخفیف‌های فعال کاربران قابل مشاهده است ولی فقط می‌توانند از جایزه خرید خود، در خرید بعدی از فروشگاه شما استفاده کنند.

اسنپ‌فود این قابلیت را برای کمک به جذب و حفظ مشتریان و افزایش فروش ارائه می‌دهد و به نوعی برای دو بار خرید مشتری یکبار تخفیف داده‌اید.

شیوه ایجاد جایزه خرید بعدی در نرم‌افزار دخل

پارتی‌ها

طرح پارتی یکی از طرح‎های محبوب اسنپ‌فود است،. مجموعه‌های شرکت کننده در پارتی، در یکی از بالاترین جایگاه‌های صفحه اصلی نرم‌افزار اسنپ‌فود نمایش داده می‌شوند.
مجموعه‌هایی با میانگین امتیاز حداقل  7.4 از 10 (در نرم‌افزار دخل) می‌توانند محصولات پرطرفدار خود را که امتیاز بالای 3.7 دارند و عکس‌دار هستند را با حداقل 20 درصد تخفیف‌ در  طرح پارتی ارائه دهند.
محصولات منتخب شما با موجودی محدود (بین 5 تا 10 عدد برای هر محصول) در بخش پارتی در 2 شیفت کاری اصلی ناهار و شام به کاربران ارائه می‌شود.

چگونه از طریق نرم‌افزار دخل در پارتی شرکت کنید؟

فودپرو

پروژه پرو در بخش کوپن‌های منو مجموعه نمایش داده می‌شود و شامل تخفیف + ارسال رایگان (تا سقف 25 هزار تومان) است. با فعالسازی این پروژه لیبل pro به لوگوی مجموعه شما اضافه خواهد شد و در فیلتر «مجموعه‌های پرو» نمایش داده می‌شوید.

فقط کاربران حرفه‌ای و پرسفارش اسنپ‌فود (Pro) با اشتراک ماهیانه می‌توانند از تخفیفات ویژه و به‌صرفه به فرد بهره‌مند شوند.

شرایط عملکردی برای داشتن امکان فعالسازی فودپرو
ارسال با تاخیر در یک ماه گذشته حداقل باشد، همه محصولات در منو دارای عکس باشند، امتیاز مجموعه بالای 7 باشد و استانداردهای بهداشتی و کیفی به صورت کامل رعایت شوند.

چگونه عضو فود پرو شوید؟

تجربه نشان داده با توجه به تعداد بالای مجموعه‌هایی که در کمپین‌های مختلف اسنپ‌فود شرکت می‌کنند و همچنین استقبال قابل توجه کاربران، اثرات مثبتی شامل حال صاحبان کسب‌و‌کار خواهد شد که بعضی از این مزایا در ادامه آورده شده است.

برچسب ها: جذب مشتری جدید برای رستورانافزایش فروش رستورانراه های افزایش فروش رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت