جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودسرویس اکسپرس

سرویس اکسپرس

3 مرداد 1403
ارسال شده توسط مریم محبی
استفاده بهتر از اسنپ‌فود ، قدم ششم | معرفی سرویس‌های ارسال سفارش
21.04k بازدید

با مطالعه این مقاله، با سرویس اکسپرس اسنپ فود و نحوه همکاری با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

مدت زمان مورد نیاز تقریبی برای مطالعه: 5 دقیقه

معرفی سرویس اکسپرس اسنپ فود

سرویس اکسپرس اسنپ فود، در سال 1397 با هدف ایجاد یک شبکه گسترده ارسال محصولات به مشتریان راه اندازی شد. اکنون این سرویس، بزرگترین ناوگان پیک ارسال در کشور است که در بیش از ” 32 شهر” بزرگ ایران فعالیت می‌کند.

سرویس اکسپرس سعی دارد چالش‌های پیش روی مجموعه‌ها برای ارسال محصولات را از بین برده و تجربه خوبی از دریافت سفارش‌ها برای مشتریان اسنپ فود رقم بزند. سرویس اکسپرس مزایای بسیاری برای مجموعه‌ها و مشتریان دارد که به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود:

  • تحویل سریع: بیشتر اوقات، محصولات در کمتر از 20 دقیقه بعد از تحویل به پیک اکسپرس، به دست مشتریان می رسد.
  • مشاهده موقعیت مکانی پیک: از زمان تحویل سفارش به پیک اکسپرس، مشتریان می توانند مکان دقیق و زمان تقریبی رسیدن سفارش را مشاهده کنند؛ همچنین مشتریان قادرند تا در صورت لزوم با پیک تماس بگیرند.
  • استفاده آسان سرویس اکسپرس: پس از فعال شدن سرویس اکسپرس برای مجموعه، کافی است پس از دریافت سفارش، زمان آماده سازی آن را در نرم افزار وارد کنید. پیک اکسپرس در همان زمان تعیین شده وارد مجموعه شده و با تطبیق فاکتور، سفارش را دریافت می‌کند. 
  • شعاع سرویس دهی: شعاع پوشش دهی سرویس اکسپرس در مناطق مختلف و شهرهای مختلف متفاوت است.
  • روش استفاده از سرویس اکسپرس: در زمان استفاده از سرویس اکسپرس توسط رستوران سفارش گیری از طریق نرم افزار سفارش گیر رستوران کماکان انجام می شود و بعد از تایید سفارش کافیه زمان آماده سازی سفارش وارد نرم افزار شود.

سرویس اکسپرس اسنپ فود، اکنون افتخار همراهی با بیش از “8000 سفیر” را دارد که همگی در راستای بالاتر بردن کیفیت سرویس، تلاش می‌کنند.

سرویس اکسپرس اسنپ فود

مقایسه سرویس اکسپرس با پیک رستوران​

سرویس اکسپرس اسنپ فود در مقایسه با پیک مجموعه از قابلیت‌ها و هم‌چنین انعطاف پذیری بسیار بیشتری برخوردار است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم:

  •  بر خلاف پیک ثابت مجموعه که ظرفیت ثابتی برای ارسال سفارش‌ها دارند، سرویس اکسپرس هیچ محدودیتی برای دریافت سفارش ندارد؛ به این ترتیب شما هیچ دغدغه‌ای بابت تامین پیک در زمان افزایش سفارش‌ها نخواهید داشت.
  • با فعال سازی سرویس اکسپرس، در بیشتر مواقع محدوده قابل توجهی به مناطق سرویس دهی مجموعه شما اضافه خواهد شد. این افزایش محدوده سرویس دهی، باعث شناخته تر شدن میان کاربران و در نتیجه افزایش فروش مجموعه می‌شود.
  • فعالیت سرویس اکسپرس در بیش از 90% مناطق تحت پوشش، از ساعت 7:30 آغاز شده و تا 11 تا 12 شب ادامه دارد.

کاهش هزینه‌ها با سرویس اکسپرس

  • سرویس اکسپرس هیچ هزینه ثابتی برای مجموعه ها در بر نخواهد داشت؛ یعنی هزینه به ازای هر سفارش ارسال شده توسط این سرویس، پرداخت می شود.
  • استفاده از سرویس اکسپرس هزینه اضافی برای مجموعه ندارد؛ به این معنی که اگر یک مجموعه در یک روز هیچ فروشی در اسنپ فود نداشته باشد، هزینه ای بابت سرویس اکسپرس پرداخت نخواهد کرد. این ویژگی برای مجموعه هایی که تازه در اسنپ فود فعالیت خود را آغاز کرده اند، بسیار به صرفه است.
  • برای مجموعه های پر فروش در اسنپ فود نیز، سرویس اکسپرس بسیار به صرفه است. این سرویس به دلیل دارا بودن تعداد زیادی پیک، دغدغه های مدیران بابت ارسال را کاهش داده و نگرانی بابت جذب پیک اضافه و پرداخت حقوق ثابت ماهیانه را از بین می برد.

قراردادهای اکسپرس

قرارداد درصدی:

در این حالت هزینه سرویس اکسپرس بر اساس درصدی با کف و سقف مشخص از مبلغ هر سفارش محاسبه خواهد شد.

برای اطلاع از هزینه‌ها و درخواست استفاده از سرویس اکسپرس می‌توانید از بخش ثبت تیکت نرم افزار دخل، گزینه “اکسپرس” را انتخاب نمایید.

فعال کردن سرویس اکسپرس
برچسب ها: سرویس اکسپرس اسنپ فودفعال سازی سرویس اکسپرسافزایش فروش رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت