سوالات متداول طباخیها
طباخیها در دنیای رقابتی اسنپفود مانند دیگر مجموعهها باید به استانداردهای بالایی از کیفیت و خدمات مشتری پایبند باشند. بهداشت و پاکسازی گوشت، شیوه بستهبندی و غیره، از جمله عوامل کلیدی هستند که میتوانند تجربه مشتری را بهبود بخشیده و وفاداری آنها را جلب کنند. در ادامه به سوالات متداول طباخی ها پاسخ می دهیم.
- استفاده از گوشت تازه و کشتار روز
- شستشوی چندباره تمام اجزای کله پاچه
- از بین بردن کامل مو و پوست اضافی گوشت
- استفاده از ظروف جداگانه برای اجزای مختلف کله پاچه و آبگوشت.
- انتخاب بسته بندی هایی که از ریختن غذا جلوگیری کند.
- استفاده از بسته بندی های گیاهی به جای پلاستیکی میتواند حس خوبی از لحاظ بهداشتی به مشتریان منتقل کند.
- اطمینان از ارسال تمام آیتم ها همراه غذای اصلی مانند نان، نارنج ، پیاز و …
- اطمینان از ارسال کامل تمام آیتم های غذا مانند (یک جفت چشم ، یک جفت پاچه و…)
- چک کردن تمام آیتم ها با فاکتور سفارش
- توجه به توضیحات سفارش مشتریان و ارائه دقیق اقلام درخواستی.
- جایگزین کردن اقلام فقط در صورت مطلع کردن مشتری انجام شود.
شما میتوانید با استفاده از گوشت تازه و با کیفیت و اطمینان از عدم استفاده از مواد اولیه بیات و مانده این مورد را برطرف کنید.
با استفاده از ادويه ها مناسب و پخت کامل غذاها میتوانید طعم بهتری به گوشت بدهید.
اگر نسبت به پاکسازی کامل گوشت مطمئن هستید میتوانید برای حل این مشکل ، با استفاده از دستکش و کلاه مناسب برای کارکنان از ورود مو به غذا جلوگیری کنید.
با تکمیل توضیحات محصول، وزن دقیق گوشت و مخلفات را بنویسید تا مشتری دقیقا همان غذایی را دریافت کند که انتظارش را دارد.
دیدگاهتان را بنویسید