انواع گزارش در نرمافزار دخل
امروزه دسترسی به گزارشهای مالی و فروش به ویژه در کسبوکارهای آنلاین نقش کلیدی در ارتقای عملکرد کسبوکارها دارند. دسترسی به این اطلاعات فروش کمک میکند تا با شناسایی محصولات پرفروش، برنامهریزی مناسبی برای تامین مواد اولیه و مدیریت موجودی داشته باشید.
برای تسهیل دسترسی به اطلاعات مالی و فروش، این گزارشها در نرمافزار دخل به سه دستهی کلی تقسیم میشود:
تاریخچه سفارشها:
این بخش امکان مشاهده جزئیات سفارشها را برای شما فراهم میکند؛ جزئیات آن شامل:- تعداد سفارشها به تفکیک روز، ماه و سال
- نحوه پرداخت (آنلاین یا نقدی)
- مبلغ سفارش
- هزینههای ارسال و بستهبندی
گزارش فروش:
این بخش اطلاعات کاملی از میزان فروش کل محصولات را در دورههای زمانی مختلف ارائه میدهد.گزارش محصولات:
این گزارش کمک میکند تا تعداد و میزان فروش هر محصول بهصورت مجزا بررسی کنید.
برای مشاهده این گزارشها، کافیست وارد بخش «مدیریت» نرمافزار شده و یکی از گزینههای تاریخچه سفارشها، گزارش فروش یا گزارش محصولات را انتخاب کنید. سپس میتوانید بازه زمانی مورد نظر خود را تعیین کرده و اطلاعات مرتبط را مشاهده کنید.
نکته مهم: بررسی منظم تاریخچه سفارشها نقش موثری در شناخت سلیقه مشتریان و محصولات پرفروش دارد. پیشنهاد میکنیم بهصورت هفتگی این بخش را بررسی کنید تا عملکرد بهتری در مدیریت فروش داشته باشید.
در صورت وجود هرگونه سؤال یا مشکل، لطفاً از طریق ثبت درخواست پشتیبانی در نرمافزار دخل با ما در ارتباط باشید.
دیدگاهتان را بنویسید