جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودانواع گزارش در نرم‌افزار دخل

انواع گزارش در نرم‌افزار دخل

5 اسفند 1402
ارسال شده توسط مریم محبی
استفاده بهتر از اسنپ‌فود ، قدم سوم | آموزش سفارش‌گیری
3.87k بازدید

امروزه دسترسی به گزارش‌های مالی و فروش به ویژه در کسب‌وکارهای آنلاین  نقش کلیدی در ارتقای عملکرد کسب‌وکارها دارند. دسترسی به این اطلاعات فروش کمک می‌کند تا با شناسایی محصولات پرفروش، برنامه‌ریزی مناسبی برای تامین مواد اولیه و مدیریت موجودی داشته باشید.

برای تسهیل دسترسی به اطلاعات مالی و فروش، این گزارش‌ها در نرم‌افزار دخل به سه دسته‌ی کلی تقسیم می‌شود:

  1. تاریخچه سفارش‌ها:
    این بخش امکان مشاهده جزئیات سفارش‌ها را برای شما فراهم می‌کند؛ جزئیات آن شامل: 
    • تعداد سفارش‌ها به تفکیک روز، ماه و سال
    • نحوه پرداخت (آنلاین یا نقدی)
    • مبلغ سفارش
    • هزینه‌های ارسال و بسته‌بندی
  2. گزارش فروش:
    این بخش اطلاعات کاملی از میزان فروش کل محصولات را در دوره‌های زمانی مختلف ارائه می‌دهد.
  3. گزارش محصولات:
    این گزارش کمک می‌کند تا تعداد و میزان فروش هر محصول به‌صورت مجزا بررسی کنید.

برای مشاهده این گزارش‌ها، کافیست وارد بخش «مدیریت» نرم‌افزار شده و یکی از گزینه‌های تاریخچه سفارش‌ها، گزارش فروش یا گزارش محصولات را انتخاب کنید. سپس می‌توانید بازه زمانی مورد نظر خود را تعیین کرده و اطلاعات مرتبط را مشاهده کنید.

نکته مهم: بررسی منظم تاریخچه سفارش‌ها نقش موثری در شناخت سلیقه مشتریان و محصولات پرفروش دارد. پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت هفتگی این بخش را بررسی کنید تا عملکرد بهتری در مدیریت فروش داشته باشید.

در صورت وجود هرگونه سؤال یا مشکل، لطفاً از طریق ثبت درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها: گزارش مالی در اسنپ فودگزارش فروش در اسنپ فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت