جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارآموزش پرسنل رستوران و فست فود

آموزش پرسنل رستوران و فست فود

20 اسفند 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
590 بازدید

زمانی که کارکنان رستوران خود را استخدام میکنید قدم بعدی این است که به آن ها آموزش های لازم در زمینه فعالیتشان را  ارائه بدهید. آموزش ها باید مستمر باشد و موضوعات مختلفی از جمله نحوه پخت و پز، بهداشت و ایمنی و خدمات مشتری را در بر گیرد. کارکنان چهره کسب و کار شما هستند و تعامل آنها با مشتریان باعث رشد و ارتقا رستوران و یا بالعکس باعث افت رستوران شما میشوند.

تعیین اهداف و رویکرد رستوران

اولین قدم برای آموزش و یادگیری کارکنان تعیین اهداف شما در کسب و کارتان میباشد. در این مرحله تمام اطلاعات مربوط به رستوران، سلایق شما و وظایف کارکنان مانند دستمزد، اطلاعات مربوط به ارائه خدماتی که در رستوران صورت میگیرد، معرفی منو و معرفی کارکنان کلیدی بصورت اجمالی در اختیار پرسنل قرار میگیرد.

خدمات مشتری

کارکنان رستوران شما چهره ای از مجموعه شما هستند و آنها بیشترین زمانشان صرف تعامل با مشتریان میکنند. آنها باید بدانند که چگونه به درستی از مشتریان استقبال کنند و سفارشات آنها را دریافت کنند.

بهداشت و ایمنی

اهمیت ایمنی مواد غذایی را نمیتوان در صنعت رستوران نادیده گرفت. آموزش در مورد ایمنی مواد غذایی و نگهداری مواد غذایی تضمین میکند که غذایی که به مشتریان ارائه میشود آلوده نبوده و بصورت بهداشتی تهیه شده است. اطمینان حاصل کنید که همه پرسنل در مورد روش های مناسب نگهداری مواد غذایی، بهداشت و روش های ایمنی آموزش دیده اند.

آموزش کارکنان جدید در همه موقعیت ها

به کارمندان جدید تمامی موارد مهم در کارهای روزمره را آموزش دهید. این آموزش ها میتواند در بخش های آماده سازی غذا، شست وشو، تعامل با مشتریان باشد. این کار به آنها کمک میکند درک بهتری از آنچه که برای موفقیت یک رستوران انجام می‌شود پیدا کنند.

مطلب مرتبط : وظایف مدیر داخلی رستوران

آموزش روتین

بعد از پیوستن نیروی کار جدید آموزش را متوقف نکنید! برگزاری جلسات آموزشی به کارکنان کمک میکند تا مطالبی که در گذشته یادگرفته اند برایشان مرور شود.

مدیریت زمان

مدیریت زمان در یک رستوران بسیار مهم است. به کارکنان آموزش دهید که چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنند، وظایف را اولویت بندی کنند و در ساعت های شلوغی به سرعت و کارآمد کار کنند.

آموزش منو

گارسون ها باید آموزش کافی درمورد آیتم های موجود در منو را دیده باشند و بتوانند به سوالات مشتریان بطور کامل پاسخ بدهند تا اطلاعات دقیق از هر آیتم مانند مواد تشکیل دهنده، زمان و نحوه آماده سازی و پیشنهادات سرو را به مشتریان ارائه بدهند.

آموزش کمک های اولیه

آموزش کمک های اولیه یکی دیگر از نکات آموزشی کارکنان رستوران است که باید مورد توجه قرار گیرد. با استفاده از این آموزش میتوانید به کارکنان خود کمک کنید تا خطرات احتمالی را ارزیابی کنید و برای شرایط اضطراری آماده شوند و در صورت بیماری یا آسیب دیدن در رستوران مراقبت های فوری را انجام دهند.

جمع بندی

جذب و آموزش کارکنان رستوران می‌تواند فرآیندی زمان‌بر و پرهزینه باشد، بنابراین مهم است که بر حفظ پرسنل خود پس از استخدام تمرکز کنید. یکی از راه های انجام این کار گرفتن فیدبک از آموزش ها و قدردانی از آن ها است. با این دو کار اعتماد به نفس پرسنل افزایش پیدا می کند و عملکرد بهتری در وظایف خود خواهند داشت.

برچسب ها: پرسنل رستورانپرسنل فست فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت