جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فوداستاندارد نامگذاری، دسته بندی و توضیحات محصول در منو

استاندارد نامگذاری، دسته بندی و توضیحات محصول در منو

25 شهریور 1402
ارسال شده توسط مریم محبی
استفاده بهتر از اسنپ‌فود
4.06k بازدید

عنوان یا نام محصول در اسنپ فود

عنوان محصول باید بیانگر ماهیت کلی محصول باشد تا کاربر بتواند به هنگام ثبت سفارش انتخاب راحت و سریع تری داشته باشد. همچنین نام محصول برای نمایش آن در فیلترهای دسته بندی و سرچ اپلیکیشن اسنپ فود بسیار حائز اهمیت است.

به عنوان مثال سه محصول با عنوان های پیتزا استیک، وگاس استیک و سالاد استیک را در نظر بگیرید. هر سه عنوان، ماهیت کلی هر محصول را بیان می کنند و مشخص می کنند که هر محصول در کدام دسته بندی قرار دارد.

تنوع محصولات

بعد از این که محصولتان را در نرم افزار دخل ایجاد کردید، شما این امکان را دارید که اگر محصول شما در برخی جزئیات به صورت متفاوت قابل ارائه است این موارد را به عنوان تنوع در منو تعریف کنید و نیاز نیست محصول جدید ایجاد کنید؛ مثل مرغ سوخاری دو تکه نرمال و اسپایسی یا چلو خورشت قرمه سبزی با برنج ایرانی و خارجی.

 بعد از ایجاد محصول و تنوع و پس از تایید توسط تیم پشتیبانی، محصولات و تنوع آن ها به کاربران نمایش داده خواهد شد.

فقط توجه داشته باشید که توضیحات و عکس تنوع های یک محصول کاملا یکسان است و در برخی جزئیات تفاوت دارند. اگر تنوع در محصول شما به گونه ای است که شامل تغییر در نوع پخت است و یا تنوعی است که باعث تغییر در توضیحات خواهد شد و باید عکس مجزایی داشته باشد، حتما آن را به عنوان یک محصول مجزا تعریف کنید.

برای مثال چلو ماهی قزل آلا به دو صورت کبابی و سرخ شده ارائه می شود؛ پس این مورد را حتما در عنوان محصول ذکر می کنیم: چلو ماهی قزل آلا سرخ شده، چلو ماهی قزل آلا کبابی

و در مثال دیگر کباب کوبیده که به دو صورت تک سیخ و دو سیخ ارائه میشود؛ در عنوان دو محصول مجزا ذکر می کنیم : کباب کوبیده یک سیخ، کباب کوبیده دو سیخ

دسته بندی محصولات

دسته بندی محصولات در منو، برای راحتی کاربران و سرعت بخشیدن به انتخاب آن ها تعریف شده است؛ پس محصولات شما با توجه به ماهیت کلی که دارند باید در دسته بندی مناسبی قرار داده شوند.

در اپلیکیشن برای فست فود دسته هایی مثل پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری، پاستا، استیک و …. در نظر گرفته شده است، پس اگر مجموعه شما یک “فست فود” است می توانید دسته بندی های مجموعه را به همین شکل تعریف کنید. همچنین می توانید از این قاعده تبعیت نکنید و نام دسته بندی های مدنظر خودتان را در اسنپ فود داشته باشید؛ فقط توجه داشته باشید که هر دسته باید حداقل شامل سه محصول باشد.

اضافه کردن و ویرایش دسته ها از طریق نرم افزار دخل برای شما امکان پذیر است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که تغییرات بر روی منو، پس از تایید پشتیبانی اعمال می شود.

نکته: اگر استانداردهای نام محصول را رعایت کنید در سرچ و فیلترهای اسنپ فود به درستی نمایش داده می شوید.

توضیحات محصول

در قسمت پایین عنوان محصول در منو، فضایی برای نمایش توضیحات تکمیلی محصولات در نظر گرفته شده است. توضیحات استاندارد شامل محتویات و مواد تشکیل دهند محصول، حجم و اندازه، دورچین، نحوه ی پخت و در مجموع همه اطلاعات مورد نیاز برای کاربر است.

توضیحات به کاربران کمک می کند تا محصول مورد نیاز خود را به آسانی انتخاب کنند. فقط این نکته را در نظر بگیرید که توضیحات حتما باید با محصول ارسالی مطابقت داشته باشد و در صورت وجود مغایرت و درخواست کاربر برای مرجوع کردن سفارش ، هزینه عودت داده شده و سفارش به مجموعه مرجوع می شود.

در رستوران ایرانی، فست فود و غذای فرنگی توضیحات کامل حداقل 80 کاراکتر است و از ویرگول فاصله برای جدا کردن بخش های مختلف استفاده شده است. ( به صورتی که ویرگول به کلمه قبلی بچسبد ولی با کلمه بعدی یک فاصله داشته باشد.)

توجه داشته باشید که اگر محصول را بدون توضیحات درج کنید یا توضیحات مطابق استاندارد نباشند، محصول توسط پشتیبانی تایید نمی شود و از شما خواسته می شود تا محصول را با توضیحات کامل و مطابق استاندارد وارد نمایید.

شاید برای شما جالب باشد که داشتن توضیحات کامل و مناسب، تا 30% روی فروش شما تاثیر مثبت خواهد داشت!

برچسب ها: افزایش فروش در اسنپ فودنامگذاری محصولات در اسنپ فودتوضیحات محصول در اسنپ فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت