جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کاررستوران و فست‌فوداستراتژی‌های تبلیغ رستوران در ایام خاص

استراتژی‌های تبلیغ رستوران در ایام خاص

10 شهریور 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار ، رستوران و فست‌فود
193 بازدید

تعطیلات و مناسبت های خاص یک زمان چالش برانگیز اما سودآور برای رستوران ها است. تقاضا افزایش می یابد، همانطور که رقابت با رستوران های دیگر افزایش می یابد. مسابقات فوتبال، جشن‌ها و اعیاد می‌توانند فرصت خوبی برای تبلیغات رستوران باشند. فراهم کردن شرایط مناسب برای تماشای مسابقات و برگزاری جشن‌ها در رستوران، تاثیر بسیار زیادی در موفقیت رستوران شما دارد.

طراحی منوی ویژه

ارائه یک منوی ویژه، به مهمانان شما این فرصت را می دهد که روزهای خاصی را با عزیزان خود در رستوران شما سپری کنند. شما و کارکنانتان می توانید یک منوی ویژه، شامل چند پیش غذا، غذای اصلی و دسر برای مهمانان در نظر بگیرید که این منو فقط برای روزهای خاص قابل ارائه باشد.

پیشنهادات ویژه برای بیرون بردن

در روزهای خاصی از سال، بسیاری از مردم مشغول کار، مسافرت و شرکت در مهمانی ها هستند و مردم زمان یا علاقه ای برای آماده کردن غذا در روزهای تعطیل و مناسبت ها ندارند. بنابراین این روزها فرصت مناسبی برای رستوران ها میباشد که پیشنهادات بیرون بر را به مشتریان ارائه دهند و با ارسال رایگان مشتریان را به خرید از رستوران ترغیب کنند.

مطلب مرتبط: تبلیغات کلیکی؛ راهکاری موثر برای مطرح شدن در اسنپ فود

پیشنهادات ویژه برای بیرون بردن

در روزهای خاصی از سال، بسیاری از مردم مشغول کار، مسافرت و شرکت در مهمانی ها هستند و مردم زمان یا علاقه ای برای آماده کردن غذا در روزهای تعطیل و مناسبت ها ندارند. بنابراین این روزها فرصت مناسبی برای رستوران ها میباشد که پیشنهادات بیرون بر را به مشتریان ارائه دهند و با ارسال رایگان مشتریان را به خرید از رستوران ترغیب کنند.

استفاده از بنرهای ایستاده در خیابان

 می‌توانید از بنر های ایستاده برای تبلیغ علاقه‌مندی‌های مشتری و تخفیف‌های ویژه تعطیلات استفاده کنید یا به سادگی پیامی روی بنر بنویسید. استفاده از بنرهای تبلیغاتی یکی از ساده ترین ایده های تبلیغ رستوران برای اجرا هستند.

تبلیغات ویژه روزهای خاص

شما میتوانید از طریق شبکه های مجازی تخفیفات ارائه شده در روزهای خاص را اطلاع رسانی کرده و مشتریان خود را از رویدادهای آن روز با خبر سازید. رسانه های اجتماعی ابزاری رایگان است که به شما این امکان می دهد که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید، بنابراین همیشه ایده خوبی است که پیشنهادات و تبلیغات ویژه خود را به اشتراک بگذارید.

برگزاری مسابقه

شما میتوانید در تعطیلات و یا روزهای خاص مانند روز مادر یا اعیاد با برگزاری مسابقات این روز را برای مشتریان جذاب تر و به یاد ماندنی کنید. برای مثال می توانید از مشتریان بخواهید تا عکسی از غذایی که سفارش داده اند را به اشتراک بگذارند و به بهترین عکس جوایزی اختصاص دهید.

ارسال کارت دعوت

این کار یک ایده تبلیغاتی برای روزهای تعطیل و مناسبت ها می باشد و احتمالاً ساده‌ترین و در عین حال به یاد ماندنی‌ترین ایده است. با ارائه کوپن یا کارت هدیه کوچک، مشتریان را تشویق کنید تا روز تعطیل و مناسبت های خاص را با شما سپری کنند. اگر آدرسی از مشتریان خود ندارید، به فکر اضافه کردن آن اطلاعات به ثبت نام برنامه وفاداری رستوران خود (برای کمپین های بازاریابی سال آینده) باشید و در عین حال، یک کارت الکترونیکی ارسال کنید یا کارت دعوت خود را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

نتیجه گیری

تعطیلات و روزهای خاص یک زمان چالش برانگیز اما سودآور برای رستوران ها است. تقاضا افزایش می یابد، همانطور که رقابت با رستوران های دیگر افزایش می یابد. اجرای چند ایده عالی برای تبلیغ رستوران می تواند به شما کمک کند تا در این روزها از رقبا متمایز شوید و جذب مشتری را به حداکثر برسانید.

برچسب ها: ابزارهای تبلیغاتیایده تبلیغاتی رستورانتبلیغ رستورانتبلیغات آفلاین
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت