جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروش
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروشبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کاراستراتژی‌های فروش در ساعات کم‌تردد رستوران

استراتژی‌های فروش در ساعات کم‌تردد رستوران

29 مرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار ، رستوران و کافه
392 بازدید

قطعا برای مدیریت رستوران پیش آمده است که در طول هفته و در روزهای خاصی با کاهش فروش مواجه شده باشد. مدیریت ساعات کم تردد ممکن است دشوار باشد، اما با استراتژی های مناسب، می توانید این لحظات خالی را به فرصت هایی برای جذب مشتریان و افزایش درآمد تبدیل کنید.

ارائه منوی ویژه

با معرفی منوهای ویژه میتوانید به جذب مشتری و افزایش فروش در ساعات کم تردد کمک کنید. برای مثال می توانید غذاهای پرطرفدار منو را با تخفیف های ویژه و به مدت محدود در روزهای خاصی از هفته ارائه دهید. با ارائه قیمت‌های وسوسه‌انگیز در پیش‌غذا، نوشیدنی یا آیتم‌های منوی انتخابی، مشتریان را خوشحال کنید. این استراتژی ساده می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد و رستوران شما را به عنوان مکانی مناسب برای افرادی که به دنبال کیفیت هستند تبدیل کند

حضور آنلاین خود را بهینه کنید

سایت خود را با جدیدترین منوها و تبلیغات به روز نگه دارید. در رسانه های اجتماعی فعالیت کنید و تصاویری از پشت صحنه ارائه دهید. فعالیت آنلاین، مشتریان را حتی در ساعات کم تردد جذب می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی را یک یا دو روز قبل از روزهای شلوغ اجرا کنید و با ساعات کم تردد رستوران خود سازگار شوید.

باشگاه مشتریان

یک برنامه وفاداری برای تقویت روابط با مشتری و بهبود ساعات کم تردد معرفی کنید. پاداش دادن به مشتریان مکرر نه تنها وفاداری را تقویت می‌کند، بلکه جریان ثابت مشتریان را در زمان های معمولی کند حفظ می کند.

ارسال رایگان

در ساعات کم تردد شما میتوانید با ارائه خدماتی مانند ارسال رایگان به جذب مشتری کمک کنید.  ساعات کم تردد را می توان با ترویج خدمات تحویل و تحویل با پیشنهادات جذاب احیا کرد.

میزبانی از رویدادها

با میزبانی از رویدادها و اجرای موسیقی زنده در روزهای کم تردد می توانید به افزایش مشتری کمک کنید. این رویدادها نه تنها انرژی را به فضای شما تزریق می کنند، بلکه موج تازه ای از مشتریان را به خود جذب می کنند و تجربه ای به یاد ماندنی از غذا خوردن را رقم می زنند. مسابقات ورزشی و اجرای زنده میتواند نمونه ای از این رویدادها باشد.

ایجاد فضای مناسب و آرام

در ساعات کم تردد با ارائه خدماتی مانند: موسیقی و نور ملایم، فضایی دنج و دلپذیر ایجاد کنید. این جزئیات کوچک نه تنها تجربه دلپذیرتری ایجاد می‌کنند، بلکه مشتریان را برای بازگشت تشویق می‌کنند و حس وفاداری را ایجاد می‌کنند.

بازخورد مشتریان

با جمع آوری بازخورد از مشتریان در ساعات کم تردد خود، می توانید ارتباط بهتری با آنها ایجاد کنید. مشتریان را تشویق کنید تا بازخورد خود را در مورد تجربه غذایی، ترجیحات و پیشنهادات خود برای بهبود ارائه دهند. با جمع آوری بازخورد مشتریان در ساعات کم تردد می توانید برای سفارشی کردن پیشنهادات ، مانند تغییر منوها، تبلیغات و خدمات، استفاده کنید تا نیازهای مشتریان را بهتر برآورده کنید.

ارتباط با مشاغل محلی

شما میتوانید با ارتباط گرفتن با مشاغل محلی ساعات کم تردد رستوران خود را به ساعاتی پرتردد تبدیل کنید. با برگزاری جلسات کاری و قرارهای ملاقات مشاغل دیگر فروش رستوران خود را به صورت هفتگی و ماهیانه تضمین کنید.

برای ایجاد فرصت های تبلیغاتی با مشاغل همسایه شریک شوید. برای مثال، می‌توانید به مشتریانی که رسیدی از یک فروشگاه محلی نشان می‌دهند، تخفیف بدهید.

جمع بندی

مدیریت ساعات کم تردد ممکن است دشوار باشد، اما با استراتژی های مناسب، می توانید این لحظات خالی را به فرصت هایی برای جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد تبدیل کنید.

برچسب ها: استراتژی‌های فروش در ساعات کم‌تردد رستوراناستراتژی‌های فروش
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل فود – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت