جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارایده‌های طلایی تبلیغات و بازاریابی رستوران و فست‌فود

ایده‌های طلایی تبلیغات و بازاریابی رستوران و فست‌فود

6 آذر 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
1.16k بازدید

در حال حاضر، یکی از عناصر موفقیت در هر کسب و کاری، به ­ویژه غذا و خوراک، تبلیغات رستوران است.

رستوران و فست فود یک صنعت بسیار رقابتی است. جدا از اینکه که رستوران شما در کجا واقع شده است، احتمالاً ده‌ها رقیب در نزدیکی شما وجود دارند که همگی برای یک مخاطب مبارزه می‌کنند. به این ترتیب، استفاده از ایده‌های بازاریابی منحصر به فرد برای متمایز شدن از رستوران‌های دیگر مهم است.

در این مقاله 7 ایده تبلیغات رستوران برای کمک به جلب توجه و افزایش فروش شما را بیان کرده ایم.

طراحی هوشمندانه و گویای منو

قاعدتاً کسی به رستوران می­‌رود که گرسنه است! فرد گرسنه، حوصله و فرصت مطالعه منوی طولانی و چندصفحه‌­ای را ندارد. منو باید اشتهای مشتری را در کمترین زمان و به بهترین روش، تحریک کند. لذا استفاده صحیح و خلاقانه از فونت مناسب، رنگ­بندی جذاب، عکس مرتبط و… نقشی کلیدی خواهد داشت.

مطلب مرتبط: مزایای تبلیغ رستوران در فضای مجازی

فعالیت در فضای مجازی

تبلیغات رستوران در عصر حاضر بسیار حائز اهمیت است. چرا که وقتی کسی دنبال رستورانی در محلی می­ گردد، قطعاً ابتدا به اینترنت و فضای مجازی رجوع می­ کند. لذا داشتن سایت، پیج ایستاگرام، کانال مخصوص به رستوران، به ­منظور معرفی محصولات ارائه شده، آدرس و مکان رستوران در نقشه، تصاویری از محیط و فضای رستوران، و نیز بخش نظرات و بازخورد مشتریان، ابزار خوبی در تبلیغات خواهد بود.

ارائه تخفیف

مدیریت رستوران می‌­تواند با ارائه تخفیف به روش­‌های گوناگون، نسبت به ارائه تخفیف به مشتریان اقدام کند؛ مثلاً در مناسبت‌­های مختلف، در ازای خریدهای بالاتر از مبلغی مشخص، در ازای دفعات بیشتر خرید یا معرفی مشتریان جدید توسط مشتری قبلی.

مطالب مرتبط:

فعالیت در شبکه های اجتماعی و جذب مشتری رستوران

ایده تبلیغات غذای خانگی

جذب مشتری جدید رستوران

مشتریان جدید را می­ توان از روش های مختلف پیدا و جذب کرد. برخی از روش‌­های قابل استفاده عبارتند از؛ تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد، پخش تراکت و کاتالوگ درب منازل ، ادارات و محل­های کسب، نصب بنر و پوستر در محل های پرتردد، استفاده از فردی جهت تبلیغ زنده و دعوت از مردم جلوی درب رستوران و…

سامانه پیامکی

تبلیغات پیامکی بر خلاف ظاهر نه چندان جذابش، مزایایی دارد؛ هزینه پایین (در مقایسه با سایر روش­ها)، سادگی، سرعت بالا و ضریب نفوذ بالا.
با استفاده از این ابزار تبلیغاتی و بازاریابی، ضمن معرفی محصولات ارائه شده، می­ توان لینک‌­های ارتباطی با رستوران (آدرس، تلفن، سایت، صفحه و…) را هم در پیامک گنجاند.

امکان خرید غیرحضوری

بسیاری از افرادی که به­ طور مداوم از غذای رستورانی استفاده می­کنند (مثل افراد شاغل در ادارات)، با توجه به محدودیت در زمان و تردد، ترجیح می­ دهند غذای خود را در محل کار خود میل کنند. لذا فراهم نمودن این امکان به­ صورت اینترنتی و تلفنی و نیز تحویل به ­موقع غذا بصورت تازه، بسیار اثر  بخش خواهد بود. اسنپ فود این امکان را فراهم کرده که کاربر به راحتی و بدون اتلاف وقت غذا را تهیه کرده و همچنین میتواند کانال خوبی برای تبلیغات رستوران و در نتیجه افزایش فروش رستوران باشد.

ثبت نام رایگان در اسنپ فود

استقبال از نظرات مثبت و منفی

وقتی مشتری امکان انتقال بازخورد خود از غذا و خدمات دریافتی از یک رستوران را داشته باشد و آن را ثبت کند، حس خوبی به او دست می­ دهد.
این حس، زمانی به اوج می­رسد که مشتری، شاهد درج بازخورد خود در سایت یا اپلیکشین سفارش آنلاین غذا باشد. 
همان­طور که در ابتدای مقاله عنوان شد، موارد فوق، صرفاً بخشی از روش­ها و ایده‌­های تبلیغات رستورانی بوده و بدون شک در هر یک از آن موارد نیز، ایده‌­های بسیاری را می ­توان پیاده کرد.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده، تبلیغات و بازاریابی یکی از عوامل موفقیت رستوران و فست فودها است. پس با انجام صحیح موارد گفته شده در این مطلب، مشتریان جدیدی جذب کرده و فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.

برچسب ها: تبلیغات رستورانایده تبلیغاتی رستورانمدیریت رستورانبالا بردن فروش رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت