جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگمقالاتبیشترین سوالات کاربران از پشتیبانی اسنپ‌فود

بیشترین سوالات کاربران از پشتیبانی اسنپ‌فود

23 مهر 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
مقالات
2.76k بازدید

فهرست بیشترین سوالاتی که مجموعه‌ها از پشتیبانی اسنپ‌فود پرسیده‌اند را به همراه پاسخ‌های آن آماده کرده‌ایم. با توجه به یکسان بودن چالش‌های مجموعه‌ها در فروش آنلاین احتمالا اکثر سوالات یا مشکلات شما در زمینه‌های مختلف در سوال‌های زیر پاسخ داده شده‌اند.

امتیازهای مثبت و منفی که به مجموعه‌ها پیامک می‌شود چیست ؟

سامانه اسنپ‌فود برای ایجاد یک ترتیب عادلانه جهت قرار گرفتن مجموعه‌ها در لیست‌ها، سیستم «امتیاز عملکرد» را طراحی کرده است. عوامل مختلفی در این سیستم می‌تواند باعث افزایش یا کاهش امتیاز مجموعه شما شود و البته مجموع امتیازات شما در بازه های 14روزه اخیر درنظر گرفته خواهد شد و در نهایت جایگاه فعلی شما را در لیست، مشخص خواهد کرد. هرچه جایگاه شما بالاتر قرار گیرد، تاثیر بیشتری روی فروش شما خواهد داشت. شما می‌توانید از طریق داشبورد برنامه دخل چگونگی محاسبه و روند دریافت امتیازهای مجموعه خود را مشاهده کنید. مطالعه بیشتر

دلیل تخصیص امتیازهای مثبت و منفی به رستوران‌ها چیست؟

دلیل تخصیص امتیازهای مثبت و منفی این است که بستری برای رقابت سالم ایجاد شود و مجموعه‌هایی که کیفیت و سرویس‌دهی بهتری دارند، بیشتر توسط مشتریان دیده شوند. ‌

چرا امتیازهای منفی بسیار بیشتر از امتیازهای مثبت است؟

نارضایتی مشتریان در دریافت سرویس و کیفیت مناسب، باعث سلب‌ اعتماد و در نهایت عدم خرید مجدد خواهد شد. بنابراین برای افزایش دقت در عملکرد و پیشگیری از نارضایتی، امتیازات هر شاخص عملکرد با توجه به اهمیتی که در تجربه مشتری دارند، تعیین شده است.

روش های بهبود امتیاز های روزانه چیست ؟

در نرم افزار دخل، قسمت داشبورد می‌توانید امتیازهای دریافتی روزانه را بررسی کنید. امتیازهای مثبت نشان دهنده نقاط قوت مجموعه شماست و می‌توانید تمرکز بیشتری روی دریافت و تثبیت آنها داشته باشید. مثل امتیاز تحویل سریع یا امتیاز های دریافتی از مشتریان. همچنین با تشویق مشتریان به ثبت امتیاز، خیلی سریع‌تر می‌توانید پیشرفت کنید.

گاهی اوقات «امتیاز عملکرد» در دخل نمایش داده نمی‌شود. آیا این موضوع باعث اختلال در محاسبه امتیاز مجموعه می‌شود؟

سیستم «امتیاز عملکرد» خودکار عمل می‌کند و در همه زمان هایی که بر روی سایت فعال هستید، برای مجموعه شما محاسبه می‌شود. گاهی اختلالاتی باعث عدم نمایش امتیاز عملکرد در نرم افزار دخل ‌می‌شود اما این موضوع ارتباطی به انجام محاسبات ندارد و جایگاه شما به‌ روز محاسبه خواهد شد.

آیا تاخیر پیک اکسپرس امتیاز منفی دارد؟

در سفارشاتی که ارسال آنها بر عهده پیک اکسپرس است، تمام مشکلات در پروسه ارسال بر عهده مجموعه اکسپرس خواهد بود و مجموعه هیچ امتیاز منفی دریافت نخواهد کرد. اما تاخیر در آماده سازی و تحویل سفارش به پیک اکسپرس، با توجه به زمان طبخی که قبلا در نرم افزار وارد کرده اید، مشمول امتیاز منفی خواهد شد.

آیا درخواست «نیازمند تماس» امتیاز منفی دارد؟

خیر، در صورتی که سفارش نیازمند پیگیری از مشتری باشد و زمان این پروسه طولانی شود، ممکن است به دلیل تاخیر در تایید سفارش، امتیاز منفی ثبت شود. به همین دلیل با توجه به امکانات نرم افزاری حتما اطلاعات مجموعه و محصولات خود را به روز نگه دارید تا از مشکلاتی که باعث می‌شوند سفارشی نیاز به پیگیری از مشتری پیدا کند،‌ پیشگیری کنید.

مشتری به اشتباه مغایرت اعلام کردند. چرا با وجود ارائه توضیحات،‌ امتیاز منفی حذف نشده است؟

سیستم «امتیاز عملکرد» خودکار عمل می کند و قابل ویرایش نیست. بنابراین بعد از ثبت یک امتیاز امکان تغییر آن وجود ندارد.
سیستم «امتیاز عملکرد» اسنپ‌فود به شکلی طراحی شده که تاثیر آن روی جایگاه مجموعه‌ها زمانی اتفاق می افتد که امتیازهای منفی مکرر دریافت شود. یک امتیاز منفی برای شما تاثیر زیادی در جایگاه شما نخواهد داشت و به راحتی در بازه محاسباتی 14 روزه قابل جبران خواهد بود.

در مواقعی که مشتری اشتباها اعلام تاخیر در ارسال کرده در صورتی که سفارش به ایشان تحویل داده شده است. چه باید کرد ؟

پروسه اعلام تاخیر در سامانه اسنپ فود بصورت یک فرآیند دو مرحله ای است:
بعد از تمام شدن تایم سفارش یک سوال برای مشتری نمایش داده می‌شود تا اعلام کند که سفارش را تحویل گرفته یا خیر‌. درصورتیکه مشتری روی کلمه خیر کلیک کند مجددا این سوال برای اطمینان بیشتر پرسیده می‌شود. این موضوع درصد خطای مشتریان برای اعلام تاخیر را کاهش داده است.
سیستم «امتیاز عملکرد» اسنپ‌فود به شکلی طراحی شده که تاثیر آن روی جایگاه مجموعه‌ها زمانی اتفاق می افتد که امتیازهای منفی مکرر دریافت شود. یک امتیاز منفی برای شما تاثیر زیادی در جایگاه شما نخواهد داشت و به راحتی در بازه محاسباتی 14 روزه قابل جبران خواهد بود.
درنظر داشته باشید اشتباهات احتمالی از سمت مشتریان برای همه مجموعه‌ها اتفاق می‌افتد و به علت رقابتی بودن مجموعه‌ها این موضوع عادلانه سنجیده می‌شود.

با اینکه امتیاز بالایی از مشتریان دریافت کردیم، اما مجموعه‌هایی که امتیاز پایین‌تری دارند بالاتر از مجموعه ما دیده می‌شوند؟

جایگاه مجموعه‌ها در لیست اسنپ فود بر اساس «امتیاز عملکرد» مجموعه نمایش داده می‌شود. امتیازات دریافت شده از مشتریان فقط بخشی از «امتیاز عملکرد» مجموعه شماست.
شما می‌توانید «امتیاز عملکرد» و همینطور چگونگی محاسبه آنها را در نرم افزار دخل، قسمت داشبورد در بخش امتیاز عملکرد مشاهده کنید.

آیا جایگاه به دریافت امتیاز مرتبط است و گرفتن امتیاز مثبت تاثیری در بهبود جایگاه دارد ؟

قطعا «امتیاز‌ ‌عملکرد» ‌تعیین‌ ‌کننده‌ ‌جایگاه‌ ‌مجموعه‌ ‌شما‌ ‌در‌ ‌لیست‌ ‌مجموعه‌‌ها‌ی ‌اسنپ‌ ‌فود‌ است. ‌این‌ ‌امتیاز،‌ ‌روزانه‌ ‌و‌ ‌در‌ ‌هر‌ ‌شیفت‌ ‌کاری‌ ‌(صبحانه،‌ ‌ناهار،‌ ‌عصرانه،‌ ‌شام‌ ‌و‌ ‌شبانه)‌ ‌به‌ ‌صورت‌ ‌مجزا‌ ‌برای‌ ‌هر‌ ‌مجموعه‌ ‌محاسبه‌ خواهد شد. ‌مجموع‌ ‌امتیازهای‌ ‌14 ‌روز‌ ‌گذشته‌ ‌در‌ ‌هر‌ ‌شیفت،‌ ‌تعیین‌ ‌کننده‌ ‌جایگاه‌ ‌شما‌ ‌در‌ ‌لیست‌ ‌مجموعه‌‌ها‌ ‌در‌ ‌سایت‌ ‌و‌ ‌اپلیکیشن‌ ‌اسنپ‌ ‌فود،‌ ‌در‌ ‌قیاس‌ ‌با‌ ‌سایر‌ ‌مجموعه‌‌ها‌ می‌باشد. ضمنا برای بهبود جایگاه مجموعه، علاوه بر کسب امتیاز مثبت لازم است که امتیاز منفی هم دریافت نشود و یا به حداقل برسد.

علی رغم فروش بالاتر نسبت به رستوران دیگر، چرا همچنان جایگاه پایین‌تری دارم ؟

مهمترین علت این موضوع این است که شاید مجموعه مد نظر امتیاز منفی کمتری نسبت به شما دریافت می‌کند و یا تمرکز بیشتری روی دریافت امتیازهای مثبت مانند امتیاز تحویل سریع دارد.

آیا نظرات مشتریان بررسی شده و سپس تایید می‌شوند؟

بله، نظرات مشتریان پس از بررسی توسط کارشناسان ما، تایید و سپس نمایش داده می شوند.

با اینکه کیفیت مجموعه ما مطلوب است، چرا بعضی نظرهای منفی که غیر واقعی به نظر می‌رسند، تایید می‌شوند؟

غذا یک محصول سلیقه‌ای هست و نظر هر فرد ممکن است با دیگری متفاوت باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای هرچه واضح تر شدن دلیل یک نظر منفی برای سایر مشتریان، به نظر مشتری ناراضی پاسخ دهید، با کاربر ارتباط برقرار کنید و صحبت‌ها و مشکلات ایشان را بشنوید. در نهایت مشاهده نظرات و پاسخ‌های شما به سایر کاربران برای انتخاب مجموعه‌ کمک خواهد کرد.
همچنین روال دلجویی هم می‌تواند به جذب مجدد مشتریان ناراضی شما کمک کند.

برای دلجویی از مشتری که امتیاز پایینی داده است، باید هزینه غذا را به ایشان عودت دهم؟

دلجویی تنها به معنای عودت هزینه نیست. شما می‌توانید با مشتریان صحبت کرده و در جریان انتقادات آنها قرار بگیرید و از نظرات آنها در جهت بهبود مجموعه استفاده کنید.

در جهت دلجویی به مشتری کد تخفیف داده‌ام، اما ایشان نظر منفی را حذف نکرده ؟

به طور کلی تماس شما با مشتری برای دلجویی و رفع مشکل خواهد بود و ارسال کد تخفیف صرفا برای تشویق و ایجاد یک تجربه جدید برای مشتری و جذب مجدد مشتری خواهد بود . ارسال کد تخفیف الزامی نیست و الزامی برای مشتری برای پاک کردن نظر منفی ایجاد نمی‌کند. ولی معمولا بعد از ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان، معمولا کامنت های منفی ثبت شده از سمت مشتریان پاک می‌شوند.

آيا نمایش نظرات منفی باعث از دست رفتن اعتماد مشتریان و انصراف از سفارش نمی‌شود؟

تلاش ما در اسنپ فود این است که مشتریان به بخش نظرات اعتماد داشته باشند. سانسور شدن نظرهای منفی، قطعا اعتماد مشتریان نسبت به نظرات مثبت را هم از بین خواهد برد.

چرا برخی کلمات مانند «افتضاح» (یا کلمات مشابه که تابو نیستند) در نظرات حذف نمی‌شوند ؟

کلمه «افتضاح» (و کلمات مشابه که تابو نیستند) شامل موارد غیرمجاز در سامانه اسنپ فود نیست. ما برای ایجاد تجربه یک نظرسنجی واقعی، امکان ثبت نظر با ادبیات مناسب را برای مشتریان ایجاد کردیم. توجه داشته باشید این کلمه جزو پر تکرارترین کلماتی هست که در کامنت های ثبت شده وجود دارد و قطعا درصد زیادی از کامنت ها فقط بخاطر استفاده از این کلمه مشمول حذفیات خواهند شد. همچنین حذف موارد این چنینی بدون اجازه مشتری، می‌تواند باعث از بین رفتن اعتبار نظرسنجی شده و اعتماد مشتریان به نظرات مثبت را نیز از بین خواهد برد. ما پیشنهاد می‌کنیم شخصا از طریق پاسخگویی به نظرات، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و با دلجویی از ایشان، درخواست کنید نظر منفی را ویرایش یا حذف نمایند.

چرا پاسخ من در جواب نظر مشتری تایید نشده است؟

اسنپ‌فود رابط تعامل شما و مشتری است و قطعا پاسخ شما بیشتر از نظر یک مشتری میتواند در نظر و تصمیم گیری مشتری های دیگر تاثیر گذار باشد. مشتری ها از نوع پاسخگویی شما می‌توانند حس مشتری مداری و حمایت را دریافت کنند. تمامی نظرات طبق قوانین بررسی و در صورت امکان تایید خواهند شد، برای اطلاع از قوانین می‌توانید به قسمت نظرات نرم افزار دخل و نکات پاسخ دهی به نظرات مراجعه نمایید.

چرا با اینکه چندین امتیاز 5 از مشتریان دریافت کردیم، ولی امتیازی که روی حساب کاربری نمایش داده می‌شود بهبود نداشته است؟

توجه داشته باشید که امتیاز شما از میانگین تمام امتیازهای داده شده به سفارش‌ها تشکیل شده و به میزانی که امتیازهای ثبت شده افزایش پیدا کند، تاثیر یک امتیاز بر میانگین شما کمتر خواهد شد.
به عنوان مثال، وقتی ۱۰ امتیاز ثبت شده دارید که مجموع آنها به عدد 40 می‌رسد میانگین ریت شما عدد 4 خواهد بود. اما زمانی که تعداد امتیازهای ثبت شده‌ی شما 1000 امتیاز باشد، به دلیل تعداد بالاتر امتیاز های ثبت شده، در میانگین امتیازها تاثیر هر امتیاز کمتر خواهد بود.

وقتی مشتری امتیاز غیرواقعی ثبت می‌کند چکار باید کرد؟

قطعا همه مشتریان مطلع هستند که، هیچ خدماتی امکان جلب رضایت صد درصد مشتریان را ندارد، خصوصا غذا که یک محصول سلیقه‌ای است.
همچنین امتیاز مجموعه شما به صورت یک میانگین از امتیاز تمام مشتریان مجموعه شما محاسبه می‌شود. وقتی میانگین امتیاز مجموعه شما عدد بالایی باشد، مشتریان متوجه کیفیت مجموعه شما خواهند شد و چند امتیاز، اثر چندانی بر میانگین شما نخواهد داشت.

گاهی از یک شخص خاص یا شاید از رقبا، سفارش ثبت شده و امتیاز منفی دریافت می‌کنیم؟ در این مواقع چکار باید کرد؟

درصورتی که شما مطمئن هستید که یک سفارش از سوی شخصی خاص ثبت می‌شود، می‌توانید قبل از تایید، سفارش را «نیازمند تماس» کنید و اعلام کنید که سفارش این مشتری را ارسال نمی‌کنید. در غیر این صورت پس از تایید و ارسال هر سفارش، مشتری حق ثبت امتیاز و نظر را خواهد داشت. البته بطور کلی نرخ اتفاقات این چنینی بسیار پایین است.

در صورتی که مشتری اشتباهی امتیاز پایین ثبت کند، چه کار باید کرد؟

معمولا این اتفاق با نرخ خیلی پایینی رخ می‌دهد، و چند مورد محدود به طور کلی تاثیر چندانی بر روی امتیاز کلی مجموعه نخواهد داشت.

چگونه امتیاز مجموعه‌ام را بالا ببرم؟

امتیاز مجموعه شما میانگین امتیاز‌های ثبت شده‌ی مشتریان شما است. تعداد زیادی از مشتریان بعد از دریافت سفارش ثبت امتیاز نخواهند کرد. شما می‌توانید با تمرکز روی این موضوع، با درخواست و تشویق مشتریان به ثبت امتیاز، به افزایش امتیاز مجموعه خود کمک کنید.

چگونه می‌توانم مجموعه خود را روی دخل اسنپ فود موقتا غیرفعال کنم؟

شما می توانید از طریق نرم افزار دخل قسمت مدیریت، با زدن روی دکمه محدوده ارسال، محدوده های خود را مشاهده کنید و با کلیک روی هر محدوده نسبت به فعال/ غیرفعالسازی هر کدام اقدام کنید.

چگونه زمان شیفت کاری را تغییر دهم؟

شما می توانید از طریق نرم افزار دخل قسمت مدیریت با زدن روی دکمه مدیریت شعبه سپس انتخاب گزینه روزها و ساعات کاری، اقدام به تغییر زمان شیفت کاری خود کنید.

چگونه می‌توانم به شماره دیگری دسترسی به نرم‌افزار دخل بدهم؟

می‌توانید در قسمت مدیریت دخل، بخش مدیریت کاربران، با زدن روی دکمه افزودن کاربر جدید، شماره جدید را ثبت کنید. همچنین برای کاربر جدید می‌توانید سطح دسترسی نیز تعریف کنید.

چرا در نرم‌افزار دخل مجموعه را به صورت فعال می‌بینیم ولی روی سایت و اپلیکیشن دیده نمی‌شویم؟

در صورتی که مجموعه شما روی نرم افزار دخل فعال نمایش داده می‌شود ولی روی سایت مجموعه خودتان را مشاهده نمی‌کنید ،می‌توانید با کمک نرم افزار دخل و از قسمت مدیریت شعب مجموعه خود را یکبار فعال و غیر فعال نمایید تا مشکل عدم نمایش مجموعه شما برطرف شود، درصورت برطرف نشدن مشکل تیکت مشکل در نمایش مجموعه ثبت نمایید.

چگونه می‌توانم محدوده های ارسال خود را فعال یا غیر فعال کنم؟

شما می توانید از طریق نرم افزار دخل قسمت مدیریت، با زدن روی دکمه محدوده ارسال، محدوده های خود را مشاهده کنید و با کلیک روی هر محدوده نسبت به فعال/ غیر فعالسازی هر کدام اقدام نمایید

چگونه می‌توانم قیمت محدوده های ارسال خود را تغییر دهم؟

شما می توانید از طریق نرم افزار دخل قسمت مدیریت، با زدن روی دکمه محدوده ارسال، محدوده های خود را مشاهده کنید و با کلیک روی هر محدوده نسبت به تغییر قیمت هر کدام اقدام نمایید.

چگونه یک محصول جدید اضافه کنم؟

می‌توانید از طریق قسمت محصولات نرم افزار دخل، از قسمت پایین صفحه گزینه + را بزنید و محصول خود را ایجاد کنید.

چگونه محصولات را ویرایش کنم؟

می‌توانید از طریق قسمت محصولات نرم افزار دخل، از لیست موارد نشان داده شده، محصول دلخواه خود را انتخاب و برای ویرایش توضیحات، قیمت، افزودنی و فعال / غیر فعالسازی محصولات اقدام نمایید

چگونه برای محصولات عکس آپلود کنم؟

میتوانید از طریق محصولات نرم افزار دخل، لیست محصولات را ببنید و روی محصول دلخواه کلیک کنید و از بالای صفحه روی گزینه “بارگذاری عکس محصول” کلیک و تصویر مورد نظرتان را آپلود کنید

بعد از انجام تغییرات از نرم‌افزار دخل، همان موقع تغییرات اعمال می‌شود؟

پس از اینکه تغییرات توسط شما ایجاد می‌شود، این تغییرات در صف بررسی همکاران ما قرار می‌گیرد و در صورت دارا بودن استاندارد های لازم تایید و اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است که فعال و غیر فعال کردن محصولات بصورت مستقیم و بدون تایید کارشناسان ما انجام می شود.

چه زمانی به حساب من پول واریز می‌شود؟

مرحله اول واریزی علی الحساب در تاریخ 15 الی 18 ام ماه، به میزان 70 درصد از مبلغ فروش آنلاین نیمه اول همان ماه، پرداخت می شود؛ همچنین تسویه حساب نهایی بین تاریخ اول تا سوم ماه بعد، انجام می شود.

چگونه می‌توانم جزئیات صورتحساب خود را ببینم؟

از قسمت مدیریت نرم افزار دخل، بخش حسابداری، با انتخاب بازه زمانی مورد نظر می‌توانید جزئیات فروش، کسورات و واریزی مجموعه خود را مشاهده کنید.

آیا می‌توانم شماره حساب اعلام شده را تغییر دهم؟

با توجه به قوانین و قرارداد فی مابین، امکان تغییر حساب تنها به نام صاحب قرارداد امکان پذیر است. درصورت نیاز به تغییر شماره حساب به فردی غیر از صاحب قراداد می بایست ابتدا عقد قراداد با فرد جدید صورت بگیرد.

آیا می‌توانم کیف پول خود را شارژ کنم؟

خیر، امکان شارژ کیف پول وجود ندارد و روزانه به میزان 70 درصد فروش آنلاین مجموعه در کیف پول شما شارژ می شود.

آیا امکان پیگیری سفارش‌های چند روز گذشته وجود دارد؟

بله، با ثبت درخواست با موضوع مشکلات فاکتور سفارش غیرجاری از بخش پشتیبانی نرم افزار دخل، امکان بررسی مشکل پیش آمده وجود دارد.

چگونه بر روی منوی مجموعه خود تخفیف اعمال کنم؟

از قسمت ارتقا فروش می‌توان کوپن، تخفیف و انواع ابزار های تبلیغاتی و تخفیفاتی را فعال یا غیر فعال و مشاهده کرد.

شرایط شرکت در فودپارتی چیست؟

برای شرکت در فودپارتی امتیاز مجموعه و محصول انتخابی باید 3.7 و بالاتر بوده و همچنین محصول انتخابی دارای تصویر و از محصولات اصلی منو باشد.

چگونه مشکل ورود به دخل را حل کنیم؟

در ابتدا از صحت ورود نام کاربری و رمز عبور خود مطمئن شوید و به مواردی از قبیل زبان کیبورد ،حروف بزرگ و کوچک و علائم دقت کنید.
در صورتی که خطایی مبنی بر اتصال به اینترنت مشاهده می‌کنید می‌توانید با انجام مراحل زیر مشکل را برطرف نمایید:
1- ابتدا اتصال به اینترنت را بررسی کنید.
2- فیلتر‌شکن را خاموش کنید.
3- بر روی نسخه موبایل حافظه پنهان و داده برنامه را پاک کنید.
4- برنامه را یک بار ببندید و مجددا باز کنید.
در صورتی که باز هم ارتباط برقرار نشد و یا بر روی سایت به علت مشکل نرم افزار سفارش‌گیری غیرفعال بودید، از بخش پشتیبانی دخل، قسمت نرم افزار سفارش‌گیری و دخل، تیکت فراموشی نام کاربری و رمز عبور را ثبت نمایید.

سفارش‌گیری دخل برای گوشی آیفون هم وجود دارد؟

سفارش‌گیری دخل فقط برای نسخه اندروید 9 به بالا و ویندوز 7 به بالا قابل استفاده است.
برای سایر موارد بر روی گوشی آیفون می‌توانید از نسخه وب دخل استفاده نمایید.

چطور می‌توانم دخل را بر روی موبایل و سیستم نصب کنم؟

از طریق لینک ذیل می توانید از طریق بازار یا آکادمی همکاران اسنپ فود برنامه دخل را نصب نمایید.
دانلود نرم افزار دخل

چگونه کار با نرم‌افزار دخل را آموزش ببینم؟

می‌توانید در آکادمی همکاران اسنپ‌فود ویدیوهای آموزشی را ببینید. درصورت حل نشدن مشکل، از بخش پشتیبانی دخل، قسمت نرم افزار سفارش‌گیری و دخل، تیکت درخواست آموزش ثبت نمایید تا همکاران ما به شما کمک کنند.
همچنین وبینارهای آموزشی به‌صورت رایگان و آنلاین برگزار می‌شوند که جزئیات آن‌ها را می‌توانید در صفحه آکادمی مشاهده کنید.

چگونه رمز ورود به دخل را تغییر دهم؟

رمز ثابت دخل شما با رمز ورود نرم افزار مشتریان اسنپ فود یکسان است. بنابراین می‌توانید از طریق نرم‌افزار مشتریان اسنپ فود، بخش مشاهده حساب کاربری با زدن روی دکمه تغییر رمزعبور، رمز جدید را ثبت نمایید.

حداکثر چه مدت زمانی را برای آماده سازی و ارسال سفارش‌ها، می‌توانم ثبت کنم؟

برای سفارشات ارسال مجموعه حداکثر 70 دقیقه تایم ارسال ثبت کنید. برای سفارشات ارسال پیک اسنپ فود، حداکثر 15 دقیقه از زمان پیش فرض طبخ و آماده سازی می توانید ثبت کنید. زمان پیش فرض طبخ و آماده‌سازی، میانگین زمان آماده‌سازی یک هفته اخیر مجموعه می‌باشد.

در صورتی که سفارشی را نتوانم سر موعد آماده‌ کنم، چه کار باید کرد؟

اگر هنوز سفارش را تایید نکرده‌اید، سفارش را نیازمند تماس کرده و دلیل زمان ارسال یا آماده‌سازی طولانی تر را ثبت نمایید. برای سفارشات تایید شده، اگر ارسال توسط پیک اسنپ فود باشد، می‌توانید از دکمه اعلام تاخیر استفاده نمایید تا 15 دقیقه زمان بیشتر برای شما لحاظ شود.

آیا بعد از تایید سفارش، می توان سفارش را نیازمند تماس کرد؟

برای سفارشات ارسال مجموعه حداکثر تا 90 دقیقه بعد از زمان تایید می‌توانید سفارش را نیازمند تماس کنید. برای سفارشاتی که توسط پیک اسنپ فود ارسال می‌گردد، تا زمانی که پیک، سفارش را قبول نکرده‌ باشد می‌توانید سفارش را نیازمند تماس کنید.

آیا امکان ثبت درخواست برای تحویل سفارشات مجموعه توسط پیک اسنپ فود وجود دارد؟

بله. با کلیک بر روی سفارش و انتخاب گزینه درخواست پیک، می‌توانید درخواست خود را به همکاران اکسپرس ارسال نمایید تا در اسرع وقت پیک به سمت شما بیاید. چنانچه این گزینه وجود ندارد، از بخش پشتیبانی دخل قسمت پیک اسنپ فود( اکسپرس) تیکت فعال سازی سرویس اکسپرس را ثبت نمایید.

در خصوص اعلان بی‌صدای سفارشات اسنپ فود روی دخل چه کار باید کرد؟

اگر از نسخه موبایل استفاده می‌کنید، تنظیمات ساعت، تاریخ، صدای موبایل، متصل نبودن وی پی ان و پروکسی، را چک کنید، تنظیمات صدای برنامه دخل را در بخش برنامه ها یکبار خاموش روشن کنید، حافطه پنهان و داده برنامه را یکبار پاک کنید و برنامه را ببندید و مجددا باز کنید. چنانچه مشکل برطرف نشد، آخرین آپدیت برنامه را مجددا نصب کنید.
اگر از نسخه ویندوز استفاده می کنید، تنظیمات ساعت، تاریخ، صدای سیستم، متصل نبودن وی پی ان و پروکسی را چک کنید و برنامه یکبار ببندید و مجددا باز کنید.
در صورت بروز مشکل یا سوال، تیکت پشتیبانی نرم افزار ثبت نمایید.

چنانچه روی نسخه دخل بر روی سیستم، امکان پرینت سفارش تایید شده نباشد چه کار باید کرد؟

ابتدا از اتصالات کابل پرینتر و کابل شبکه، روشن بودن پرینتر و نصب بودن درایور پرینتر، خالی نبودن کاغذ پرینتر مطمئن شوید، حافظه پنهان پرینتر را در صورت نیاز از روی آیکون کنار ساعت دسکتاپ تخلیه کنید، در بخش مدیریت، بخش تنظیمات، اسم پرینتر را چک کنید. در صورت حل نشدن مشکل از بخش پشتیبانی دخل، قسمت نرم افزار سفارش‌گیری و دخل، تیکت مشکل نرم افزاری را ثبت نمایید.

اگر به دلیل بروز مشکلات سراسری امکان تایید سفارشات روی دخل نباشد چه کار باید کرد؟

سفارش را نیازمند تماس کنید و دلیل نیازمند تماس را سیستم سفارش‌گیری دخل مشکل دارد، ثبت کنید.

در مواقعی که دسترسی به دخل نداشته باشیم و نتوانیم تیکت مشکل نرم افزاری ثبت کنیم، چه کار باید کرد؟

در صورت عدم دسترسی به نرم افزار دخل، می توانید با شماره مدیر یا رستوران، با شماره 02196612300 تماس بگیرید .با توجه به توضیحات تلفن گویا، درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

چگونه رستورانی که اخیرا در اسنپ فود ثبت نام کرده است را فعال کنیم؟

برای این مورد نیازی به ثبت تیکت پشتیبانی نیست و درخواست شما طبق اولویت در سریع ترین زمان ممکن بررسی می گردد.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت