جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارتاثیر سرعت سرویس‌دهی در افزایش فروش رستوان

تاثیر سرعت سرویس‌دهی در افزایش فروش رستوان

20 اسفند 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
247 بازدید

سرعت سرویس دهی یکی از اصلی ترین راه های افزایش فروش رستوران است. این موضوع به عنوان یکی از عوامل کلیدی در جذب مشتریان و حفظ آن‌ها مطرح است. با افزایش مراجعه به رستوران میزان فروش افزایش یافته و سود بیشتری کسب خواهد شد اما مدیریت زمان برای سرویس دهی شایسته به مشتریان حاضر در رستوران و در عین حال کوتاه کردن زمان حضور آنها در سالن از توانمندی های منحصر به فرد کارکنان رستوران است.  در ادامه، به برخی راهکارهای افزایش فروش رستوران با تأکید بر سرعت سرویس دهی می‌پردازیم.

سرویس سریع و دقیق

مشتریان به دنبال تجربه ای خوب از نظر سرعت سرویس دهی هستند. کارکنان رستوران باید با دقت و سرعت سفارشات را انجام دهند تا رضایت مشتریان را بدست بیاورند.

مطلب مرتبط: فوت و فن مدیریت رستوران برای افزایش فروش

استفاده از فناوری

سیستم های پیشرفته سفارش دهی و پرداخت الکترونیکی میتوانند سرعت سرویس دهی را افزایش دهند. امکان سفارش آنلاین و پیش سفارش به مشتریان اجازه میدهد تا طمان زیادی منتظر غذا نباشند و به سرعت غذای خود را دریافت کنند.

رعایت اولویت

مدیریت صف ها و رعایت اولویت مشتریان میتواند زمان انتظار مشتریان را کاهش دهد. سیستم های نمایش و شماره دهی و تخصیص میز برای مشتریان نیز میتواند در این زمینه مفید باشد.

توجه به جزئیات

از جمله جزئیات مهم در سرعت سرویس دهی میتوان به تهیه غذا، تعویض منوی کاغذی با منوی دیجیتال و تمیزی میزها و صندلی ها اشاره کرد.

مطلب مرتبط : چالش‌های مدیریت رستوران

از دست دادن مشتریان ورودی

فراموش نکنید که همه افراد، حوصله و وقت تماس‌گرفتن و رزرو را ندارند در نتیجه بی‌محابا به سمت رستوران شما حرکت می‌کنند و ترجیح می‌دهند که پذیرای آن‌ها باشید. یکی از اصلی‌ترین مشکلات رزرواسیون در رستوران، مرتبط با همین موضوع است. در بیشتر موارد در روزهای تعطیل و خاص، شما با کاهش فروش حتی ۵۰ درصدی مواجه می‌شوید. به جهت جلوگیری از این ایرادات پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از سیستم‌هایی استفاده کنید که به شما امکان مدیریت بین رزروها و مراجعه‌های حضوری داشته باشند. 

افزایش تعداد پیک رستوران

افزایش تعداد پیک های رستوران یک دیگر از راه های افزایش فروش رستوران است که میتواند به کاهش زمان تحویل کمک کند و این کار در نهایت رضایت مشتری را در پی خواهد داشت و باعث وفاداری مشتری خواهد شد.

بهینه سازی منوی رستوران

منوی رستوران را بهینه کنید تا غذاها به طور منظم و سریع آماده شود. تقسیم بندی ها و دسته بندی های مناسب در اپلیکیشن های موبایل میتواند به مشتریان کمک کند تا سفارش های مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنند.

مطلب مرتبط : تاثیر بسته بندی بر افزایش فروش فست فود

آموزش پیک ها

آموزش پیک ها در مورد بهینه سازی مسیرها، استفاده از نقشه ها و مدیریت زمان میتواند به بهبود سرعت ارسال کمک کند.

جمع بندی

افزایش سرعت در آماده سازی و ارائه خدمات به مشتریان کمک چشمگیری به افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد و بهبود تجربه مشتریان میکند که توجه به برخی نکات میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

برچسب ها: جذب مشتری برای رستورانسرویس دهی رستورانافزایش فروش رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت