جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودتاثیر کیفیت سرویس‌دهی بر افزایش فروش «خوش قیمت»

تاثیر کیفیت سرویس‌دهی بر افزایش فروش «خوش قیمت»

14 مرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
1.62k بازدید

ارائه غذا با قیمت‌ مناسب در اسنپ‌فود، باعث جذب مشتریان جدید می‌شود و کیفیت بالا، مشتریان را به خرید دوباره ترغیب می‌کند. طرح «خوش قیمت» یا همان اکوفود نیز در همین راستا اجرا شده است.

بررسی‌های ما نشان می‌دهد مجموعه‌هایی که در ماه‌های ابتدایی پیوستن به طرح «خوش قیمت»، سرویس‌دهی مناسبی ارائه دهند، در ماه‌های بعد افزایش فروش 3 برابری در منوی خوش قیمت و افزایش فروش 4 برابری در منوی عادی مجموعه خود تجربه خواهند کرد.

کیفیت غذا برای مجموعه‌های خوش قیمت از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که مشتری‌ها در ارزیابی کیفیت غذای خوش‌قیمت در مقایسه با منوی عادی مجموعه دقت بیشتری می‌کنند. مجموعه‌هایی که به این موضوع توجه داشته باشند، فروش بیشتری خواهند داشت.

در جدول زیر عواملی که باعث کاهش کیفیت شاخص‌های عملکردی مجموعه‌ها می‌شوند را بیان و برای هر کدام راهکارهایی پیشنهاد کرده‌ایم.

در طرح پاداش و جریمه عملکردی مجموعه‌ها اگر در پارامترهای بالا عملکرد عالی داشته باشید، اسنپ‌فود به صورت ماهانه به شما هدایایی تقدیم می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

طرح پاداش و جریمه عملکردی مجموعه‌های اسنپ‌فود

همانطور که گفتیم برای دستیابی به نتایج مطلوب در طرح «خوش قیمت»، شناخت کامل و رعایت شاخص‌های عملکردی ضروری است. در ادامه مواردی که در تصویر بالا آمده بود را به صورت کامل توضیح می دهیم.

1. تاخیر در تایید سفارش

تاخیر در تایید سفارش، اولین شاخص عملکردی در اسنپ‌فود است. تایید سفارش‌ها نباید بیش از 5 دقیقه طول بکشد.

تاخیر در تایید سفارش چه تاثیری بر مجموعه دارد؟

  • ثبت ۵۰ امتیاز منفی عملکرد و تاثیر چشمگیر این امتیاز در جایگاه مجموعه در نرم‌افزار اسنپ‌فود
  • ایجاد تجربه منفی برای مشتری و عدم تمایل خرید مجدد از مجموعه
  • اعمال جریمه نقدی در صورت عبور از حد نصاب طرح پاداش و جریمه عملکردی

توجه داشته باشید که اگر تایید سفارش بیش از  5 و 10 دقیقه طول بکشد، 10 امتیاز منفی و اگر بیش از 10 دقیقه طول بکشد؛ 20 امتیاز منفی به مجموعه تعلق می‌گیرد.

راهکارهای جلوگیری از تاخیر در تایید سفارش در جدول زیر قرارداده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

آیا تاخیر در تایید سفارش بر امتیاز و جایگاه من تاثیر دارد؟

چگونه با گزینه نیازمند تماس، مشکلات سفارش را حل کنیم؟

2. تاخیر در آماده سازی سفارش و تحویل به پیک اکسپرس

زمانی که قصد ارسال سفارش به وسیله پیک اسنپ فود را دارید، در هنگام تایید سفارش، زمان آماده سازی سفارش برای تحویل به پیک اسنپ فود را تعیین می کنید. پیک اسنپ فود در زمانی که تعیین می کنید در مجموعه شما حاضر می‌شود تا سفارش را به مشتری برساند. در صورتی که زمان آماده سازی سفارش بیش تر از زمانی که تعیین کرده‌اید بشود، تاخیر در آماده سازی و تحویل به پیک اسنپ فود اتفاق می افتد.

تاخیر در آماده سازی سفارش و تحویل به پیک‌اسنپ‌فود چه تاثیری بر مجموعه دارد؟

  • ثبت ۵۰ امتیاز منفی عملکرد و تاثیر چشمگیر این امتیاز در جایگاه مجموعه در نرم‌افزار اسنپ‌فود
  • ایجاد تجربه منفی برای مشتری و عدم تمایل خرید مجدد از مجموعه
  • اعمال جریمه نقدی در صورت عبور از حد نصاب طرح پاداش و جریمه عملکردی

 راهکارهای جلوگیری از این تاخیر در جدول زیر قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

چگونه از انواع تاخیر در اسنپ فود جلوگیری کنیم؟

چگونه با گزینه نیازمند تماس، مشکلات سفارش را حل کنیم؟

3. تاخیر در تحویل سفارش به مشتری

تاخیر در ارسال و تحویل سفارش‌ها از جنبه‌های مختلفی باعث اختلال در فعالیت مجموعه‌ها در اسنپ‌فود می‌شود.

اگر سفارش در کمتر از ۴۵ دقیقه به مشتری تحویل داده شود، مجموعه شما ۵ امتیاز مثبت دریافت می‌کند.

تاخیر در تحویل سفارش چه تاثیری بر مجموعه دارد؟

  • ثبت 4۰ امتیاز منفی عملکرد و تاثیر چشمگیر این امتیاز در جایگاه مجموعه در نرم‌افزار اسنپ‌فود
  • ایجاد تجربه منفی برای مشتری و عدم خرید مجدد از مجموعه
  • ثبت نظر منفی برای مجموعه
  • اعمال جریمه نقدی در صورت عبور از حد نصاب طرح پاداش و جریمه عملکردی

راهکارهای جلوگیری از این تاخیر در جدول زیر قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

چگونه از انواع تاخیر در اسنپ فود جلوگیری کنیم؟

چگونه با گزینه نیازمند تماس، مشکلات سفارش را حل کنیم؟

4. مغایرت در ارسال سفارش

به طور کلی مغایرت در سفارش زمانی رخ می‌دهد که محصولی که مشتری به شما سفارش داده با محصولی که پیک به مشتری تحویل داده، متفاوت باشد.

 مغایرت در ارسال سفارش چه تاثیری بر مجموعه دارد؟

  • ثبت 5۰ امتیاز منفی عملکرد و تاثیر چشمگیر این امتیاز در جایگاه مجموعه در نرم‌افزار اسنپ‌فود
  • ایجاد تجربه منفی برای مشتری و عدم خرید مجدد از مجموعه
  • ثبت نظر منفی برای مجموعه
  • اعمال جریمه نقدی در صورت عبور از حد نصاب طرح پاداش و جریمه عملکردی

راهکارهای جلوگیری از مغایرت در سفارش در جدول زیر قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

چگونه از مغایرت در سفارش‌های مشتری جلوگیری کنم؟

5. لغو سفارش

لغو سفارش علت اصلی نارضایتی مشتری از مجموعه‌ است.

تاثیر لغو کردن سفارش‌ها بر مجموعه‌:

  • ثبت 30 امتیاز منفی عملکرد و تاثیر چشمگیر این امتیاز در جایگاه مجموعه در نرم‌افزار اسنپ‌فود
  • ایجاد تجربه منفی برای مشتری و کاهش تمایل او به خرید مجدد از مجموعه
  • اعمال جریمه نقدی در صورت عبور از حد نصاب طرح پاداش و جریمه عملکردی

راهکارهای جلوگیری از تاخیر در تحویل سفارش را در جدول زیر قرارداده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

روش ویرایش محصولات منو در نرم افزار دخل

تغییر وضعیت پروفایل مجموعه (فعال و غیرفعال)

شاخص های افزایش و کاهش امتیاز عملکرد در اسنپ‌فود

اهمیت سطح سرویس‌دهی و رعایت شاخص‌های عملکردی به این دلیل است که مشتریان طرح «خوش قیمت» به دلیل بازه قیمتی پایین‌تر غذاها نسبت به کیفیت دریافتی و سطح سرویس‌دهی حساسیت بیشتری دارند. بنابراین، هر چقدر مشتری در سفارش خود از طرح «خوش قیمت» تجربه بهتری از سرویس‌دهی داشته باشد، احتمال بازگشت او به فروشگاه شما و خرید از سایر آیتم‌های منو نیز افزایش می‌یابد.

برچسب ها: خوش‌قیمتاکو فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت