تاریخچه و چشمانداز اسنپفود
مدت زمان تقریبی مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 4 دقیقه
سال های فعالیت
این روزها کمتر کسی است که با فرهنگ سفارش آنلاین آشنایی داشته باشد و اسنپ فود را به عنوان یک پلتفرم جامع برای سفارش مایحتاج روزانه نشناسد. اسنپ فود (زودفود سابق) فعالیت خود را در سال 1388 به عنوان اولین وبسایت سفارش آنلاین غذا در ایران آغاز نمود. در مسیر این فعالیت 14 ساله تا به امروز، اسنپ فود همواره در مسیر رشد قرار داشته و موفقیت های بسیاری کسب کرده است. برخی از افتخارات این سال ها به شرح زیر است:
- برگزیده به عنوان اولین و بزرگترین سامانه سفارش اینترنتی غذا در ایران
- برگزیده به عنوان دومین وب سایت برتر ایران در بخش فروش و خدمات اینترنتی (در سال 1390)
- ارائه دهنده گسترده ترین سرویس سوپرمارکت آنلاین در خاورمیانه
- پوشش وسیع خدمات در همه ی شهرهای بزرگ ایران
داستان ریبرندینگ
پس از 5 سال فعالیت با نام تجاری “زودفود”، مجموعه در سال 1393 به هلدینگ بزرگ IIG پیوست. این تغییر بزرگ باعث شد تا با استفاده از پتانسیل های هلدینگ و زودفود، زمینه کسب موفقیت های بزرگتری فراهم شود. در سال 1396، زود فود با تغییر نام به “اسنپ فود”، به طور رسمی به عنوان یکی از اعضاء خانواده بزرگ اسنپ شناخته شد.
روند تغییر و رشد در سال های اخیر
اسنپ فود به سرعت جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی پیدا کرد. بیش از 150 هزار سفارش روزانه از سرویس های مختلف، نقش بسیار مهم و تاثیرگذار اسنپ فود را در بازار تجارت الکترونیک کشور نشان می دهد. علاوه بر این، تاکنون بیش از 40 هزار مجموعه از 170 شهر مختلف ایران برای همکاری به اسنپ فود پیوسته اند. به این ترتیب، اسنپ فود از یک استارتاپ کوچک به یکی از بزرگان صنایع آنلاین کشور تبدیل شده است.
سایز شرکت و تیم ها
با جمع شدن بهترین های هر رشته در کنار یکدیگر، تیم بزرگ اسنپ فود شکل گرفت. بیش از 1800 نفر در قالب تیم های مختلف در اسنپ فود مشغول فعالیت هستند تا چرخه ارتباط میان مجموعه داران و مشتریان را حفظ کنند. برخی از این تیم ها را به شما معرفی می کنیم:
- مارکتینگ
- فنی
- فروش
- سرویس اکسپرس
- مرکز تماس مشتریان و مجموعه ها
- تامین
- گرافیک و عکاسی
- و …
تبدیل شدن به پلتفرم
با پیشتازی اسنپ فود در زمینه سفارش آنلاین غذا در کشور، نیاز به وجود یک سامانه جامع آنلاین برای سفارش دیگر محصولات مانند نان تازه و یا پروتئین احساس می شد. همین جرقه باعث شد تا با اضافه شدن سرویس های دیگری مانند سوپرمارکت، شیرینی، نان، میوه، سبزیجات، پروتئین، عطاری، گل و گیاه و پت شاپ در طول دو سال گذشته، اسنپ فود به یک پلتفرم با خدمات آنلاین گسترده و جامع تبدیل شود.
وضعیت فعلی اسنپ فود
اسنپ فود با ارائه سرویس های متنوع و کاربردی باعث شده تا مردم در زندگی پرمشغله امروز، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی هوشمندانه ای داشته باشند. همچنین مدیران مجموعه ها، امکان ارائه خدمات در یک فضای مناسب برای فروش و جذب مشتری داشته باشند. اسنپ فود همواره در تلاش است به کاربران و مدیران مجموعه ها، خدمات بهتری ارائه کند و با به کارگیری بهترین نیروهای انسانی، در راستای تحقق این امر قدم بر می دارد.
دیدگاهتان را بنویسید