تبلیغات و پروموشن در اسنپ فود
اسنپ فود برای کمک به فروش بیشتر و گسترش کسب و کارها، امکانات مختلفی را برای تبلیغات در نظر گرفته است. دسترسی به این امکانات که شامل ابزارهای مختلف مارکتینگ و کمپینهای اسنپ فود میشود، برای تمامی مجموعههای همکار در همهی شهرهای ایران میسر است. در ادامه این مطلب، امکانات تبلیغاتی اسنپ فود و روش استفاده از آنها را به شما معرفی میکنیم.
مدت زمان مورد نیاز تقریبی برای مطالعه: 5 دقیقه
مطلب پیشنهادی: با بستههای تبلیغاتی اسنپ فود بیشتر دیده شوید
معرفی امکانات مارکتینگ اسنپ فود
همان طور که اشاره شد، ابزارهای مختلفی برای تبلیغات و افزایش فروش در اسنپ فود در اختیار مجموعهها قرار گرفته است. این روشها عبارتند از:
کمپینهای دوره ای: این کمپینها در شهرهای مختلف و با تصمیم تیم مارکتینگ برگزار شده و در طی آنها پیشنهادات مختلفی برای جذب کاربران ارائه میشود. قبل از برگزاری هر کمپین، به تمام مجموعههایی که واجد شرایط شرکت در آن هستند، اطلاع رسانی انجام میشود.
کمپین فودپارتی: فودپارتی یکی از کمپینهای ثابت اسنپ فود است که هرماه برای رستورانها برگزار میشود. در کمپین فودپارتی، تخفیفهای خوبی بر روی غذاهای پرطرفدار رستورانهای شرکت کننده، به مشتریان داده میشود.
تخفیف روی منو: مجموعهها میتوانند با ثبت درخواست، به صورت ماهانه بر روی منوی خود تخفیف اعمال کنند. این تخفیف ها از روشهای مختلف به کاربران اطلاع رسانی میشوند.
کوپن: کوپنها همان امتیاز یا هدیهای هستند که در ازای خرید به مشتری داده میشود. کوپنها در سه نوع تخفیف سفارش، ارسال رایگان و محصول رایگان تعریف شدهاند که میتوانید آنها را برای دسته مشخصی از مشتریان یا همهی آنها فعال کنید.
ویدئوی آموزشی پشنهادی: راهنمای استفاده از تخفیف، کوپن و فودپارتی
مطلب پیشنهادی : روش فعالسازی تبلیغات هوشمند (کلیکی) در اسنپ فود
اطلاع رسانی کمپینهای اسنپ فود از چه روشهایی انجام میشود؟
تمامی کمپینهای مناسبتی اسنپ فود که در شهرهای مختلف برگزار میشوند، از طریق تماس، پیام کوتاه و یا اعلان نرم افزار دخل به مدیران مجموعهها اطلاع رسانی خواهد شد تا در صورت تمایل مشارکت کنند.
برای شرکت در هر کدام از فعالیتهای مارکتینگ چه شرایطی لازم است؟
برای شرکت در کمپینهای اسنپ فود، مجموعه شما باید واجد شرایطی باشد که در اطلاع رسانی آن کمپین، به این شرایط اشاره میشود. اما معمولا برای شرکت در کمپینها شرایط مشخصی مانند کم بودن تعداد فاکتورهای کنسل شده از طرف مجموعه، آماده سازی و ارسال به موقع سفارشها و رضایت مشتریان در نظر گرفته میشود.
برای ثبت درخواست هر کدام از فعالیتهای مارکتینگ چه پروسهای طی میشود؟
برای شرکت در کمپین فودپارتی باید از طریق برنامه دخل، درخواست خود را ثبت کرده و در صورت داشتن شرایط و ظرفیت منطقه با مجموعه شما تماس گرفته خواهد شد. ضمنا تمام مراحل بررسی از طریق برنامه دخل اطلاع رسانی خواهد شد.
- اطلاع رسانی و نحوه شرکت در دیگر کمپینها در موعد مقرر از طریق اعلان برنامه دخل، ارسال پیامک و یا تماس با مدیر مجموعه انجام میشود.
- از طریق برنامه دخل می توانید بر روی منوی مجموعه خود تخفیف ثبت کرده یا به مشتریان کوپن ارائه دهید.
- در مواردی مانند عدم اتصال به برنامه دخل یا عدم ذسترسی به آن می توانید درخواست مورد نظر خود را برای تخفیف یا کوپن به صورت تیکت در بخش پشتیبانی برنامه دخل ثبت کرده و یا با شماره 02196612280 (پشتیبانی تخفیف ها)، تماس بگیرید.
شرکت در این کمپینها چه اثری دارد؟
تجربه نشان داده با توجه به تعداد بالای مجموعههایی که در کمپینهای مختلف اسنپ فود شرکت میکنند و همچنین استقبال قابل توجه کاربران، اثرات مثبتی شامل حال صاحبان کسب و کار خواهد شد که بعضی از این مزایا در ادامه آورده شده است.
معرفی ویژه مجموعهها به کاربران: با شرکت در کمپینهای اسنپ فود این فرصت را پیدا میکنید که در معرض دید تمامی کاربران اطراف مجموعهی خود قرار بگیرید و به عنوان یک مجموعه با عملکرد خوب به آنها معرفی شوید.
جذب مشتریان جدید برای مجموعهها: با شرکت در کمپینهای اسنپ فود و معرفی مجموعه خود در سطح گسترده، مشتری جدید جذب کنید و با جلب رضایت مشتریان جدید، مشتریهای دائمی برای مجموعه خود به دست آورید.
ترغیب مشتریان به سفارش مجدد: ارائه آفرهای جذاب در کمپینهای اسنپ فود، مشتریها را به سفارش مجدد از مجموعه شما ترغیب می کند.
افزایش فروش در طولانی مدت: به تبع جذب مشتریان جدید و سفارش مجدد مشتریان قدیمی و وفادار کردن مشتریها به خود، در طولانی مدت فروش مجموعه شما افزایش مییابد.
دیدگاهتان را بنویسید