راهکارهای جلوگیری از لغو سفارش چیست؟
گاهی ممکن است در ثبت و ارسال سفارشها در اسنپفود با مشکلاتی مواجه شوید که هم برای شما و هم برای مشتریان مشکلساز باشد و منجر به لغو سفارش شود.
در ادامه مطلب به ارائه راهکارهای جلوگیری از لغو سفارش میپردازیم.
فعالیت مستمر در نرمافزار دخل
برای جلوگیری از لغو سفارشها در طول روز اتصال خود را به نرمافزار دخل بررسی کنید تا از لغو سفارش تا حد زیادی پیشگیری کنید.
همچنین باید اعلانهای نرمافزار دخل را فعال کنید تا هیچ سفارشی را از دست ندهید.
بررسی موجودی محصولات
لطفاً موجودی محصولات خود را روزانه بررسی کنید. وقتی موجودی یک محصول کم میشود(مثلاً 3 عدد باقی مانده)، آن را در اسنپفود غیرفعال کنید تا سفارشها به علت این موضوع لغو نشوند.
مدیریت حجم سفارشها
اگر در ساعات شلوغ مجموعه امکان سرویسدهی نداشتید، پیشنهاد میکنیم نیروهای بیشتری استخدام کنید یا تجهیزات بیشتری تهیه کنید.
میتوانید مواد اولیه برخی محصولات را از قبل آماده کنید تا در زمان شلوغی سرعت عمل بیشتری داشته باشید. در نهایت، میتوانید به صورت موقت سرویسدهی را غیرفعال کنید.
بروزرسانی قیمتها
اگر به خاطر بروز نبودن قیمتها نمیتوانید سرویسدهی داشته باشید، قیمتها را با اولویت بروزرسانی کنید تا لغو سفارشی اتفاق نیفتد.
ایجاد دسترسی به دخل برای کاربران دیگر
زمانی که در مجموعه حضور ندارید و سفارشی برای شما ثبت میشود، بهتر است برای کاربر دیگر مجموعه دسترسی ایجاد کنید تا سفارش به دلیل عدم تایید شما، لغو نشود.
کمبود پیک
در ساعات شلوغ مجموعه از پیکهای بیشتری استفاده کنید تا سفارشها در زمان مقرر به دست مشتری برسند.
همچنین میتوانید از سرویس اکسپرس و بردار و سایر سرویسهای اسنپفود برای سرعت بیشتر در ارسال استفاده کنید و به زمانبندی ارسال به طور دقیق توجه کنید.
در نهایت اگر تأخیرها زیاد است، میتوانید بهطور موقت مناطق دورتر را غیرفعال کنید.
آموزش غیرفعال کردن محدودههای ارسال
با این راهکارها، میتوانید از لغو سفارشها در اسنپفود جلوگیری کنید و امتیاز منفی کسب نکنید. برای مشاهده فیلمها و مطالب آموزشی دیگر میتوانید به صفحه راهنمای فعالیت مراجعه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید