راهکارِ جدید جلوگیری از امتیاز منفیِ عدم سرویسدهی
اسنپفود از مهر 1403 در جهت بهبود فرآیندهای مدیریت سفارش، افزایش دقت در سرویسدهی و کاهش کسب امتیاز منفی تغییراتی در سیستم مدیریت سفارشهای مجموعهها اعمال کرده است.
پیش از این زمانی که سفارشی به دلیل عدم سرویسدهی وارد فرایند پشتیبانی میشد بعد از لغو سفارش، مجموعه تا پایان شیفت کاری غیرفعال شده و در شیفت بعدی به طور خودکار فعال میشد. این مورد باعث میشد در حالی که مجموعه هنوز آمادگی سرویسدهی ندارد، سفارش جدید دریافت کند و امتیاز منفی لغو سفارش برای مجموعه ثبت شود.
با تغییرات جدید، اگر سفارشی به دلیل عدم سرویسدهی لغو شده و مجموعه غیرفعال شود، دیگر بهطور خودکار فعال نخواهد شد.
در این حالت، اگر مجموعه بخواهد دوباره در اسنپفود فعال شود، باید از طریق نرمافزار دخل اقدام به فعالسازی کند. این تغییر باعث میشود برای مجموعه شما تا زمانی که آمادگی سرویس دهی ندارید سفارشی ثبت نشود و از ثبت دوباره امتیاز منفی برای مجموعه شما جلوگیری شود.
مجموعههای VIP شامل این تغییرات میشوند؟
تغییرات جدید در سیستم مدیریت سفارشها در اسنپفود شامل مجموعههای VIP نیز میشود. در گذشته، مجموعههای VIP به دلیل عدم سرویسدهی غیرفعال نمیشدند؛ اما با اعمال این تغییرات، اگر سفارشهایشان به دلیل عدم سرویسدهی لغو شود، بهطور خودکار غیرفعال خواهند شد. مجموعههای VIP نیز باید برای فعالسازی مجدد خود به صورت دستی از طریق نرمافزار دخل اقدام کنند.
برای فعال کردن مجموعه تنها کافیست در قسمت مدیریت شعبهها و سپس تغییر وضعیت، گزینه «فعال» را انتخاب کنید. مجموعه شما مجددا در سایت و نرمافزار اسنپفود فعال خواهد شد و پیامک اطلاعات فعال شدن مجموعه نیز برای مدیریت ارسال میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به نحوه فعال و غیرفعال کردن مجموعه و تعیین ساعت کار مراجعه کنید.
این تغییرات به مجموعهها اجازه میدهد تا کنترل بیشتری بر زمانهای فعال بودن خود داشته باشند و از بروز مشکلات ناشی از فعالسازی خودکار جلوگیری کنند. با این روش، مجموعهها میتوانند به صورت دقیقتر و با برنامهریزی بهتر، زمانهای سرویسدهی خود را مدیریت کنند و از کیفیت خدمات خود اطمینان حاصل کنند.
امیدواریم که این تغییرات به شما کمک کند تا خدمات بهتری ارائه دهید.
دیدگاهتان را بنویسید