روند دریافت و تایید سفارش از دخل چگونه است؟
بخش سفارشگیری نرمافزار دخل بخشی است که به صورت روزانه با آن سروکار دارید. پس با ما همراه باشید تا با جزئیات روند سفارشگیری آنلاین در اسنپفود آشنا شوید.
اولین قدم غیرفعال کردن “بهینه سازی باتری” و فعالسازی “اعلانات دخل” است. زمانی که شارژ باتری گوشیهای هوشمند کم باشد، برخی نرمافزارها به صورت خودکار بسته میشوند. این مشکل سفارشگیری نرمافزار دخل را دچار اختلال میکند.
چهار قسمت اصلی در صفحه سفارشگیری
صفحه سفارشگیری بهصورت پیشفرض بعد از ورود به نرمافزار دخل باز میشود. در این صفحه، سفارشها در چهار گروه دستهبندی شده است:
- جدید: سفارشهای جدید را در بر میگیرد.
- بررسی شده: در این قسمت میتوانید سفارشهایی که بررسی و تایید شدهاند را مشاهده کنید.
مشاهده جزئیات فاکتور
پس از ثبت سفارش جدید، شما میتوانید با گزینه «جدیدها» در قسمت سفارشگیری، سفارش جدید را مشاهده کنید. در صورتی که به جزئیات سفارش نیاز دارید روی آن کلیک کنید.
جزئیات سفارش شامل این موارد است:
- شماره سفارش و کد پیگیری
- توضیحات مشتری مانند حساسیت به ماده غذایی خاص
- محصولات سفارش، تعداد، قیمت، هزینه ارسال، هزینه بستهبندی، مالیات و قیمت نهایی فاکتور
- نحوه ارسال یعنی استفاده از پیک مجموعه یا پیک اکسپرس
- اطلاعات مشتری (در صورت استفاده از پیک مجموعه استفاده مانند نام، نحوهی پرداخت، شماره تلفن، آدرس و توضیحات آدرس)
- زمان آمادهسازی: مدت زمان لازم برای آمادهسازی و ارسال سفارش
نکات مهم پس از تایید سفارش
هنگام تایید سفارش به توضیحات مشتری توجه کنید و سپس گزینه «تایید سفارش» و تیک «متوجه شدم» را بزنید. اگر امکان انجام توضیحات را ندارید، باید گزینه «نیاز به تماس» را انتخاب کنید تا پشتیبانی اسنپفود با شما تماس بگیرد.
اگر آمادهسازی بیش از زمانی که اعلام کردهاید طول بکشد، مشتری میتواند از گزینه «اعلام تاخیر» استفاده کند که برای مجموعه شما امتیاز منفی به دنبال دارد. بنابراین، زمان آمادهسازی را با در نظر گرفتن همه شرایط، به صورت دقیق اعلام کنید. این زمان را میتوانید از ۱ تا ۷۰ دقیقه تغییر دهید.
سفارشهایی که تحویل آنها به عهده پیک اکسپرس اسنپفود باشد، میتوانید زمان پیشفرض را از صفر تا ۱۰ دقیقه کاهش و تا ۱۵ دقیقه افزایش دهید. اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید میتوانید از گزینه «اعلام تاخیر» استفاده کنید تا ۱۵ دقیقه دیگر به زمان شما اضافه شود. فراموش نکنید که از این گزینه فقط در مواقع ضروری استفاده کنید، چون باعث کسب امتیاز منفی خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر پیک اکسپرس دیرتر از زمان اعلامی شما برای تحویل سفارش حاضر شود، عواقب تاخیر به عهده اسنپفود است و امتیاز منفی به شما تعلق نمیگیرد.
لازم به ذکر است که در سفارشهای اکسپرس اطلاعات مشتری (از جمله شماره تلفن و آدرس) به شما نمایش داده نمیشود.
گاهی ممکن است در آمادهسازی یا ارسال سفارش با مشکلی روبهرو شوید یا امکان ارسال سفارش را نداشته باشید. گزینه نیازمند تماس راه حل شماست. پشتیبانی اسنپفود برای رفع مشکل با شما درتماس خواهد بود. برای این کار، باید این مراحل را انجام دهید:
- بعد از باز کردن فاکتور، روی گزینه «نیازمند تماس» کلیک کنید.
- علت نیازمندی به تماس را انتخاب کنید.
- روی گزینه «تایید» کلیک کنید. درخواست شما به پشتیبانی اسنپفود ارسال میشود.
با انتخاب صحیح علت نیازمند به تماس، درخواست شما سریعتر و دقیقتر از سوی پشتیبانی اسنپفود دنبال خواهد شد.
توصیه ما به شما فعالیت مستمر و صحیح در نرمافزار دخل است تا بتوانید فروش بهتر و بیشتری را تجربه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید