جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودروند دریافت و تایید سفارش از دخل چگونه است؟

روند دریافت و تایید سفارش از دخل چگونه است؟

16 اسفند 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
6.26k بازدید

بخش سفارشگیری نرم‌افزار دخل بخشی است که به صورت روزانه با آن سروکار دارید. پس با ما همراه باشید تا با جزئیات روند سفارش‌گیری آنلاین در اسنپ‌فود آشنا شوید.
اولین قدم غیرفعال کردن “بهینه سازی باتری” و فعال‌سازی “اعلانات دخل” است. زمانی که شارژ باتری گوشی‌های هوشمند کم باشد، برخی نرم‌افزارها به صورت خودکار بسته می‌شوند. این مشکل سفارش‌گیری نرم‌افزار دخل را دچار اختلال می‌کند.

چهار قسمت اصلی در صفحه سفارش‌گیری

صفحه سفارش‌گیری به‌صورت پیش‌فرض بعد از ورود به نرم‌افزار دخل باز می‌شود. در این صفحه، سفارش‌ها در چهار گروه دسته‌بندی شده است:

  1. جدید: سفارش‌های جدید را در بر می‌گیرد.
  2. بررسی شده: در این قسمت می‌توانید سفارش‌هایی که بررسی و تایید شده‌اند را مشاهده کنید.

مشاهده جزئیات فاکتور

پس از ثبت سفارش جدید، شما می‌توانید با گزینه «جدیدها» در قسمت سفارش‌گیری، سفارش جدید را مشاهده کنید. در صورتی که به جزئیات سفارش نیاز دارید روی آن کلیک کنید.

جزئیات سفارش شامل این موارد است:

  • شماره سفارش و کد پیگیری
  • توضیحات مشتری مانند حساسیت به ماده غذایی خاص
  • محصولات سفارش، تعداد، قیمت، هزینه ارسال، هزینه بسته‌بندی، مالیات و قیمت نهایی فاکتور
  • نحوه ارسال یعنی استفاده از پیک مجموعه یا پیک اکسپرس
  • اطلاعات مشتری (در صورت استفاده از پیک مجموعه استفاده مانند نام، نحوه‌ی پرداخت، شماره تلفن، آدرس و توضیحات آدرس)
  • زمان آماده‌سازی: مدت زمان لازم برای آماده‌سازی و ارسال سفارش

نکات مهم پس از تایید سفارش

هنگام تایید سفارش به توضیحات مشتری توجه کنید و سپس گزینه «تایید سفارش» و تیک «متوجه شدم» را بزنید. اگر امکان انجام توضیحات را ندارید، باید گزینه «نیاز به تماس» را انتخاب کنید تا پشتیبانی اسنپ‌فود با شما تماس بگیرد.

اگر آماده‌­سازی بیش از زمانی که اعلام کرده‌اید طول بکشد، مشتری می‌تواند از گزینه «اعلام تاخیر» استفاده کند که برای مجموعه شما امتیاز منفی به دنبال دارد. بنابراین، زمان آماده‌سازی را با در نظر گرفتن همه شرایط، به صورت دقیق اعلام کنید. این زمان را می‌توانید از ۱ تا ۷۰ دقیقه تغییر دهید.

سفارش‌هایی که تحویل آن‌ها به عهده پیک اکسپرس اسنپ‌فود باشد، می­توانید زمان پیش‌فرض را از صفر تا ۱۰ دقیقه کاهش و تا ۱۵ دقیقه افزایش دهید. اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید می‌توانید از گزینه «اعلام تاخیر» استفاده کنید تا ۱۵ دقیقه دیگر به زمان شما اضافه شود. فراموش نکنید که از این گزینه فقط در مواقع ضروری استفاده کنید، چون باعث کسب امتیاز منفی خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر پیک اکسپرس دیرتر از زمان اعلامی شما برای تحویل سفارش حاضر شود، عواقب تاخیر به عهده اسنپ‌فود است و امتیاز منفی به شما تعلق نمی‌گیرد.

لازم به ذکر است که در سفارش‌های اکسپرس اطلاعات مشتری (از جمله شماره تلفن و آدرس) به شما نمایش داده نمی‌شود.

گاهی ممکن است در آماده‌سازی یا ارسال سفارش با مشکلی روبه‌رو شوید یا امکان ارسال سفارش را نداشته باشید. گزینه نیازمند تماس راه حل شماست. پشتیبانی اسنپ‌فود برای رفع مشکل با شما درتماس خواهد بود. برای این کار، باید این مراحل را انجام دهید:

  1. بعد از باز کردن فاکتور، روی گزینه «نیازمند تماس» کلیک کنید.
  2. علت نیازمندی به تماس را انتخاب کنید.
  3. روی گزینه «تایید» کلیک کنید. درخواست شما به پشتیبانی اسنپ‌فود ارسال می­شود.

با انتخاب صحیح علت نیازمند به تماس، درخواست شما سریع­تر و دقیق­تر از سوی پشتیبانی اسنپ‌فود دنبال خواهد شد.  

توصیه ما به شما فعالیت مستمر و صحیح در نرم‌افزار دخل است تا بتوانید فروش بهتر و بیشتری را تجربه کنید.

برچسب ها: برنامه دخلدریافت سفارش از اسنپ فودسفارشگیری اسنپ فودفروشندگان اسنپ فودفعالیت پرسود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت