جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودقوانین اسنپ‌فودی، رعایت عدم تاخیر!

قوانین اسنپ‌فودی، رعایت عدم تاخیر!

24 بهمن 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
2.29k بازدید

تاخیر در ارسال، عامل اصلی نارضایتی مشتریان اسنپ‌فود است. طبق بررسی‌های اسنپ‌فود، مجموعه‌هایی که تاخیر کمتری دارند، فروش بیشتری را تجربه می‌کنند. در نتیجه با جلوگیری از تاخیر، پیشرفت جایگاه مجموعه در لیست، افزایش تعداد مشتری و افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.

مدیریت محدوده سرویس‌دهی

برای بهبود سرویس‌دهی خود حتما جزئیات محدوده‌ها را بررسی کنید. همینطور تعداد پیک خود را بر اساس سفارش و شرایط جوی بسنجید. در صورتی که پیک کافی برای رساندن سفارش‌ها ندارید، محدوده ارسال را کوچک­تر کنید.

اکثر سفارش‌های مجموعه‌ها از مناطقی نزدیک به محل مجموعه است و به صورت کلی دریافت سفارش از مناطق دورتر می‌تواند بر عملکرد شما در مناطق نزدیک تاثیر منفی بگذارد. در صورتی که با کمبود پیک مواجه هستید، مناطق دور کم‌سفارش که ارسال به آن‌ها سخت‌تر خواهد بود را از محدوده سرویس‌دهی خود حذف کنید.  

لازم به ذکر است در صورتی که میزان تاخیر مجموعه شما بیش از حد استاندارد باشد، اسنپ‌فود برای کمک به بهبود عملکرد شما و جلب رضایت مشتریان، دورترین محدوده‌های سرویس‌دهی مجموعه­ی شما را غیرفعال خواهد کرد.

مدیریت زمان آماده‌سازی و ارسال

در هنگام تایید سفارش، باید زمان ارسال را وارد کنید. زمان ارسال بین یک تا 70دقیقه قابل تغییر است. هنگام وارد کردن زمان، ابتدا به آیتم های فاکتور توجه کنید. برخی از آیتم ها، زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارند.

همچنین به مواردی مثل شلوغی مجموعه، وضعیت آب و هوا، حجم ترافیک و … توجه کنید. اگر در  زمان ثبت شده، غذا را به دست مشتری نرسانید، گزینه‌ی تأخیر برای مشتری فعال می­شود و می‌تواند عدم دریافت سفارش را اعلام کند. همین موضوع باعث دریافت امتیاز منفی برای مجموعه شما می‌شود. دقت داشته باشید که در هنگام تایید سفارش، با در نظر گرفتن همه  شرایط زمان مناسبی اعلام کنید و غذا را طبق زمان اعلام شده به دست مشتری برسانید.

موارد کاهش محدوده سفارش‌گیری توسط اسنپ فود

اگر میزان تاخیر مجموعه شما با استاندارد اسنپ‌فود مغایرت داشته باشد، عملکرد مجموعه شما در بازه زمانی مختلف، بررسی خواهد شد.

در قدم اولِ کاهش تاخیر برای بهبود عملکرد، ۲ هفته فرصت دارید. سپس برای کمک به حفظ جایگاه شما، شعاع محدوده سفارش‌گیری شما توسط همکاران ما، کاهش داده می‌شود. عملکرد شما در دو بازه‌ی یک و سه ماهه مجدد بررسی خواهد شد و در صورت نیاز، بازه ارسال شما به صورت پلکانی کاهش خواهد یافت.

در نظر داشته باشید روند کاهش محدوده ارسال، در راستای بهبود عملکرد مجموعه شما و افزایش رضایت مشتریان صورت می‌گیرد و در هر مرحله به محض کاهش تاخیر، محدوده سرویس‌دهی به حالت قبل بازمی‌گردد.

چگونه از تاخیر در ارسال جلوگیری کنیم؟

رعایت چند نکته ساده می‌تواند شما را در جلوگیری از تاخیر یاری کند. این موارد را به خاطر بسپارید و به سادگی از برترین رستوران‌های منطقه خود باشید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت