جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگتازه ها و اطلاع رسانی هااطلاعیه‌های اسنپ فودمحدودسازی فروشندگان با عملکرد بسیار ضعیف

محدودسازی فروشندگان با عملکرد بسیار ضعیف

7 آذر 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
تازه ها و اطلاع رسانی ها ، اطلاعیه‌های اسنپ فود
1.67k بازدید

ارزیابی عملکرد فروشندگان در اسنپ‌فود با هدف افزایش سود و تضمین تجربه‌ مطلوب کاربران طراحی شده است. برای حفظ و بهبود کیفیت خدمات، طرح «محدود‌سازی فروشندگان با عملکرد ضعیف» اجرایی شده است. در این طرح فروشندگان براساس شاخص‌های کلیدی عملکرد ارزیابی می‌شوند. 

روند دریافت و ارسال سفارش‌ها در این طرح به صورت ماهانه بررسی می‌شوند تا خطاهای عملکردی و تجربه‌های نامطلوب شناسایی شوند. این ارزیابی با درنظر گرفتن شاخص‌هایی مانند آماده‌سازی و تحویل به‌موقع، عدم مغایرت محصول، نداشتن تاخیر در تایید سفارش، لغو سفارش و کاهش نیاز به تماس با پشتیبانی است.

فراموش نشود که این طرح با هدف افزایش رضایت کاربران و در افزایش سودآوری مجموعه‌های همکار اسنپ‌فود اجرا می‌شود.

اگر مشکلات عملکردی تکرار شوند و نارضایتی کاربران ادامه یابد، ممکن است مجموعه شما با محدودیت‌هایی در دریافت سفارش مواجه یا حتی به صورت دائمی مسدود گردد.

این محدودیت‌ها می‌توانند شامل توقف موقت سفارش‌گیری باشند تا فرصتی برای ارزیابی و بهبود عملکرد خود داشته باشید.

چه مجموعه‌هایی در این طرح بررسی می‌شوند؟

طرح «محدودسازی فروشندگان با عملکرد بسیار ضعیف» شامل مجموعه‌هایی می‌شود که از آغاز فعالیت آن‌ها در اسنپ‌فود حداقل ۴ ماه گذشته باشد و مجموعه‌هایی که در ابتدای شروع همکاری با اسنپ‌فود هستند در این طرح بررسی نمی‌شوند.
مجموعه‌هایی که در طول یک ماه کمتر از 30 سفارش دارند در این طرح ارزیابی نمی‌شوند تا از گزینش عملکردهایی با حجم ناکافی جلوگیری شود.

مراحل اجرای طرح محدودسازی به چه صورت است؟

هر هفته گزارشی از عملکرد هفتگی مجموعه‌ به اطلاع شما خواهد رسید و در پایان ماه، عملکرد ماهانه بررسی می‌شود و اگر بیش از 30 درصد سفارش‌های مجموعه شما دچار مشکل باشند، سفارش‌گیری این مجموعه طبق جدول زیر برای مدتی متوقف می‌شود تا فرصتی برای بهبود عملکرد داشته باشید.

اگر سطح عملکرد شما نامطلوب است، لازم است بر کاهش خطاهای عملکردی و لغو سفارش‌ها تمرکز کنید. شناسایی و رفع این مشکلات باعث بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و تقویت جایگاه شما در اسنپ‌فود خواهد شد.

ارزیابی منصفانه و حفاظت از مجموعه‌ها

استانداردهای عملکردی اسنپ‌فود برای حفظ منافع کاربران طراحی شده‌اند و عملکرد کلی شما را ارزیابی می‌کنند. هدف این است که بتوانید خدمات عالی به مشتریان خود ارائه دهید.

ارزیابی منصفانه

برای ارزیابی دقیق و منصفانه عملکرد کلی شما، اسنپ‌فود روش‌های زیر را اعمال می‌کند:

  • دوره ارزیابی: اسنپ‌فود عملکرد شما را بر اساس دوره‌های یک ماهه بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که نمونه‌ای منصفانه از عملکرد شما به دست می‌آید.
  • محاسبه شاخص‌های عملکردی: شاخص‌های مشکلات عملکردی و سفارش‌های لغو شده به نسبت تعداد سفارش‌های ماهانه هر مجموعه محاسبه می‌شوند؛ این شیوه تضمین می‌کند که تفاوت میزان فروش در شهرهای مختلف تاثیری بر ارزیابی عملکرد نداشته باشد و ارزیابی منصفانه‌ای برای همه مجموعه‌ها صورت می‌گیرد.

حفاظت از فروشنده

اسنپ‌فود تدابیری برای حفظ و بهبود سطح عملکردی شما و ارائه حمایت در مواقع بروز مشکلات خارج از کنترل در نظر گرفته است. این محافظت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

حذف مشکلات ناشی از شرایط خارج از کنترل شما

اسنپ‌فود مواردی از مشکلات سفارش‌ها را که به علت شرایط غیرقابل کنترل مانند آب‌وهوای نامساعد یا اختلالات اینترنت رخ می‌دهد، از محاسبات حذف می‌کند.

محاسبه مشکلات فقط در صورت مقصر بودن مجموعه یا پیک

فقط در مواردی که مسئولیت مشکل به‌طور مستقیم به عهده مجموعه یا پیک آن باشد، این مشکلات به‌عنوان مشکل عملکردی در نظر گرفته می‌شوند.

عدم تأثیر نظرات و امتیازات مشتریان در شاخص‌های عملکردی طرح پاداش

نظرات و امتیازهای ثبت‌شده مشتریان به‌عنوان شاخص ارزیابی عملکردی مجموعه‌ها لحاظ نمی‌شوند، تا عملکرد مجموعه به‌طور منصفانه‌تری ارزیابی شود.

عدم تأثیر کیفیت محصول در ارزیابی عملکردی

کیفیت محصول و موارد مرتبط با آن در امتیاز عملکردی شما تأثیری ندارد؛ ارزیابی عملکرد صرفاً بر اساس فرآیندهای مرتبط با تایید سفارش، آماده‌سازی و تحویل سفارش صورت می‌گیرد.

سوالات پرتکرار

به نظر می‌رسد اسنپ‌فود در این طرح به منافع مجموعه توجهی ندارد و منافع مشتریان را اولویت قرار داده است. چرا؟

منافع مجموعه‌ها با افزایش سفارش‌ها محقق می‌شود. عملکرد بهتر، سفارش بیشتر را به دنبال دارد. هدف این طرح، افزایش رضایت مشتریان است که در نتیجه منجر به افزایش فروش مجموعه ها می‌گردد.

آیا این طرح در رتبه‌بندی مجموعه ها موثر است؟

این طرح تاثیری در رتبه‌بندی مجموعه‌ها ندارد، اما هر دو طرح «پاداش و هزینه عملکردی» و «امتیاز عملکرد» شاخص‌های مشترکی دارند و هدف یکسانی را دنبال می‌کنند. هرچه مشکلات عملکردی و لغو سفارش کمتر باشد، امتیاز عملکردی مجموعه افزایش می‌یابد و در رتبه‌بندی جایگاه بالاتری خواهد داشت.

بیشتر تاخیر‌ها در مجموعه ما به علت کمبود پیک اکسپرس است. آیا تاثیری در ارزیابی عملکردی دارد؟

اگر از پیک اکسپرس برای ارسال سفارش‌ها استفاده می‌کنید، فقط تاخیر د ر آماده‌سازی سفارش یا تحویل سفارش به پیک، برای مجموعه شما محاسبه و تاخیر در ارسال غذا توسط پیک اکسپرس برای شما در نظر گرفته نمی‌شود.

تاخیر پیک اکسپرس و یا حمل نامناسب سفارش‌های توسط پیک اکسپرس باعث کاهش کیفیت غذا و در نهایت باعث امتیاز منفی برای مجموعه خواهد شد؟

کیفیت محصول و موارد مربوط به آن هیچ تاثیری در امتیاز عملکردی مجموعه ندارد و تنها عملکرد مجموعه از مرحله تایید سفارش تا آماده سازی و تحویل سفارش مورد نظر خواهد بود.

نیازمند تماس کردن سفارش به دلیل کمبود و یا تاخیر پیک اکسپرس، باعث تاثیر منفی می‌شود؟

خیر. تنها در مواردی مشکلات عملکردی محاسبه می‌شوند که مجموعه یا پیک مجموعه مقصر آن باشد. در صورتی که مشکلات عملکردی به دلیل قصور پیک اکسپرس یا مشتری رخ دهد، برای مجموعه امتیاز منفی نخواهد داشت.

اگر در شرایط خاص، امکان ارسال تعداد محدودی سفارش را داشته باشیم، امتیاز منفی خواهیم گرفت؟

خیر، در مواقعی که امکان دریافت سفارش جدید را ندارید، مجموعه را غیرفعال کنید. به این صورت از لغو کردن سفارش، ایجاد تجربه ناخوشایند برای مشتری و در نهایت پرداخت هزینه عملکردی جلوگیری خواهید کرد.

پس از اعمال محدودیت، فرآیند فعال‌سازی مجدد چگونه انجام می‌شود؟

پس از پایان مدت زمان تعریف‌ شده برای محدودیت، سفارش‌گیری مجموعه شما به صورت خودکار فعال خواهد شد و شما می‌توانید سفارش‌های جدید دریافت کنید.

زمانی که سفارش‌گیری متوقف می‌شود آیا هزینه عملکردی هم دریافت می‌شود؟

چنانچه مجموعه شما عملکرد خیلی ضعیفی داشته باشد، علاوه بر پرداخت هزینه تحمیل شده به تیم عملیاتی به علت عملکرد ضعیف شما، سفارش‌گیری مجموعه شما به مدت محدودی متوقف خواهد شد.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت