مدیریت ساعت کاری و روزهای تعطیل مجموعه در نرمافزار دخل
هر مجموعه دارای ساعت کاری و روزهای فعالیت متفاوت است. در نرمافزار دخل این امکان فراهم شده تا بتوانید ساعات کاری و روزهای تعطیل مجموعه خود را مشخص کنید.
برای تعیین یا تغییر ساعتهای کاری و روزهای تعطیل مجموعه خود از قسمت مدیریت نرم افزار دخل وارد بخش «مدیریت شعبهها» شوید.
- ابتدا از بخش مدیریت شعبهها، شعبه مورد نظر خود را انتخاب و وارد قسمت مدیریت شعبه شوید و روی «روزها و ساعات کاری» کلیک کنید.
- در این مرحله از قسمت تعیین روزهای تعطیل، روز مورد نظر را انتخاب و گزینه ثبت را بزنید.
در روزهایی که «تعطیل» هستید، مجموعه شما در نرمافزار اسنپفود غیرفعال نمایش داده میشود.
در روزهایی که «تعطیل» هستید، مجموعه شما در نرمافزار اسنپفود غیرفعال نمایش داده میشود.
برای تعیین شیفتهای مختلف، از قسمت تعیین ساعات کاری، گزینه افزودن شیفت کاری را بزنید.
- اگر به صورت یکسره فعالیت دارید، ساعت شروع و پایان فعالیت مجموعه خود را یکسره تعریف کنید؛ مثلا از ساعت 11 تا 23:30 و روی گزینه تایید کلیک کنید.
- اگر به صورت یکسره فعالیت نمیکنید، میتوانید متناسب با ساعتهای فعالیت مجموعه خود شیفتهای مختلفی تعریف کنید. هر شیفت باید حداقل 2 ساعت باشد و نباید بین دو شیفت مختلف همپوشانی زمانی وجود داشته باشد.
مدیریت صحیح ساعات کاری و روزهای تعطیل مجموعه میتواند از کسب امتیاز منفی جلوگیری کند. با تنظیم دقیق ساعات کاری در نرمافزار دخل، مجموعه شما در زمان مقرر شده در نرمافزار اسنپفود نمایش داده میشود و امکان سفارشگیری برای شما فراهم خواهد بود.
پیشنهاد مطالعه: نحوه فعال و غیرفعال کردن مجموعه در نرمافزار دخل
دیدگاهتان را بنویسید