جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودمدیریت صفحه پروفایل مجموعه

مدیریت صفحه پروفایل مجموعه

26 شهریور 1402
ارسال شده توسط مریم محبی
استفاده بهتر از اسنپ‌فود
7.43k بازدید

صفحه پروفایل مجموعه شما در اسنپ فود نشان دهنده هویت اصلی و عملکرد مجموعه به کاربران است. از این رو، با هدف معرفی درست مجموعه به مشتریان، مدیریت صحیح پروفایل از اهمیت بالایی برخوردار است. با این مقاله همراه باشید تا با نحوه صحیح مدیریت پروفایل مجموعه خود در اسنپ فود آشنا شوید.

مدت زمان تقریبی مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 4 دقیقه

بخش های مختلف پروفایل یک مجموعه در اسنپ فود

صفحه پروفایل هر مجموعه در اسنپ فود، شامل بخش‌های مهمی است؛ از جمله:

  • وضعیت کلی مجموعه (باز یا بسته بودن)
  • ریت یا امتیاز مشتریان به مجموعه
  • منو مجموعه به همراه عکس و توضیحات
  • نظرات مشتریان

مطلب پیشنهادی : مدیریت شعبه ها در نرم افزار دخل

انواع وضعیت‌های یک مجموعه در سایت و اپلیکیشن

به طور کلی یک مجموعه در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود در دو حالت باز یا بسته قرار دارد. مجموعه باز، قابلیت ثبت سفارش از سمت کاربران را دارد. بسته به شرایط، می‌توانید وضعیت مجموعه خود را به حالت باز یا بسته تغییر دهید. باید توجه داشته باشید که در حالت غیرفعال یا بسته، هیچ سفارشی دریافت نخواهید کرد.

نحوه تغییر وضعیت

برای غیرفعال کردن مجموعه، بهترین راه استفاده از نرم افزار دخل است. با استفاده از نرم افزار دخل، روند غیرفعال کردن مجموعه بسیار سریع پیش می‌رود و تیم پشتیبانی مجموعه‌ها به سرعت به درخواست شما پاسخ می‌دهند.

مدیریت صفحه پروفایل

راه دوم برای تغییر وضعیت مجموعه، ثبت درخواست پشتیبانی از طریق نرم افزار دخل است. برای انجام این کار وارد بخش پشتیبانی شده و سپس بعد از مشخص کردن عنوان و محتوا، درخواست فعال یا غیرفعال کردن مجموعه خود را ثبت کنید.

ریت مجموعه (امتیاز از 5) چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

کاربرها می توانند از 0 تا 5 ستاره به سفارش خود از هر مجموعه در اسنپ فود امتیاز بدهند؛ میانگین مجموع امتیازات به هر مجموعه، به عنوان امتیاز آن در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود نمایش داده می‌شود. این ریت یا امتیاز می‌تواند معرف میزان رضایت کلی مشتریان از یک مجموعه باشد. به این ترتیب، به نسبت بالاتر بودن ریت مجموعه، رضایت مشتریان نیز از آن بیشتر است. 

ریت مجموعه‌ها به صورت ترکیبی از عدد و ستاره‌ها در زیر نام مجموعه در پروفایل نمایش داده می‌شود. این ریت در صفحه کلی اپلیکیشن و در لیست مجموعه‌ها نیز توسط کاربران قابل مشاهده است. همچنین ریت مجموعه خود را می‌توانید با جزئیات تعداد نظرات در بخش نمای کلی اپلیکیشن دخل مشاهده کنید.

مدیریت صفحه پروفایل

قوانین تایید نظرات مشتریان

کاربران می‌توانند پس از سفارش محصول، نظرات خود را در رابطه با آن ثبت کنند. مطابق با استانداردهای اسنپ فود، با رعایت شروط انصاف و در راستای کمک به حفظ وجهه مجموعه‌ها، قوانینی برای تایید و نمایش نهایی نظرات وضع شده است. در صورتی که این قوانین توسط کاربر رعایت نشده باشد، نظر در پروفایل مجموعه نمایش داده نخواهد شد.

مواردی که باعث عدم تایید نظرات کاربران در اسنپ فود می‌شود:

  • استفاده از ادبیات و عبارات نامناسب 
  • مطرح کردن مشکلات بهداشتی (این مشکلات توسط تیم پشتیبانی پیگیری می‌شود.)
  • تبلیغ و هر گونه اسم بردن از مجموعه‌های دیگر
  • بی ربط بودن نظر به مجموعه و محصولات آن
  • توهین و برچسب زدن به افراد

پاسخ دهی به نظرات مشتریان

اهمیت به نظرات کاربران، همیشه نتایج مثبتی برای مجموعه‌ها به همراه داشته و باعث بهبود کیفیت خدمات و محصولات می‌شود؛ هم‌چنین با پاسخگویی به نظرات کاربران می‌توانید باعث ایجاد تعاملی مطلوب و پسندیده میان کاربران و مجموعه خود شوید. 

پاسخ مجموعه به نظرات نیز توسط تیم اسنپ فود بررسی می‌شود تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، به کاربران نمایش داده شود.

نکات لازم برای پاسخ به نظرات کاربران:
  • پاسخ دادن به هر نظر، تنها تا دو روز پس از ثبت آن امکان دارد.
  • برای پاسخگویی به تمامی نظرات، حتی به نظرات منفی، از ادبیات و عبارات مناسب استفاده کنید.
  • به نظرات مشتریان احترام بگذارید.
مدیریت نظرات

اثرات آپلود عکس منو

بارگذاری عکس با کیفیت برای محصولات موجود در منو، تاثیر بسزایی در میزان فروش مجموعه دارد. آمار اسنپ فود نشان می‌دهد که مجموعه‌هایی که منوی آن‌ها دارای عکس‌های با کیفیت و واضح از محصولات است، در میان کاربران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند و به تبع آن فروش بیشتری دارند؛ بالعکس مشتریان میل کمتری به خرید از محصولات بدون عکس نشان می‌دهند.

هم‌چنین باید بدانید که اگر بیش از 50% محصولات منو دارای تصویر مناسب نباشند، روزانه 20% از امتیاز عملکرد مجموعه کسر خواهد شد.

آپلود عکس

اثرات توضیح منو

لازم است برای هر محصول در منوی مجموعه، به طور مختصر درباره مواد تشکیل دهنده و وزن مصرفی آن‌ها، نوع طبخ و غیره توضیح بدهید. این توضیحات، اگر به درستی ارائه شوند، باعث آگاه تر شدن کاربران نسبت به محصولات و ترغیب آن‌ها برای سفارش می‌شود. 

توضیحات منو

دسته بندی‌های محصولات در منو

در منوی مجموعه خود، می‌توانید هر گروه از محصولات مرتبط را در یک دسته بندی قرار دهید تا همراه با هم به کاربران نمایش داده شوند. بهتر است در ابتدا، گروه‌های محصولات خود را مشخص نمایید تا دسته بندی‌ها، مطابق سلیقه کاربران باشد و از ایجاد دسته بندی‌های اضافه و بی کاربرد جلوگیری نمایید. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک فست فود هستید می‌توانید دسته بندی‌های پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، پیش غذا و نوشیدنی را برای مجموعه خود ایجاد نمایید تا پیدا کردن محصولات برای کاربران آسان تر باشد.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت