جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارمدیر رستوران کیست و چه وظایفی دارد؟

مدیر رستوران کیست و چه وظایفی دارد؟

11 تیر 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
329 بازدید

مدیریت رستوران شامل نظارت بر عملیات روزانه در یک رستوران است و مدیران رستوران باید اطمینان حاصل کنند که مجموعه آنها به خوبی کار میکند و مشتریان راضی هستند. مدیریت رستوران با توجه به ظرفیت و خدمات ارائه شده در رستوران متفاوت است ولی به صورت کلی مدیریت فعالیت روزانه رستوران، اداره کارکنان، مدیریت تامین مواد اولیه، برنامه ‌ریزی منو و قیمت ‌گذاری، رسیدگی مالی و حسابداری جز وظایف مدیریت رستوران است.

شفافیت با کارمندان

شفافیت یک جنبه مهم مدیریت رستوران میباشد و اگر بتوانید شفافیت را با کارمندان خود تقویت کنید، آنها بیشتر احساس می کنند که بخشی از تیم شما هستند و انگیزه لازم برای ادامه کار و همکاری با مجموعه شما را خواهند داشت. جلسات منظم کارکنان را برای به روز نگه داشتن کارمندان در مورد کسب و کار برگزار کنید. در طول ساعات کاری، ارتباط مستمر با کارمندان را حفظ کنید ارائه یک وعده غذایی رایگان برای کارمندانی که در دو شیفت کار می‌کنند، یا دادن یک کارت هدیه به همه در طول تعطیلات به عنوان انگیزه‌ای برای انجام یک کار خوب، ضرری ندارد.

مطلب مرتبط : فوت و فن مدیریت رستوران برای افزایش فروش

برنامه ریزی

برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشید، مهم است که از قبل برنامه ریزی کنید. پیش‌بینی نیازها و مشکلات، و فعال بودن در مدیریت این مسائل، می‌تواند تا حد زیادی به دور نگه داشتن استرس و هرج و مرج کمک کند. سعی کنید لیستی از کارهایی که باید در چند ماه آینده انجام دهید تهیه کنید. سپس آن موارد را بر اساس اهمیت اولویت بندی کنید و دست به کار شوید.

رضایت مشتری

در نظر گرفتن رضایت مشتری اساسی ترین اصل در مدیریت رستوران میباشد. از نظافت تا کنترل کیفیت غذای ارائه شده همه مواردی هستند که باید با دقت انجام شود.

ساده سازی سفارش

با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین، شما هم میتوانید به عنوان مدیریت رستوران سفارش گیری را علاوه بر مراجعه حضوری و تماس تلفنی بصورت اینترنتی نیز انجام دهید. با انجام این کار تعداد سفارش های دریافتی افزایش پیدا میکند و به تبلیغ رستوران و افزایش فروش کمک بسیاری خواهد کرد.

مدیریت عملیات روزانه

نظارت بر تمامی جوانب عملیاتی رستوران از جمله سرویس مشتریان، آشپزخانه، سفارشات و تحویل غذا و برنامه ‌ریزی و تنظیم ساعات و نوبت‌های کاری برای تمامی پرسنل رستوران میتواند در حیطه وظایف مدیر رستوران قرار بگیرد.

مدیر سالن رستوران

شرح وظایف مدیر سالن رستوران بر حسب نوع رستوران متنوع است و در اغلب موارد توسط مدیر رستوران این وظایف تعیین می‌شود ولی به صورت کلی وی باید توانایی مدیریت، برقراری ارتباط خوب با پرسنل و مشتریان، حل مسائل، و تصمیم‌ گیری را داشته باشد. مدیر سالن در واقع بخشی از وظایف مدیر رستوران را در زمان عدم حضوری وی پوشش می‌دهد و مدیر سالن باید تلاش کند تا مشتریان در رستوران از کیفیت غذا و خدمات راضی باشند.

مدیریت مالی

یکی از کلیدی ترین مسائل در مدیریت رستوران کنترل هزینه ها و مدیریت بودجه رستوران میباشد. پیگیری مالیات ها، حسابداری روزانه، مدیریت موجودی مواد و بررسی گردش مالی به صورت هفتگی و ماهانه از جمله وظایف مدیریت رستوران به شمار می رود.

جمع بندی

مدیریت رستوران کار آسانی نیست و مدیر رستوران باید تجربه و مهارت کافی در اداره بخشهای مختلف و نظارت بر روند کار رستوران را داشته باشد تا مشکلی در ارائه سرویس به مشتریان ایجاد نشود.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت