مزایای ارائه صبحانه در اسنپفود
میدانستید سفارشهای وعده صبحانه در اسنپفود مدام در حال افزایش است؟
صبحانه حالا فقط یک وعده غذایی نیست، بلکه فرصتی بزرگ برای فروش بیشتر است. روزانه حدود ۵ هزار جستجو برای صبحانه در اسنپفود انجام میشود و این عدد روزبهروز بالاتر میرود.
سفارشهای صبحانه طی یک سال اخیر حدود ۴۰٪ رشد کرده تعداد کاربران فعال صبحانه هم به سرعت در حال افزایش است.
پیشنهاد میکنیم شما هم از این فرصت استفاده کرده و حتما در شیفت صبح اسنپفود فعال باشید.
مزایای ارائه صبحانه
با فعالیت در شیفت صبح، میتوانید درآمد روزانه خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. ارائه صبحانه باعث میشود از طریق نرمافزار و تبلیغات اسنپفود بیشتر دیده شوید، در نتیجه مشتریان جدید جذب کنید و محبوبتر باشید!
برای موفقیت در این بازار، اسنپفود سرمایهگذاری بازاریابی خود را بیش از 4 برابر کرده و برای مجموعههایی که در شیفت صبح فعالیت میکنند، امتیازاتی در نظر گرفته است. مانند:
- فعالیتهای بازاریابی اختصاصی و هوشمند برای شیفت صبح جهت جذب مشتریان بیشتر.
- قراردادن سرویس پیک ویژه شیفت صبح.
مجموعهها چه اقدامی انجام دهند؟
برای استفاده از این مزایا و امتیازات کافیست:
- مجموعه خود را در شیفت صبح فعال کنید.
- حداقل 4 آیتم صبحانه در منوی خود داشته باشید.
میتوانید محصولات صبحانه خود را از لیست پرفروشترین محصولات صبحانه انتخاب کنید:
- املت گوجه فرنگی
- سوسیس تخم مرغ
- خوراک لوبیا
- صبحانه انگلیسی
- املت اسفناج
- نیمرو
- املت قارچ
- پنکیک
- املت بیکن
- املت مکزیکی
- انواع رپ ها (سوخاری، بیکن، املت، نیمرو)
برای تعریف شیفت صبحانه میتوانید از طریق نرمافزار دخلفود، بخش مدیریت، وارد قسمت مدیریت شعبهها شوید و از قسمت روزها و ساعات کاری، گزینه تعیین ساعات کاری را انتخاب و با افزودن شیفت کاری، شیفت صبح را به زمانهای فعالیت مجموعه خود اضافه کنید.
توجه داشته باشید که کیفیت محصولات و تحویل به موقع سفارشها، تاثیر چشمگیری بر خرید مجدد کاربران از مجموعه شما دارد.
با توجه به افزایش درخواست کاربران و برنامههای ویژه اسنپفود برای شیفت صبحانه، فعال بودن در این شیفت میتواند فرصتهای جدیدی برای رشد و توسعه مجموعه شما ایجاد کند. با رعایت نکات گفته شده، از این فرصتها به بهترین شکل برای افزایش فروش خود استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید