معرفی نرمافزارهای ارتباطی بین اسنپفود و مجموعهها
برای دریافت گزارشهای مختلف از اسنپ فود (مانند گزارشهای مالی و فروش)، نرم افزارهای مختلفی در اختیار مدیران مجموعهها قرار گرفته است. این نرم افزارها با رابط کاربری و استفاده آسان، امکانات بسیار زیادی ارائه میدهند که در ادامه به معرفی این نرم افزارها و کاربرد آنها پرداخته میشود.
مدت زمان مورد نیاز تقریبی برای مطالعه: 6 دقیقه
معرفی انواع نرم افزارهای دریافت سفارش و گزارش از اسنپ فود
با توجه به سرویسهای گوناگونی که در اسنپ فود ارائه میشود، نرم افزارهای مختلفی با امکانات گسترده آماده شده تا پاسخگوی نیاز مدیران مجموعههای مختلف باشد و ارتباط بین مجموعهها و اسنپ فود به بهترین شکل ممکن برقرار شود.
از دریافت سفارش و مدیریت محصولات گرفته تا مدیریت مسائل مالی و حسابداری، ویژگیهایی هستند که برای این نرم افزارها در نظر گرفته شده است.
نرم افزارهای ارائه شده برای دو گروه مختلف از مجموعهها کاربرد دارند:
- مجموعههای غذایی: رستوران، تهیه غذا (کترینگ)، کافی شاپ و …
- فروشگاهها: سوپرمارکت، قنادی، خشکبار، میوه فروشی، پروتئینیها و …
نرم افزار دخل اسنپ فود
از طریق برنامه دخل اسنپ فود این نرم افزار کاربردی میتوانید امور مختلف و مهمی را مدیریت کنید. با تلفنهای همراه اندرویدی از طریق نصب اپلیکیشن و در تلفنهای همراه IOS با وب اپلیکیشن می توانید به نرم افزار دخل دسترسی پیدا کنید.
نرم افزار سفارشگیری اسنپ فود
نرم افزار VMS علاوه بر امکانات گسترده مانند ویرایش محصولات و گزارش فروش، امکان دریافت سفارش از اسنپ فود را برای شما فراهم میکند. قابل ذکر است که نرم افزار vms در دو ورژن موبایل و ویندوز (دسکتاپ) عرضه شده است.
نرم افزار حامی: حامی یک نرم افزار جامع حسابداری برای ویندوز است که قابلیتهایی از جمله سفارش گیری، مدیریت محصولات و دریافت گزارش فروش را به شما ارائه میدهد.
نرم افزار سپند: سپند یکی دیگر از نرم افزارهایی است که میتوانید از طریق آن فرایند دریافت سفارش، مدیریت محصولات و بررسی گزارش فروش را انجام دهید. سپند مانند نرم افزار حامی، مخصوص حسابداری است و تنها نسخه ویندوز آن در دسترس است.
کاربرد نرم افزار ها
برنامه دخل اسنپ فود
قابل استفاده برای مجموعه های غذایی و فروشگاه ها
کاربرد:
- ویرایش و مدیریت محصولات منو
- بارگذاری عکس محصولات
- پاسخ دهی و مدیریت نظرات کاربران
- حسابداری
- مرور تاریخچه سفارشها
- بررسی گزارشهای فروش
- مشاهده امتیاز عملکرد
- ارسال تیکت برای پشتیبانی
- خرید بستههای تبلیغاتی
- مدیریت محدوده سرویس دهی
- مدیریت تخفیفات
- مدیریت وضعیت فعالیت مجموعه
VMS:
قابل استفاده برای مجموعههای غذایی
کاربرد:
- سفارش گیری
- مشاهده گزارش فروش
- نمایش گزارش سفارشهای روزهای قبل
- گزارش گیری از تعداد محصولات فروخته شده
- گزارش پیکها و کوپنها
- انتخاب شعبه و مدیریت شعب
- مدیریت محدوده سرویس دهی
- مدیریت محصولات شامل:
- اعلام اتمام موجودی محصول
- غیرفعال کردن محصول
- اعمال تغییر قیمت، هزینه بسته بندی و توضیحات کالا
- غیر فعال کردن دسته بندیها روی سایت و اپلیکیشن
- نمایش محصولات غیر فعال ، فعال و ناموجود به تفکیک
- آپلود عکس منو
- تعریف کالای جدید
حامی:
قابل استفاده برای مجموعههای غذایی
کاربرد:
- انجام فعالیتهای حسابداری آفلاین و آنلاین مجموعه
- دریافت سفارش
- مدیریت محصولات شامل:
- اعلام اتمام موجودی
- غیرفعال کردن محصول
- گزارش گیری از تعداد محصولات فروخته شده
- مشاهده گزارش فروش
سپند:
قابل استفاده برای مجموعههای غذایی
- انجام فعالیتهای حسابداری آفلاین و آنلاین مجموعه
- دریافت سفارش
- مشاهده گزارش فروش
- مدیریت محصولات شامل:
- گزارش گیری از تعداد محصولات فروخته شده
- تغییر قیمت و هزینه بسته بندی و توضیحات کالا
دیدگاهتان را بنویسید