قابلیت حذف هزینه بستهبندی و تعریف بستهبندی جدید
20 اسفند 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
10.76k بازدید
امکان حذف هزینه بستهبندی و تعریف بستهبندی جدید فراهم شد.
بررسیهای اسنپفود ثابت میکند، شخصیسازی سفارش نتیجه مثبتی در روند کار مجموعه داشته و مخاطب بیشتری جذب میکند.
خبر خوب اینکه اسنپفود اکنون برای ایجاد تجربه بهتر خرید مشتریان، هزینه بستهبندی پیشفرض تمام مجموعهها را حذف خواهد کرد و شخصیسازی سفارش را در نوع بستهبندی نیز اجرا میکند، در حالی که تا امروز، شخصیسازی سفارش محدود به انتخاب جزئیات سفارش (نوع سس، نان و غیره) بود.
برای کیفیت بهتر بستهبندی چه کنیم؟
اسنپفود این امکان را فراهم کرده که بستهبندیهای خاص و متنوع در نرمافزار دخل تعریف کنید و انتخاب نوع آن را به مشتری بسپارید. برای تعریف بستهبندی کافیست:
- گزینه جزئیات محصول و سپس افزودنی را در نرمافزار دخل انتخاب کنید.
- در قسمت “عنوان افزودنی” کلمه بستهبندی و در قسمت “افزودنی” توضیحات مختصری (مثل: ظرف مایکروفری) بنویسید.
- قیمت مدنظر خود را وارد کنید.
کارشناسان ما جزئیات بستهبندی را بررسی و در صورت عدم مغایرت با قوانین اسنپفود، تایید خواهند کرد. پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت، نسبت به حذف هزینه بستهبندی پیشفرض اقدام کنید و از موج جدید افزایش فروش غافل نشوید.
دیدگاهتان را بنویسید