جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگآموزش نرم‌افزارهادخلپشتیبانی اسنپ‌فود را در نرم‌افزار دخل ارزیابی کنید!

پشتیبانی اسنپ‌فود را در نرم‌افزار دخل ارزیابی کنید!

27 خرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
آموزش نرم‌افزارها ، دخل
5.38k بازدید

پشتیبانی اسنپ‌فود همواره سعی دارد چالش‌ها و مشکلات شما را در زمینه فروش آنلاین برطرف کند. اسنپ‌فود از شما دعوت می‌کند در راستای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی، پس از اتمام رسیدگی به هر درخواست، نظر خود را در مورد خدمات پشتیبانی ثبت کنید.

چگونگی ثبت نظر و بازخورد در نرم‌افزار دخل

برای ثبت نظر در مورد کیفیت پشتیبانی هر درخواست، می‌توانید از بخش مدیریت نرم افزار دخل، وارد صفحه پشتیبانی آنلاین شوید، در این قسمت لیست درخواست‌هایی که قبلا ثبت کرده‌اید را مشاهده می‌کنید، برای درخواست‌هایی که رسیدگی آنها به پایان رسیده است می‌توانید از ستون آخر قسمت عملیات، با انتخاب گزینه “ثبت‌نظر”، و پاسخ به سوال “پیگیری درخواست چطور بود؟” نظر خود درباره کیفیت پشتیبانی و دلایل رضایت یا نارضایتی از آن را اعلام کنید.


ثبت بازخورد توسط مجموعه‌ها می‌تواند تأثیرات مثبت و قابل توجهی در بهبود فرآیندهای پشتیبانی ما داشته باشد، برخی از تاثیرات مثبت عبارت‌اند از:

  • شناسایی نقاط ضعف: بازخوردها به شناسایی جنبه‌هایی از فرآیند که نیاز به بهبود دارند، کمک می‌کند.
  • افزایش رضایت مشتری: پاسخگویی به بازخوردها و اصلاح فرآیندها می‌تواند منجر به افزایش رضایت مجموعه‌ها شود.
  • تقویت ارتباطات: بازخورد فرصتی برای ارتباط دوسویه بین مجموعه‌ها و تیم پشتیبانی فراهم می‌کند.

 با ثبت بازخورد و نظرات خود می‌توانید به پیشرفت پشتیبانی اسنپ‌فود در جهت رفع نیازها و انتظارات خودتان کمک کنید.
از همکاری شما متشکریم.

برچسب ها: پشتیبانی دخلنرم افزار دخلارزیابی نرم افزار دخل
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت