جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگداستان موفقیت همکاران ماپشت پرده رستورانی با عملکرد قوی، مدیر مسئولیت‌پذیر: از پخت پیتزا تا ارسال سفارش با ماشین شخصی!

پشت پرده رستورانی با عملکرد قوی، مدیر مسئولیت‌پذیر: از پخت پیتزا تا ارسال سفارش با ماشین شخصی!

17 مرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
داستان موفقیت همکاران ما
438 بازدید

«رستوران سیتکا» از سال 1397 حوالی میدان ولیعصر تهران با تمرکز بر سرو فست فود، شروع به کار کرد. این رستوران در دو فصل زمستان 02 و بهار 03 جز مجموعه‌های با عملکرد بسیار قوی بودند که درصد تاخیر در سفارش و مغایرت سفارش آن به 1% هم نمی‌رسید.

دکتر ادیب پور مدیر «رستوران سیتکا» از ناشران برتر کشور هستند. ایشان ابتدا تصمیم داشتند یک کتابفروشی جدید تاسیس کنند. سپس به ایده کافه کتاب رسیدند و تلاش کردند مراوداتی بین این دو صنعت ایجاد کنند. برای مثال مزایایی در نظر بگیرند که به مشتری‌های ثابت رستوران کتاب جایزه داده شود.

در این ویدیو خانم سید صالحی مدیر رستوران از زیر و بم مدیریت رستوران، راهکارهای افزایش فروش و خاطرات جالب خود از رستوران‌داری می گویند. ایشان استراتژی شخصی خود به عنوان مدیر رستوران و چالش‌ها و راهکارها را در این ویدیو شرح داده‌اند. خانم صالحی برای بهبود عملکرد رستوران سیتکا از راهکارهای مختلفی استفاده کرده‌اند، از بهینه‌سازی سیستم آشپزخانه و آماده‌سازی غذای آنلاین و حضوری، تا استفاده از امکانات مختلف اسنپ‌فود برای افزایش فروش و مدیریت بحران در شرایط سخت رستوران.

خانم سید صالحی برخلاف تصورهای کلیشه‌ای رایج درباره مدیریت به این نکته اشاره می‌کنند که در روند کار همه فعالیت‌های مرتبط با رستوران را یاد گرفته‌اند تا در مواقع شلوغی و بحران، بتوانند جایگزین سایر همکاران کار کنند و این شرایط را مدیریت کنند: از پختن پیتزا تا حمل سفارش‌ها با ماشین به مقصد کاربر!

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت