جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارچالش‌های مدیریت رستوران

چالش‌های مدیریت رستوران

20 اسفند 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
339 بازدید

مدیریت رستوران یک وظیفه پرچالش است و به مهارت های متعددی نیاز دارد که بتواند از چالش هایی مانند: روابط عمومی بالا، خلاقیت، ارتباط مناسب با کارکنان و ارائه بهترین سرویس به مشتری و … عبور کند. رعایت نکات زیر میتواند به شما در عبور از این چالش ها و افزایش کیفیت کار شما در مدیریت رستوران کمک کند.

حفظ کیفیت غذا

تضمین کیفیت غذا و ارائه آن به مشتریان باعث جذب مشتریان  جدید و حفظ مشتریان قدیمی میشود. برای اطمینان از ارائه غذاهای با کیفیت و مطابق با استانداردهای تعیین‌شده، باید از مراحل مختلف تهیه غذا مانند تامین مواد اولیه با کیفیت، نحوه پخت غذا تا سرو آن به مشتریان دقت و نظارت داشته باشید.

مدیریت هزینه ها

به دلیل رقابت شدید بین رستوران ها، هزینه های رستوران بسیار بالاست و مدیریت رستوران باید توانایی کاهش هزینه و مدیریت آن را داشته باشد.  که این شامل کاهش هزینه های تامین مواد اولیه، کاهش هزینه نیروی کار و بهره وری بیشتر در فضای کار است که شما میتوانید با تغییراتی اندک، از هزینه های رستوران خود کم کنید.

ارتباط با کارکنان

با ایجاد فضای کاری مثبت و ارتباط گرفتن با کارکنان ویا تفویض اختیار، افزایش حقوق، پاداش، برنامه‌های تفریحی و برقراری فضای دوستانه در رستوران، انگیزه کافی را برای کارکنان ایجاد کنید برای انجام دادن کارها در  کارکنان ایجاد کنید.

به روز رسانی منو

افراد مختلف با سلیقه های غذایی متنوع به رستوران مراجعه میکنند و اگر تنوع غذایی لازم در منو وجود نداشته باشد ممکن است افراد نتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. بنابراین شما می‌توانید با قراردادن انواع نوشیدنی، پیش غذا، دسر و غذاهای اصلی، به‌عنوان مدیریت رستوران انتظارات مشتریان را برآورده کنید. پیشنهاد می‌شود در منوی غذای اصلی، غذاهای گیاهی، دریایی و گوشتی را داشته باشید.

مطلب مرتبط : بهینه سازی منوی رستوران برای افزایش فروش

همیشه حق با مشتری است

یکی از مهارت های مدیر رستوران کسب رضایت مشتری است و این چالشی بسیار مهم در رستوران داری به شمار میرود. شما روزانه باید با ترجیحات غذایی ، مشکلات رژیم غذایی مشتری ، مشتری عصبی بخاطر ترافیک، رزرو آخرین لحظه و افرادی که پنج دقیقه قبل از بسته شدن رستوران ظاهر می شوند، سر و کار دارید و نحوه برخورد شما تعیین کننده بازگشتن یا بازنگشتن مشتری به رستوران شما خواهد بود.

مطالب مرتبط : 
راهکارهای پیشنهادی فروش و بازاریابی در اسنپ فود
افزایش فروش رستوران با روش‌های کارساز

بازاریابی و تبلیغات

یکی از وظایف مدیریت رستوران تبلیغات و بازاریابی است که به دلیل وجود رقابت بسیاری که در این صنعت وجود دارد تبلیغات برای جذب مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیریت میتواند با انجام انواع تبلیغات مانند تبلیغات شهری، تبلیغات در فضای مجازی، طراحی سایت و استفاده از طرح های گرافیکی جذاب به جذب مشتری و افزایش فروش رستوران کمک کند.

جمع بندی

با توجه به این چالش‌ها، رستوران‌ها برای رشد رقابتی باید به بهبود نوآوری، بهره‌وری از فناوری و ارائه تنوع محصولات توجه کنند. برای رقابت با رستوران‌های دیگر، شما باید درک کاملی از نیازهای مشتریان داشته باشید و محصولات و خدمات خود را به نحوی بازاریابی کنید که مشتریان ترغیب شوند دوباره به رستوران شما مراجعه کنند و مشتریان وفادار برای خود ایجاد کنید.

برچسب ها: مدیریت رستورانمدیر رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت