معرفی قابلیت تحویل حضوری
همکاران عزیز اسنپفود
“پیکآپ”، قابلیتی جدیدی بوده که اسنپفود در اختیار کاربران و مجموعهها قرار داده است. با استفاده از قابلیت پیکآپ، مشتری پس از ثبت سفارش به صورت حضوری برای دریافت سفارش خود به مجموعه مراجعه میکند.
مشتری چگونه از این قابلیت استفاده میکند؟
قبل از صفحه پرداخت در مرحله نهایی، مشتری میتواند گزینه دریافت حضوری از مجموعه را انتخاب کند. در ادامه زمان آماده شدن سفارش به مشتری اطلاع داده میشود. مشتری باید در زمان اعلام شده برای دریافت سفارش به مجموعه مراجعه کند.
مزایا پیکآپ
- برداشته شدن محدودیت آدرس و معرفی مجموعه به مشتریهای بیشتر
- کاهش نیروی انسانی برای ارسال سفارشها و کاهش هزینهها
- تمایل مشتریان به ثبت سفارش حضوری به دلیل عدم پرداخت هزینه ارسال
- تمایل مشتریان به ثبت سفارش حضوری به دلیل صرفهجویی در وقت
با فعال کردن پیکآپ، ارسال با پیک امکانپذیر است؟
بله. مشتری هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب از بین گزینههای تحویل حضوری یا ارسال با پیک را دارد.
چگونه متوجه شویم سفارش پیکآپ است؟
تنها تفاوت این نوع سفارشها در آدرس آنهاست. در قسمت آدرس سفارشهای پیکآپ *تحویل حضوری* نمایش داده میشود.
روش فعالسازی قابلیت تحویل حضوری
1- ابتدا وارد بخش “پشتیبانی” برنامه دخل شده و گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب کنید.
2- در بخش بعدی گزینه “مشخصات مجموعه و نحوه نمایش در اسنپفود” را برای عنوان درخواست انتخاب کنید.
3- سپس گزینه “تغییر محدوده و زمان سرویس دهی، حداقل سفارش و هزینه بسته بندی”را برای دلیل درخواست انتخاب کنید.
4- در کادر متن درخواست، حتما عبارت “فعالسازی تحویل حضوری مجموعه”را بنویسید و گزینه ثبت را انتخاب کنید.
پس از ثبت، در سریعترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهد شد.
5 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
این کار بسیار عالی هست و تشکر از به روز کردن خدمت رسانی شما
این ایده بسیار خوب و کاربردی ممنون که اضافه کردید.
عالیه ،این امکان خیلی کمک به رفع محدودیت ارسال می کنه وبه نظرم باعث افزایش مشتری میشه
روش عالی کمک کننده ایی هستش