جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگمجموعه‌های جدیدقدم چهارم - افزایش فروش در اسنپ فودترغیب مشتریان برای خرید مجدد با قابلیت «جایزه خرید بعدی»

ترغیب مشتریان برای خرید مجدد با قابلیت «جایزه خرید بعدی»

25 شهریور 1402
ارسال شده توسط مریم محبی
مجموعه‌های جدید ، قدم چهارم - افزایش فروش در اسنپ فود ، قدم پنجم | آموزش استفاده از ابزارهای افزایش فروش
14.02k بازدید

«جایزه خرید بعدی» یا همان کَش بَک یک روش تخفیف محبوب است که مشتریان را به خرید دوباره تشویق می‌کند. در این روش، مجموعه درصدی از مبلغ خرید را به‌عنوان جایزه به مشتری باز می‌گرداند.

در سرویس جایزه خرید بعدی، مشتریان می‌توانند از جایزه خرید خود، فقط در خرید بعدی از فروشگاه شما استفاده کنند.

اسنپ‌فود این قابلیت را برای کمک به جذب و حفظ مشتریان و افزایش فروش ارائه می‌دهد و به نوعی برای دو بار خرید مشتری یکبار تخفیف داده‌اید.

روش فعالسازی قابلیت «جایزه خرید بعدی» در نرم‌افزار دخل

جایزه خرید مجدد یکی از مدل‌های پرطرفدار تخفیف است که با هدف ایجاد انگیزه برای خرید فعلی و خرید بعدی مشتری ارائه می‌شود.
در این سبک تخفیف، فروشنده به ازای خرید کاربر، مقداری از مبلغ خرید را به‌ عنوان «جایزه خرید بعدی» به کاربر بازمی‌گرداند و این مبلغ در خرید بعدی قابل استفاده خواهد بود.

  1. برای ایجاد جایزه خرید بعدی روی گزینه «ایجاد جایزه خرید» کلیک کنید.

 2. در صفحه جدید تاریخچه «جایزه خرید بعدی» که قبلا ایجاد کرده‌اید مشاهده می‌کنید. وارد صفحه ایجاد جایزه خرید شوید.

 3. نوع جایزه را «درصدی از سبد خرید» انتخاب کنید.

 4. درصدی از سبد خرید که به عنوان هدیه به کاربر داده می‌شود را مشخص کنید، پیشنهاد می‌شود حداقل 15 درصد را انتخاب کنید تا انگیزه کافی برای خرید مجدد کاربران وجود داشته باشد. در ادامه سقف مبلغ جایزه را مشخص کرده و بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای بازه زمانی حداقل 7 روز را در نظر بگیرید.

جایزه خرید بعدی به صورت درصدی به مشتریان این امکان را می‌دهد که با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید فعلی خود را به عنوان تخفیف برای خرید بعدی دریافت کنند.

لغو جایزه خرید بعدی در حال اجرا

شما می‌توانید در نرم‌افزار دخل جایزه‌های خرید بعدی در حال اجرا را لغو کنید. پس از ورود به صفحه اصلی، جایزه مورد نظر را انتخاب و گزینه «لغو جایزه خرید» را بزنید. با لغو جایزه، جایزه‌هایی که از پیش فعال شدند، همچنان قابل استفاده هستند، اما جایزه جدیدی تعلق نمی‌گیرد.

نحوه استفاده مشتریان از «جایزه خرید بعدی»

مشتریان می‌توانند تا 30 روز پس از سفارش در سفارش بعدی از این جایزه استفاده کنند و در مرحله پرداخت، مبلغ جایزه از کل مبلغ قابل پرداخت کسر می‌شود. 

استفاده از جایزه خرید بعدی، انگیزه خرید دوباره از مجموعه شما را به مشتریان می‌دهد، بنابراین با فعال کردن این قابلیت، شانس افزایش فروش خود را بالا ببرید. 

برچسب ها: افزایش فروشافزایش فروش در اسنپ فودکش بککش بک اسنپ فودبازاریابیمارکتینگجایزه خرید مجدد اسنپ فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت