جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگمجموعه‌های جدیدقدم چهارم - افزایش فروش در اسنپ فودجذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن

جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن

27 شهریور 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
مجموعه‌های جدید ، قدم چهارم - افزایش فروش در اسنپ فود ، قدم پنجم | آموزش استفاده از ابزارهای افزایش فروش
26.92k بازدید

جایزه گرفتن برای همه افراد در همه­ سنین لذت‌بخش است. کوپن و تخفیف‌ در اسنپ‌فود مانند جایزه عمل می‌کند. این 2 ابزار تبلیغاتی علاوه بر جذب مشتری جدید، مشتریان قدیمی را نیز به خرید دوباره تشویق می‌کنند. شرایط و نحوه فعال‌سازی کوپن‌ها و تخفیف‌ها در ادامه شرح داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی : مدیریت ساعت کاری و روزهای تعطیل مجموعه در نرم‌افزار دخل

کوپن‌ها

  • کوپن سفارش: مجموعه شما می‌تواند برای هر سفارش کوپن ارائه دهد. به عنوان مثال برای سفارش اول یا پنجم. یعنی مشتری در ازای هر خرید، می‌تواند از تخفیف درصدی یا هدیه­ محصول (اشانتیون) و حتی ارسال رایگان بهره‌مند شود. این کوپن برای مجموعه‌هایی‌که به تازگی فعال شده‌اند و نیاز به شناخته شدن دارند، ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغ است.
  • کوپن حداقل مبلغ سبد خرید: اگر تعداد فاکتورهای با مبلغ پایین از مجموعه‌تان زیاد است یا قصد دارید مشتریان مبالغ بالاتری از شما خرید کنند، این کوپن مناسب شماست. برای کوپن حداقل مبلغ سبد خرید، پیشنهاد می‌شود حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد به میانگین عدد کل فاکتورهای مجموعه‌تان اضافه کنید. این کوپن با ارسال یک هدیه­ محصول یا تخفیف درصدی جذاب‌تر می‌شود. با این روش، مشتریان تشویق می‌شوند مبالغ بالاتری از شما خرید کنند و مبلغ درآمد شما افزایش می‌یابد.

    کوپن تخفیف محصول یا دسته خاص: اگر هدف‌تان آشنایی مشتریان با محصولات خاص یا جدیدتان است، این کوپن را انتخاب کنید. با این روش می‌توانید پیشنهاد هدیه یا تخفیف خود را تنها بر روی یک یا چند محصول خاص اعمال کنید. استفاده از این کوپن می‌تواند در افزایش فروش محصولات کم سفارش بسیار اثرگذار باشد.

مطلب پیشنهادی : طرح ویژه اسنپ‌فود برای ارتقای جایگاه مجموعه‌های جدید!

نحوه فعال‌سازی کوپن‌ها

برای اعمال کوپن‌ها وارد نرم‌افزار دخل شوید و سپس «ارتقای فروش» و گزینه «کوپن‌ها» را انتخاب کنید. در ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. انتخاب یکی از سه گزینه ارائه تخفیف، اختصاص محصول رایگان یا ارسال رایگان سفارش
  2. تعیین تاریخ و زمان فعال بودن کوپن در قسمت «انتخاب تاریخ» و «انتخاب ساعت»
  3. تعیین زمان کوپن بر اساس شیفت کاری مجموعه خود یا به صورت دستی
  4. انتخاب گزینه «ایجاد کوپن» پس از بررسی جزئیات کوپن

پس از فعالسازی کوپن‌ها، به این نکات توجه کنید:

  • امکان تمدید یا حذف کوپن‌ها در نرم‌افزار دخل فراهم است.
  • کوپن‌های اسنپ‌فود با علامت تعجب صورتی قابل تمدید نیست.
  • برای رفع مشکل در بخش ثبت کوپن، درخواست پشتیبانی ثبت کنید.

مطلب پیشنهادی :با قابلیت “جایزه خرید بعدی” مشتریان جدید را جذب کنید

تخفیف

تخفیف‌ چه در شعبه حضوری و چه در شعبه آنلاین، بر افزایش فروش موثر است. برای بهره بردن از این امکان درصد و زمان تخفیف موردنظر را برای حداقل 5 محصول یا همه محصولات خود اعمال کنید.

‌مجموعه‌های دارای تخفیف در صفحه اول اسنپ‌فود نمایش داده می‌شوند، پس مشتریان بیشتری آن را می‌بینند. درصد تخفیف نیز مهم است؛ زیرا تخفیف بالاتر، شانس خرید مشتریان را بالاتر می‌برد.

مراحل ثبت درخواست تخفیف از طریق نرم‌افزار دخل:

  1. ابتدا «ارتقای فروش» و سپس گزینه «تخفیف‌ها» را انتخاب کنید.
  2. برای اعمال تخفیف جدید، «ایجاد تخفیف جدید» را انتخاب کنید.
  3. درصدتخفیف و بازه زمانی را از طریق گزینه «براساس ساعات کاری» تعیین کنید. در صورتی که ساعت انتخاب نشود تخفیف در همه ساعت کاری اعمال خواهد شد.
  4. محصولات شامل تخفیف را انتخاب کنید. برای اعمال تخفیف بر کل منو، گزینه «تمام محصولات» و برای تخفیف دسته‌بندی و محصولات خاص، گزینه «دستبه‌بندی خاص» و «محصولات خاص» را انتخاب کنید.
  5. درخواست شما پس تایید کارشناسان، ثبت می‌شود.

پیش از ایجاد تخفیف در نرم‌افزار دخل به این نکات نیز توجه کنید:

  • حداقل تعداد محصول جهت ثبت تخفیف، 5 عدد است.
  • تخفیف‌ها پس از بررسی کارشناسان، در نرم‌افزار و سایت اسنپ‌فود اعمال می‌شوند.
  •  هر زمان می‌توانید اقدام به تمدید تخفیف ها یا آن‌ها را حذف کنید. 
  • می‌توانید با انتخاب «جزئیات» در تخفیف‌های منقضی شده، آن‌ها را مجدد فعال کنید.
  • برای رفع هر مشکل در تخفیف‌ها از طریق ثبت درخواست پشتیبانی با اسنپ‌فود در ارتباط باشید.

نکته پایانی اینکه مشتریان می‌توانند به صورت همزمان از کوپن و تخفیف استفاده کنند، پس شما هم می‌توانید این 2 ابزار تبلیغاتی جذاب را همزمان برای آن‌ها فعال کنید. با کمک گرفتن از کوپن و تخفیف، مشتریان بیشتری با شما آشنا می‌شوند و ضمن ارائه محصولات با کیفیت، می‌توانید تجربه‌ای دلچسب از مجموعه خود در خاطرشان ثبت کنید.

برچسب ها: جذب مشتری برای رستورانافزایش فروش در اسنپ فودتخفیف اسنپ فودکوپن های اسنپ فودافزایش فروش رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • ابوالفضل گفت:
    17 آبان 1402 در 6:42 ب.ظ

    توضیحات بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت