خطا در اتصال به سرور در نرمافزار دخل و راهکار برطرف کردن آن
تاکنون هنگام اجرای نرم افزار دخل با خطای اتصال به سرور روبرو شده اید؟
با دیدن این ویدئو و رعایت چند نکته ساده میتوانید به سادگی آن را رفع کنید.
اطمینان از خاموش بودن VPN
روشن بودن VPN یکی از عوامل اصلی بروز این خطا در نرم افزار دخل است. پس همیشه دقت داشته باشید که در ابتدا VPN دستگاه خود را خاموش کرده و سپس نرم افزار دخل را اجرا کنید.
اتصال به اینترنت دستگاههای دیگر
اگر طبق راه حل قبلی، VPN خود را خاموش کردید اما همچنان پیغام “خطا در اتصال به سرور” را مشاهده میکنید، به اینترنت یک دستگاه دیگر متصل شوید و نرم افزار دخل را مجددا اجرا کنید.
تعریف APN جدید در تنظیمات اینترنت
در صورتی که نرم افزار دخل با اتصال به اینترنت دستگاههای دیگر بدون خطا اجرا شد، مشکل از ISP اینترنت شماست که برای رفع این مشکل طبق مراحل زیر باید یک APN جدید در تنظیمات اینترنت تلفن همراه خود تعریف کنید.
1- در ابتدا وارد بخش تنظیمات شده و گزینه “سیم کارت و شبکه موبایل (SIM cards & mobile network)” را انتخاب کنید.
2- در این مرحله سیم کارتی که از اینترنت آن استفاده میکنید را انتخاب کرده و در صفحه جدید روی گزینه “Access Point Names” کلیک کنید.
3-در بخش جدید گزینه “New APN” را بزنید و تنظیمات مربوط به آن را وارد کنید.
نکته مهم:
تنظیمات APN جدید برای هر شبکه سیم کارت متفاوت است که میتوانید از لینکهای زیر برای دریافت این تنظیمات استفاده کنید:
همراه اول: www.mci.ir/notrino-settings
ایرانسل: www.b2n.ir/apniran
رایتل: www.rightel.ir/setting-internet
این ویدئوی آموزشی را با دقت مشاهده کنید تا بیشتر با جزئیات مشکل “خطا در اتصال به سرور” آشنا شوید و آن را برای همیشه برطرف کنید.
دیدگاهتان را بنویسید