چگونه از مغایرت در سفارشهای مشتری جلوگیری کنم؟
28 مهر 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
2.15k بازدید
درباره موضوع مغایرت در سفارش چه میدانید؟
مغایرت در سفارش از آن دسته موضوعات مهمی است که باید طی همکاری با اسنپ فود به آن توجه زیادی داشته باشید، چون میتواند تاثیر بسزایی در امتیاز عملکرد شما در اسنپ فود و همچنین رضایت مشتری داشته باشد.
ویدئوی پیشنهادی:
به طور کلی مغایرت در سفارش زمانی رخ میدهد که محصولی که مشتری به شما سفارش داده با محصولی که پیک به مشتری تحویل داده، متفاوت باشد.
این مغایرتها را میتوان در چهار حالت مختلف دسته بندی کرد:
- عدم ارسال یک یا چند آیتم از سفارش مشتری
- ارسال محصول متفاوت
- ارسال اشتباه محصول در طعم یا تعداد
- عدم تطابق محصول ارسال شده با توضیحات منو
در این ویدئو علاوه بر آشنایی با انواع مغایرتها، متوجه خواهید شد که چگونه میتوانید از بروز آنها جلوگیری کنید.
برچسب ها:
مغایرت در سفارش های اسنپ فود
دیدگاهتان را بنویسید