چرا مجموعه من در اسنپ فود نمایش داده نمیشود؟
آیا تا به حال پیش آمده که مجموعه شما در اسنپ فود نمایش داده نشود؟
این موضوع دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که قرار است در این ویدئو، آنها را به طور کامل بررسی کنیم تا از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کنید.
یکی از مهمترین دلایل عدم نمایش مجموعه در اسنپ فود، قطع ارتباط بخش سفارشگیری نرم افزار دخل با سرور اسنپ فود است که در این مواقع یک پیامک مبنی بر غیر فعال شدن مجموعه شما و عدم نمایش آن دریافت خواهید کرد.
برای اطمینان از برقراری ارتباط مجموعه خود با اسنپ فود، حتما موارد زیر را بررسی کنید:
- نمایش آیکن نرم افزار دخل در بخش اعلانات (Notification) موبایل
- مشاهده چراغ سبز رنگ، کنار اسم مجموعه در بخش سفارشگیری نرم افزار دخل
- بررسی فعال یا غیر فعال بودن مجموعه در بخش مدیریت شعب
- خاموش بودن VPN
- خارج شدن از نرم افزار با دکمه Home
همچنین جهت جلوگیری از بسته شدن نرم افزار دخل و بهبود عملکرد آن، حتما مراحلی که در ادامه گفته شده را طی کنید.
گوشیهای هوآوی
- از قسمت تنظیمات وارد بخش “Apps یا برنامهها” شوید.
- سپس گزینه “Manage Apps یا مدیرت برنامهها” را انتخاب کنید تا لیست برنامههای نصب شده را مشاهده کنید.
- در ابتدا با پیدا کردن نرم افزار دخل، وارد آن شده و گزینه “Batery Saver یا ذخیره باتری” شوید.
- در این بخش از بین گزینههای موجود، گزینه “No restrictions” را انتخاب کنید.
- اکنون وارد قسمت “Notifications” شده و تمام گزینهها رو در حالت روشن قرار دهید.
- در مرحله بعدی مجددا وارد بخش تنظیمات شده و سپس وارد بخش باتری شوید و روی آیکن چرخ دنده در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.
- در پایان دو گزینه اول این صفحه را روی “Never” یا هرگز قرار دهید.
گوشیهای سامسونگ
- در ابتدا وارد بخش تنظیمات شده و گزینه “Apps یا برنامه ها” را انتخاب کنید.
- برنامه دخل را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
- در این بخش گزینه “Notification” را انتخاب کرده و هر دو گزینه موجود را روی حالت روشن قرار دهید.
- در مرحله بعدی وارد قسمت “Batery” شوید و تیک گزینه “Unrestricted” را بزنید. (با انجام این کار به برنامه دخل این اجازه را میدهید که در پس زمینه گوشی شما در حال اجرا بماند.)
نکته مهم: در صورتی که نسخه ویندوز نرم افزار دخل بدون هیچ خطایی اجرا میشود، اما همچنان پیامک غیرفعال بودن مجموعه را دریافت میکنید، نیاز به بررسی سیستم شما توسط کارشناسان اسنپ فود است. برای انجام این کار نرم افزار Anydesk را نصب کرده و با ثبت درخواست پشتیبانی، منتطر تماس همکاران ما باشید تا مشکل شما در سریعترین زمان بررسی و رفع شود.
این ویدئوی آموزشی به شما کمک میکند تا مشکل غیر فعال شدن در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود را به راحتی حل کنید تا هیچ سفارشی را از دست ندهید.
7 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
مفید وعالی بود خسته نباشید
مرسی عالی و کاربردی ممنونم از برنامه خوب اسنب فود و پیگیری عالی و وقت گذاشتنتون خسته نباشید
خدا قوت —متشکرم
عالی
خوب بود
ممنون از راهنماییتون خیلی آموزنده بود
سلام خیلی عالی بود متشکر