جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • فودپارتنر
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تاثیر انواع کوپن‌ها در رشد فروش مجموعه‌ها
    • تبلیغات پیامکی
    • بنر تبلیغاتی
    • تبلیغ در نتایج جستجو
    • تبلیغات شکار
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروش
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • فودپارتنر
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تاثیر انواع کوپن‌ها در رشد فروش مجموعه‌ها
    • تبلیغات پیامکی
    • بنر تبلیغاتی
    • تبلیغ در نتایج جستجو
    • تبلیغات شکار
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

شرایط و قوانین عملکردی مجموعه‌ها در اسنپ فود

4 مهر 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
مقالات ، قدم چهارم | آموزش بهبود سرویس‌دهی
5.26k بازدید

عملکرد مجموعه‌های فعال در اسنپ فود یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عوامل موثر بر تجربه مشتریان است، و این عامل به طور مستقیم با جذب مشتری جدید و همچنین استمرار وفاداری مشتریان قدیمی برای هریک از مجموعه ها در ارتباط است. عواملی همچون عدم داشتن تاخیر در ارسال و آماده سازی سفارش، عدم داشتن مغایرت در ارسال اقلام مورد درخواست مشتری و همچنین عدم لغو سفارش ها می‌تواند به میزان بسیار زیادی تجربه مثبت برای مشتریان ایجاد کند که این امر موجب افزایش سودآوری مجموعه های فعال در اسنپ فود می گردد. 

اسنپ فود قصد دارد با شناسایی مجموعه‌هایی که بهترین عملکرد را در بین سایر مجموعه‌ها از خود نشان می‌دهند و کمک به این مجموعه‌ها برای بهتر دیده شدن توسط مشتریان، تجربه مثبتی را برای ایشان ایجاد کند. به همین منظور پاداش های مختلفی به صورت ماهانه به مجموعه های با عملکرد مناسب ارائه می‌شود که از جمله این پاداش ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اعتبار ماهانه تبلیغات کلیکی
  2. حضور در بنر «بهترین عملکرد ۳۰ روز اخیر» در صفحه اصلی اسنپ‌فود به مدت یک ماه
  3. حضور در گردونه «بهترین عملکرد» در صفحه اصلی اسنپ‌فود به مدت یک ماه

همانطور که عملکرد خوب مجموعه‌های فعال در اسنپ فود مشمول پاداش می‌گردد، عملکرد خارج از حد متعارف و مجاز نیز مشمول هزینه عملکردی (هزینه عملیات بیش از حد مجاز وارد شده به بخش پشتیبانی) خواهد شد. لازم به ذکر است که اسنپ فود ضمن قبول ناگزیر بودن وقوع برخی از مشکلات عملکردی در شرایط خاص، از مجموعه‌های فعال انتظار دارد با نظارت و مدیریت شرایط از ایجاد مشکلات عملکردی جلوگیری نمایند. آموزش‌های لازم در این خصوص در صفحه مربوط به طرح پاداش و جریمه مجموعه‌ها در اسنپ فود در آکادمی همکاران وجود دارد. 

طبق قراردادی که میان اسنپ فود با مجموعه شما وجود دارد، از این پس توافقی میان اسنپ فود و مجموعه ها به عنوان شرایط و ضوابط عملکردی مجموعه‌ها وجود خواهد داشت و این توافق به عنوان چارچوبی  جهت خدمت رسانی بهتر اسنپ فود و مجموعه ها به مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه این چارچوب توضیح داده می‌شود.

1- مقررات تشویقی

4-۱) پاداش‌های عملکردی به مجموعه‌هایی تعلق می‌گیرد که در ماه حداقل ۳۰ سفارش موفق داشته باشند.

همچنین برای دریافت پاداش‌های ماهانه، مجموعه‌ها باید عملکردی «عالی»، داشته باشند.

عملکرد عالی یعنی در هر 100 سفارش کمتر از 6 مورد مشکل عملکردی شامل تاخیر، مغایرت و نیاز به تماس کردن سفارش داشته باشید و حداکثر 1 مورد لغو سفارش در هر 200 سفارش داشته باشید.

4-۲) مزایای تشویقی می‌تواند به صورت دوره‌ای و یا مستمر توسط اسنپ فود برای فروشگاه اعمال گردد.

  •  هیچکدام از تشویقات یا امتیازات در نظر گرفته شده جزء بدهی اسنپ فود به فروشگاه محسوب نمی‌شود.

فروشگاه متعهد می‌گردد، مطابق با ضوابط و قوانین مندرج در این صفحه عمل نماید. هر گونه تغییری در ضوابط و قوانین فوق در لینک مذکور به روز رسانی و از طریق ارسال پیامک به فروشگاه اعلام می‌گردد.

2- تخلف عملکردی:

مواردی که ارتکاب به آن ها خارج از چارچوب عملکردی مندرج در بند ۲ به عنوان تخلف در نظر گرفته می‌شوند:

  • تاخیر در ارسال سفارش توسط پیک مجموعه: در صورتیکه مسئولیت ارسال سفارش با پیک فروشگاه باشد و از سمت مشتری به پشتیبانی اسنپ فود گزارش اعلام تاخیر داده شود، به ازای هر گزارش اعلام تاخیر توسط مشتری ۱ مورد تاخیر در ارسال سفارش ثبت می‌گردد.
  • تاخیر در آماده سازی غذا: در صورتیکه مسئولیت ارسال سفارش با سرویس اکسپرس باشد و زمان آماده سازی سفارش توسط فروشگاه از زمان اعلام شده توسط فروشگاه در هنگام تایید فاکتور بیشتر شود، به ازای هر 10 دقیقه تاخیر، ۱ مورد تاخیر در آماده سازی غذا ثبت می‌گردد.
  • تاخیر در تایید سفارش: در صورتیکه فروشگاه در فرآیند تایید سفارش، از زمان ارسال سفارش روی نرم افزار سفارشگیری بیش از ۵ دقیقه  تاخیر داشته باشد، به ازای هر ۵ دقیقه تاخیر برای فروشگاه ۱ مورد تاخیر در تایید سفارش ثبت می‌شود.
  • نیازمند به تماس (NFC): در صورتی که فروشگاه به دلایلی که ناشی از سهل انگاری خودش باشد مانند (محصول یا برند مورد نظر موجود نیست، عدم حضور پیک مجموعه، تغییر قیمت سفارش به دلیل تغییر قیمت منو) سفارشی را نیازمند تماس کند، برای فروشگاه ۱ مورد نیازمند به تماس (NFC) ثبت می‌شود.
  • مغایرت در سفارش: در صورتیکه یک سفارش بنا بر اعلام مشتری، مغایرت‌هایی اعم از عدم ارسال یکی از آیتم‌های سفارش، متفاوت بودن حداقل یکی از آیتم‌های ارسالی با آیتم سفارش داده شده توسط مشتری، مغایرت آیتم ارسالی با مشخصات آیتم در اپلیکیشن داشته باشد، برای فروشگاه ۱ مورد مغایرت در سفارش ثبت می‌شود.
  • لغو سفارش: در صورتیکه سفارشی به یکی از دلایل موارد فوق الذکر لغو گردد، برای فروشگاه ۱ مورد لغو سفارش ثبت می‌شود.
  • مغایرت قیمت: فروشگاه موظف است در طول مدت توافقنامه تمامی مبالغی که از  مشتریان اسنپ فود  اعم از هزینه غذا، هزینه ارسال، هزینه بسته بندی، حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده و … دریافت می‌نماید، دقیقا مطابق با مبلغ فاکتور دریافتی با روش‌های دیگر فروش غیر از استفاده از پلتفرم اسنپ فود باشد، در غیر این صورت برای هر مغایرت، 1 مورد مغایرت قیمت برای فروشگاه ثبت می‌گردد.

3- چارچوب عملکرد طرف دوم

2-۱) در صورتی که فروشگاه تا ۱۰ سفارش در طول روز داشته باشد تنها مجاز به ارتکاب ۱ تخلف غیر منتهی به لغو شدن سفارش است و در صورتی که بیش از ۱۰ سفارش در طول روز داشته باشد به ازای هر ۱۰ سفارش مجاز به ارتکاب ۱ تخلف غیر منتهی به لغو شدن سفارش می‌شود و بیش از آن مشمول جریمه خواهد شد.

2-۲) در صورتی که طرف دوم  بیشتر از 100 سفارش در طول ماه داشته به ازای هر ۱۰۰ سفارش ارتکاب صرفا ۱ تخلف منتهی به لغو شدن سفارش از موارد فوق الذکر مجاز می‌باشد و مازاد بر آن مشمول پرداخت جریمه خواهد گردید. در صورتی که طرف دوم کمتر از 100 سفارش در طول ماه داشته باشد، مجاز به ارتکاب تخلف منتهی به لغو شدن سفارش نمی‌باشد و در صورت ارتکاب مشمول جریمه خواهد شد.

4- جرایم

3-۱) در صورتیکه سفارشی با عبور از حد مجاز مشکلات عملکردی مطروحه در بند 3.1 مواجه شود، به ازای هر مشکل عملکردی ثبت شده برای فروشگاه، مبلغ 10 هزار تومان به عنوان هزینه عملیات بیش از مجاز برای فروشگاه در نظر گرفته می‌شود.

3-۲) در صورتیکه سفارشی با عبور از حد مجاز لغو سفارش مطروحه در  بند 3.2 مواجه شود، به ازای هر لغو سفارش ثبت شده برای فروشگاه، مبلغ ۳۰هزار تومان به عنوان هزینه عملیات بیش از حد مجاز برای فروشگاه در نظر گرفته می‌شود.

3-۳) در صورت تشخیص محقق شدن تخلف مغایرت قیمت توسط فروشگاه مذکور در بند 1 این متن، جریمه‌های زیر برای فروشگاه به تشخیص اسنپ فود اعمال می شود، لازم به ذکر است که تشخیص وقوع تخلف فوق بنا بر صلاحدید اسنپ فود می‌باشد.

  • مسدود موقت شدن مجموعه تا زمان یکسان سازی قیمت در تخلف های اول تا سوم
  • اخذ جریمه مالی تا سقف  ۲۰ میلیون تومان در هر کشف تخلف
  • مسدود دائم شدن مجموعه در صورت کشف تخلف بیش از ۳ مرتبه

3-۴) در صورت برخورد با هرگونه مغایرت در آدرس اعلامی فروشگاه و تشخیص و محرز شدن عدم وجود مجموعه به‌صورت فیزیکی، اسنپ فود قادر به مسدود کردن پروفایل فروشگاه به صورت دائم می‌باشد.

3-۵) در صورت تشخیص اسنپ فود مبنی بر ثبت اظهار نظر و امتیاز غیر واقعی توسط فروشگاه، حذف تمامی امتیازات و کامنت هایی که ساختگی شناخته شوند و همچنین مسدودسازی موقت فروشگاه در سامانه‌های اسنپ فود توسط اسنپ فود صورت می‌پذیرد.

3-۶) فروشگاه می بایست از هرگونه سوء استفاده (به هر طریق و روشی که باشد) از کدهای تخفیف که از سوی اسنپ فود در فضای مجازی یا از طریق پیامک یا هر طریق دیگر، به منظور افزایش تعداد کاربر یا سفارشات برای کاربران نهایی منتشر می‌گردد، خودداری نماید. در صورت احراز تخلف فروشگاه حتی پس از خاتمه یا انحلال قرارداد حاضر، در هر مورد کشف تخلف، فروشگاه علاوه بر لزوم استرداد وجوه ناشی از این تخلف به اسنپ فود، مکلف به پرداخت مبلغی معادل دو برابر مبلغ حاصل شده از این اقدام به عنوان وجه التزام قراردادی به اسنپ فود می‌باشد. بدیهی است در صورت کشف فساد و یا ظن سوء استفاده مزبور از سوی فروشگاه به تشخیص اسنپ فود، اسنپ فود می تواند راسا نسبت به انسداد حساب مالی و مبالغ متعلق به فروشگاه تا زمان تعیین تکلیف نهائی تخلف مزبور اقدام نماید. 

  • لیست  مبلغی که بعنوان جریمه مطابق با این بند به حساب فروشگاه منظور می‌گردد، در هنگام تسویه حساب به یکی از طرق ارتباطی مندرج در قرارداد فی مابین، ارسال خواهد گردید. بانک اطلاعاتی و سیستم‌های آنلاین اسنپ فود‌، مشخص کننده مبالغ جریمه می‌باشند. مبلغ جریمه هر ماه از تسویه حساب نهایی فروشگاه کسر می‌گردد.
  • تمامی مبالغ جریمه ذکر شده در متن ممکن است در طول زمان تغییر کند و تغییرات آتی در این متن به روز رسانی می‌گردد و از طریق ارسال پیامک به فروشگاه اعلام می‌گردد.

با توجه به اهمیت بالای موضوع ایجاد فضای رقابتی عادلانه برای مجموعه‌ها و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی و به جهت افزایش رضایت مشتریان و مجموعه‌های همکار با اسنپ فود، موارد فوق در نظر گرفته شده است. خواهشمند است مجموعه‌های همکار با اسنپ فود با در نظرگیری موارد مذکور در این توافقنامه نسبت به رعایت حدود چارچوب عملکرد پایبند باشند.

با توجه به اهمیت بالای موضوع ایجاد فضای رقابتی عادلانه برای مجموعه‌ها و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی و به جهت افزایش رضایت مشتریان و مجموعه‌های همکار با اسنپ فود، موارد فوق در نظر گرفته شده است. خواهشمند است مجموعه‌های همکار با اسنپ فود با در نظرگیری موارد مذکور در این توافقنامه نسبت به رعایت حدود چارچوب عملکرد پایبند باشند.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار فودپارتنر – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول و دسته‌بندی در منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت