جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگتازه ها و اطلاع رسانی هااطلاعیه‌های اسنپ فودمعرفی قابلیت مکالمه بی‌واسطه اسنپ‌فود

معرفی قابلیت مکالمه بی‌واسطه اسنپ‌فود

17 دی 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
تازه ها و اطلاع رسانی ها ، اطلاعیه‌های اسنپ فود
2.8k بازدید

امکان مکالمه بی‌واسطه با مشتریان ایجاد شد

ارتباط آسان با مشتریان دغدغه همیشگی صاحبان مجموعه‌هاست؛ در همین راستا قابلیت تماس بی‌واسطه به نرم‌افزار اسنپ‌فود اضافه شده است. از این پس شما می‌توانید پاسخگوی تماس مشتریان اسنپ‌فودی خود باشید.

پیگیری بی‌واسطه سفارش

کاربران اسنپ‌فود طی سال‌های گذشته، زمان دریافت سفارش خود را از طریق بررسی پیک روی نقشه پیش‌بینی می‌کنند. متاسفانه در شرایط استفاده از پیک مجموعه این امکان فراهم نیست. در همین راستا برای تسریع روند اطلاع‌رسانی، در سفارش‌هایی که ارسال سفارش بر عهده‌ی پیک مجموعه هست، مشتریان به جای ارتباط با پشتیبانی اسنپ‌فود، مستقیما به مجموعه شما متصل خواهند شد. در این حالت شما به سادگی می‌توانید شرایط سفارش را به مشتری اطلاع داده و از دریافت نظر و امتیاز منفی جلوگیری کنید.

قبل از اتمام زمان ارسال، قابلیت تماس بی‌واسطه با عنوان «سفارشم کجاست»  و پس از اتمام زمان ارسال، قابلیت تماس بی‌واسطه با عنوان «سفارش به من تحویل داده نشده است» در اختیار مشتری است. با استفاده از این قابلیت، مشتری می‌تواند بی‌واسطه با مجموعه تماس برقرار و وضعیت سفارش خود را پیگیری کند. البته شیوه قبلی همچنان برای مشتری فعال است و مشتری می‌تواند پیگیری تاخیر پیش آمده را به اسنپ‌فود بسپارد.

قوانین اسنپ‌فود در تماس بی‌واسطه

تماس بی‌واسطه برای بهبود سرویس‌دهی و ارتباط موثر شما مجموعه‌داران با کاربران ایجاد شده است. پس رعایت قوانین اسنپ‌فود در حوزه رعایت امنیت تماس و شماره تلفن کاربر الزامی است. پیشنهاد می‌کنیم هنگام پاسخ‌دهی با بهترین ادبیات و جزئیات کافی، مشتری را راهنمایی کنید تا از دریافت نظر و امتیاز منفی توسط مشتری، جلوگیری کنید.

پس از برقراری تماس بی‌واسطه توسط مشتری، یک پیامک نظرسنجی جهت سنجش کیفیت قابلیت جدید برای مشتری ارسال می‌شود. این پیامک در 2 بازه زمانی مختلف (5 تا 10 دقیقه پس از تماس) و (یک ساعت پس از تماس) ارسال می‌شود. هدف اصلی این نظرسنجی، دریافت بازخورد کاربران درباره تماس بی‌واسطه و بررسی کیفیت این قابلیت خواهد بود.

امیدواریم با استفاده از قابلیت‌های جدید اسنپ‌فود، از نارضایتی مشتریان برای تاخیر در ارسال جلوگیری کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت