معرفی قابلیت مکالمه بیواسطه اسنپفود
امکان مکالمه بیواسطه با مشتریان ایجاد شد
ارتباط آسان با مشتریان دغدغه همیشگی صاحبان مجموعههاست؛ در همین راستا قابلیت تماس بیواسطه به نرمافزار اسنپفود اضافه شده است. از این پس شما میتوانید پاسخگوی تماس مشتریان اسنپفودی خود باشید.
پیگیری بیواسطه سفارش
کاربران اسنپفود طی سالهای گذشته، زمان دریافت سفارش خود را از طریق بررسی پیک روی نقشه پیشبینی میکنند. متاسفانه در شرایط استفاده از پیک مجموعه این امکان فراهم نیست. در همین راستا برای تسریع روند اطلاعرسانی، در سفارشهایی که ارسال سفارش بر عهدهی پیک مجموعه هست، مشتریان به جای ارتباط با پشتیبانی اسنپفود، مستقیما به مجموعه شما متصل خواهند شد. در این حالت شما به سادگی میتوانید شرایط سفارش را به مشتری اطلاع داده و از دریافت نظر و امتیاز منفی جلوگیری کنید.
قبل از اتمام زمان ارسال، قابلیت تماس بیواسطه با عنوان «سفارشم کجاست» و پس از اتمام زمان ارسال، قابلیت تماس بیواسطه با عنوان «سفارش به من تحویل داده نشده است» در اختیار مشتری است. با استفاده از این قابلیت، مشتری میتواند بیواسطه با مجموعه تماس برقرار و وضعیت سفارش خود را پیگیری کند. البته شیوه قبلی همچنان برای مشتری فعال است و مشتری میتواند پیگیری تاخیر پیش آمده را به اسنپفود بسپارد.
قوانین اسنپفود در تماس بیواسطه
تماس بیواسطه برای بهبود سرویسدهی و ارتباط موثر شما مجموعهداران با کاربران ایجاد شده است. پس رعایت قوانین اسنپفود در حوزه رعایت امنیت تماس و شماره تلفن کاربر الزامی است. پیشنهاد میکنیم هنگام پاسخدهی با بهترین ادبیات و جزئیات کافی، مشتری را راهنمایی کنید تا از دریافت نظر و امتیاز منفی توسط مشتری، جلوگیری کنید.
پس از برقراری تماس بیواسطه توسط مشتری، یک پیامک نظرسنجی جهت سنجش کیفیت قابلیت جدید برای مشتری ارسال میشود. این پیامک در 2 بازه زمانی مختلف (5 تا 10 دقیقه پس از تماس) و (یک ساعت پس از تماس) ارسال میشود. هدف اصلی این نظرسنجی، دریافت بازخورد کاربران درباره تماس بیواسطه و بررسی کیفیت این قابلیت خواهد بود.
امیدواریم با استفاده از قابلیتهای جدید اسنپفود، از نارضایتی مشتریان برای تاخیر در ارسال جلوگیری کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.
دیدگاهتان را بنویسید