جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگتازه ها و اطلاع رسانی هااطلاعیه‌های اسنپ فودقوانین و استانداردهای عکاسی منوی خوش قیمت

قوانین و استانداردهای عکاسی منوی خوش قیمت

30 بهمن 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
تازه ها و اطلاع رسانی ها ، اطلاعیه‌های اسنپ فود
2.31k بازدید

اهمیت عکس باکیفیت در غذای خوش قیمت و اقتصادی

  • اهمیت بسیار بالاتر نسبت به آیتم های معمولی منو 
  •  احتمال سفارش بیشتر در غذاهای با کیفیت بالاتر
  • بالا رفتن اعتماد مشتری با انتقال اطلاعات دقیق در مورد غذا از طریق تصاویر و تسهیل تصمیم گیری
  • آمار اسنپ فود:  محصولات دارای عکس، به طور متوسط چهار برابر بیشتر از محصولات بدون عکس سفارش داده می‌شوند. 
  • رستوران‌هایی که عکس منوی آن ها کامل و استاندارد است، به طور میانگین 40% بیشتر از رستوران‌های هم رده با عکس منوی ناقص، فروش دارند.

بررسی وندورهای خوش قیمت نشان میدهد که میانگین تعداد سفارش از وندورهایی که آیتم های اقتصادی(در بازه قیمتی اعلام شده) دارند و ریت آن ها ۰ یا بالای ۳.۹ است و آیتم های اقتصادی آن ها دارای عکس هستند ۵ برابر بیشتر از وندورهای اقتصادی (دارای شرط قیمت و ریت روی حداقل ۵ آیتم ) ولی منوی اقتصادی آن ها مشکل عکس دارد، سفارش میگیرند.

عکس مورد تایید خوش قیمت چه ویژگی‌هایی دارد؟

    • عکس از همان غذایی که برای مشتری ارسال می‌شود، گرفته شده است.
    • همان مخلفات و دورچینی که برای مشتری فرستاده می‌شود در عکس استفاده شده است.
    • نور عکس مناسب است و جزئیات اضافه در محیط آن وجود ندارد. سایه روی غذا نیافتاده باشد.
    • غذا در مرکز عکس قرار گرفته است.
    • ظرف و میزان غذا کاملا در عکس مشخص است.
    • ظرف غذا و محیط عکاسی کاملا تمیز و مرتب باشد.
    • ترجیحا در همان ظرف غذایی که غذا برای مشتری ارسال میشود، عکاسی صورت گیرد.
    • پس زمینه عکس یکرنگ و یکنواخت باشد.
    • تمام عکس‌های منو از یک جهت و زاویه (ترجیحا از بالا به پایین و موازی ظرف غذا  یا با زاویه ۴۵ درجه) گرفته شده اند. زوایای بالا به پایین برای بشقاب های غذا یا کاسه ها بهتر است، به طوری که مشتری بتواند مواد یا اقلام را به وضوح ببیند. زوایای 45 درجه (عکس از کناره) برای همبرگر، ساندویچ بهتر است.
    • نشان دادن آنچه در داخل آیتم غذایی هست ضروری میباشد. در مورد همبرگرها، ساندویچ‌ها، و بوریتوها، برش دادن آیتم و قرار دادن 2 قسمت آن روی هم می‌تواند مفید باشد تا مشتری بتواند داخل آن را ببیند.
    • اجزای غذا مانند برنج و خورشت یا برنج و کباب قابل تفکیک باشد.
    • کادر بندی عکس کاملا صاف و مربعی (یا قابل تبدیل به مربع) است.
    • ادیت عکس بیش از اندازه نباشد.
    • از غذای گرم و تازه عکاسی شده باشد

عکس غیر قابل قبول برای خوش قیمت ها

  • آپلود تصویر محصول دیگر به جای محصول اصلی
  • مغایرت عکس آپلود شده با توضیحات یا غذایی که برای مشتری ارسال می‌شود.
  • مشخص نبودن محتوا یا حجم غذا در تصویر
  • تمیز نبودن ظرف غذا و محیط
  • به هم ریختگی و عدم تفکیک اجزای غذا
  • عکاسی در ظرفی غیر از ظرف ارسالی برای مشتری صورت گیرد.
  • خام بودن غذا در تصویر
  • وجود هرگونه نوشته، لوگو و واتر مارک روی تصویر
  • استفاده از عکس‌های غیر واقعی و کارتونی
  • وجود چند غذا در عکس
  • وجود اشیاء اضافی (مانند دست، گلدان و …) در عکس
  • نور نامناسب و یا استفاده از فیلترهای اصلاح نور
  • کشیدگی یا فشردگی عکس
  • کیفیت پایین و یا تار بودن عکس
  • کادر بندی نامناسب (در مرکز قرار نگرفتن غذا، کادر کج و …)
  • کامل نبودن تصویر غذا
  • غذا سرد و مانده به نظر برسد و یا خام باشد.
  • مبهم بودن محتویات داخل ساندویچ یا برگر
  • ادیت بیش از اندازه عکس

نمونه عکس استاندارد برای غذای ایرانی

نمونه عکس غیر استاندارد برای غذای ایرانی

نمونه عکس استاندارد برای فست فود

نمونه عکس غیر استاندارد برای فست فود

برچسب ها: افزایش فروش رستورانافزایش فروش فست فودمنوی خوش قیمتخوش قیمت اسنپ فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت