جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودگزارش فروش روزانه، محصولات و گزارش عملکرد

گزارش فروش روزانه، محصولات و گزارش عملکرد

7 اسفند 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
2.7k بازدید

اولین نیاز مدیر هر مجموعه‌ای، دریافت مهم‌ترین آمار و ارقام فروش آنلاین است. پس اسنپ‌فود برای رفع نیاز شما بخش «داشبورد» را به نرم‌افزار دخل اضافه کرد. داشبورد ۴ بخش اصلی دارد. در ادامه این مطلب به شرح مختصر آن می‌پردازیم.

نمای کلی

نمای کلی از ۵ بخش اصلی تشکیل شده است:

  • اولین جدول این بخش تعداد سفارش روز و مبلغ آن را مشاهده می‌کنید.
  • بخش دوم می‌توانید روند سفارش‌های هفته گذشته را مشاهده کنید. اگر چندین هفته این جدول را پیگیرانه مشاهده و تحلیل کنید می‌توانید میزان فروش آنلاین در روزهای متفاوت هفته را به دست بیاورید. پس نگران پیش‌بینی خرید موارد اولیه بر اساس سفارش‌های اسنپ‌فود نباشید.
  • امتیاز عملکرد جایگاه شما را در فهرست فروشگاه‌ها نشان می‌دهد. منطق محاسبه امتیاز عملکرد را در دوره «بهبود سرویس‌دهی» در درس «امتیاز عملکرد» خواهید دید اما در جریان باشید جایگاه شما مهم‌ترین عامل موثر بر فروشتان است. اسنپ فود ۵ وعده غذایی تعریف کرده است و با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف عملکردی به صورت روزانه و مجزا در هر شیفت کاری امتیاز عملکرد را محاسبه می‌کند. شیف‌های کاری به شرح زیل است: صبحانه: ۰۸:۰۰ – ۱۱:۰۰/ناهار: ۱۱:۰۰ – ۱۵:۰۰/عصرانه: ۱۵:۰۰ – ۱۹:۰۰/شام: ۱۹:۰۰ – ۲۴:۰۰/شبانه: ۲۴:۰۰ – ۰۸:۰۰. امتیاز عملکرد بر اساس وعده‌ها محاسبه و نمایش داده می‌شود.
  • بخش چهارم نمای کلی «رضایت مشتریان» است که تعداد نظرات و امتیازی که به مجموعه داده شده را نمایش می‌دهد. نحوه پاسخ دادن به نظرات را در درس «نظرات مشتریان» خواهید دید.
  • در نهایت، نظراتی که مشتریان در بخش «نقاط ضعف» نظرسنجی پس از سفارش وارد کرده‌اند؛ در بخش « دلایل نارضایتی» به شما نمایش داده می‌شود.
نمای کلی1-min

گزارش فروش

بخش گزارش فروش به ۲ صورت مختلف فیلتر می‌شود. در حالت اول شما می‌توانید بازه زمانی را در بخش مورد نظر وارد کنید. همچنین می‌توانید از بازه‌ها پیش‌فرض استفاده کنید. بخش «گزارش فروش» سفارش‌های شما را در ۲ جدول بر اساس مبلغ و تعداد نمایش می‌دهد.

  • گزارش مبلغ فروش آنلاین (مواردی که پرداخت آن از طریق درگاه اسنپ‌فود انجام شده)، فروش نقدی (مواردی که پرداخت آن در محل مشتری صورت گرفته) و میزان کرایه آنلاین را نمایش می‌دهد.
  • نمودار گزارش تعداد فروش در هر روز را نمایش می‌دهد.
گزارش فروش4

گزارش محصولات

قسمت پایانی به شما برای پیش‌بینی سفارش مواد اولیه کمک می‌کند. همچنین اگر قصد انجام فعالیت بازاریابی دارید حتما این بخش را به خوبی بررسی کنید. در ویدئو آموزشی «بازاریابی اسنپ فود و ابزار ارتقای فروش نرم‌افزار دخل» به شما آموزش خواهیم داد که چطور از این اطلاعات استفاده کنید. شما می‌توانید اطلاعات هر ۳ بخش گزارش محصولات را بر اساس تاریخ روز گذشته، 7 و 30 روز گذشته مشاهده کنید.

  • گزارش محصولات پرفروش ۵ محصول پرفروش شما را با تعداد سفارش نمایش می‌دهد.
  • پرطرفدارترین محصولات، محصولات دارای مدال نقره‌ای یا طلایی را نمایش می‌دهد.
  • محصولات جدید نیز ۵ محصول جدید شما را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید امتیاز و وضعیت عکس این محصولات را مشاهده کنید.
گزارش محصولات2-min

در صورت مشاهده مشکل در بخش داشبورد نرم‌افزار دخل با استفاده از گزینه پشتیبانی نرم‌افزار درخواست تماس و پیگیری خودتان را ثبت کنید. تیم پشتیبانی اسنپ‌فود در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکل با شما در تماس خواهد بود.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت