جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارایجاد باشگاه مشتریان برای تبلیغات رستوران

ایجاد باشگاه مشتریان برای تبلیغات رستوران

20 اسفند 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
497 بازدید

سرویس باشگاه مشتریان روزبه‌روز بیش‌تر در حال شناخته‌شدن است و رستوران‌های زیادی هستند که از این طریق به موفقیت رسیده‌اند. در واقع استفاده از این سرویس یکی از سریع‌ترین روش‌های جذب مشتری جدید و حفظ مشتری قدیمی است که از نظر هزینه هم بسیار منطقی خواهد بود.  در این برنامه‌ها، شرکت‌ها به مشتریان خود امتیازات و مزایا ارائه می‌دهند تا آنها را به خرید مجدد محصولات یا خدمات تشویق کنند و همچنین به‌عنوان انگیزه برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌شود.

کاهش هزینه های بازاریابی

یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان کاهش هزینه های بازاریابی برای رستوران میباشد و شما را از به کاربردن روش های بازاریابی پرهزینه بی نیاز میکند.

شناخت مشتری

باشگاه مشتریان به رستوران ها این امکان را میدهد تا با مشتریان خود بیشتر آشنا شده و نیازهای آنها را شناسایی کنند و در راستای بهبود عملکرد رستوران تلاش کنند و به نیازهای واقعی مشتریان پاسخ دهند.

افزایش درآمد

اعضای باشگاه به خاطر به دست آوردن مزایا و هدایای باشگاه، به تعامل با رستوران و خرید از آن روی می آورند و این قضیه به طور مستقیم به افزایش درآمد رستوران کمک میکند.

جمع آوری اطلاعات مشتری

با استفاده از برنامه باشگاه مشتریان، رستوران ها و کافی شاپ ها می توانند به سادگی اطلاعات مشتریان خود را مثل شماره تماس، آدرس، تاریخچه سفارشات و…، جمع آوری کرده و از این اطلاعات برای ایجاد ارتباطی پویا تر و بهبود خدمات خود استفاده کنند.

ارائه خدمات بهتر

استفاده از باشگاه مشتریان تنها محدود به ارائه تخفیف و پاداش های نقدی نمی شود بلکه شما می توانید با استفاده از باشگاه مشتریان و ایجاد کد کاربری اختصاصی برای هر مشتری، فرآیند ثبت سفارش را ساده و لذت بخش تر کنید. با اینکار مشتری ها برای ثبت سفارشات بیرون بر دیگر نیازی به ارائه مشخصات خود نخواهند داشت و به سادگی با ارائه کد کاربری خود به سادگی می توانید به آدرس و شماره تماس وی دسترسی داشته و سفارشات را در سریع ترین زمان برای آنان ارسال کنید.

مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان

تعیین استراتژی

در این مرحله، باید استراتژی‌ای برای باشگاه مشتریان تعیین شود. این استراتژی باید شامل هدف‌های باشگاه مشتریان و مزایا و امتیازاتی باشد که به مشتریان ارائه می‌شود.

طراحی و پیاده سازی سیستم

در این مرحله، باید سیستمی برای باشگاه مشتریان طراحی و پیاده‌سازی شود. این سیستم باید شامل امکاناتی مانند ثبت‌نام مشتریان، ارائه مزایا و امتیازات مختلف، ارتباط با مشتریان و تحلیل داده‌های مشتریان باشد. از فناوری‌هایی مانند سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) و سیستم‌های پشتیبانی از باشگاه مشتریان (Loyalt Management Systems ) می‌توان در این مرحله استفاده کرد.

ارائه اطلاعات به مشتریان

پس از طراحی و پیاده‌سازی سیستم باشگاه مشتریان، باید به مشتریان اطلاعاتی در مورد مزایا و امتیازات عضویت در باشگاه را ارائه داد. این اطلاعات می‌تواند به‌صورت پیامک، ایمیل، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، وب‌سایت و یا از طریق روش‌های تبلیغاتی در داخل فروشگاه یا رستوران ارائه شود.

تحلیل داده های مشتریان

در این مرحله، داده‌های مشتریان جمع‌آوری و تحلیل می‌شود تا الگوهای خرید و رفتار مشتریان شناسایی شود.

جمع بندی

همه افراد از عضو بودن در یک گروه خاص و استفاده از مزایای ویژه لذت میبرند. باشگاه مشتریان با توجه به همین مشخصه توسعه پیدا کرده و شما نیز میتوانید برای پیشرفت کسب و کار خود از این روش کمک بگیرید.

برچسب ها: جذب مشتری برای رستورانتبلیغات رستورانباشگاه مشتریان
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت