جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگآموزش نرم‌افزارهادخلبررسی تغییرات بخش (گزارش فروش) در نرم‌افزار دخل

بررسی تغییرات بخش (گزارش فروش) در نرم‌افزار دخل

9 اردیبهشت 1403
ارسال شده توسط محسن آرونی
آموزش نرم‌افزارها ، دخل
10.38k بازدید

بررسی مستمر و کنترل تغییرات فروش، یکی از ضرورت‌های موفقیت در کسب و کار به حساب می‌آید. در همین راستا و به منظور ارائه یک تصویر جامع از وضعیت فروش مجموعه ها، صفحه “گزارش فروش” در نرم‌افزار دخل، بروزرسانی شده است که در ادامه به بررسی تغییرات این بخش می‌پردازیم:

بخش اول: گزارش فروش

  • تعداد و مبالغ مربوط به فروش، ارسال و تخفیف‌ها را می‌توانید به تفکیک در این بخش ببینید. همچنین انتخاب بازه زمانی مورد نظر با استفاده از تقویم امکان‌پذیر است.
  • مبالغ فروش و ارسال، با کسر سهم مجموعه در انواع تخفیف و بدون احتساب مالیات و کمیسیون محاسبه شده است.
  • با انتخاب گزینه “مشاهده جزئیات”، مبالغ و تعداد به تفکیک “تخفیف منو”، “تخفیف و کوپن”، “فودپارتی” و “جایزه خرید” به شما نمایش داده می‌شود.

بخش دوم: نمودار فروش

  • در این بخش میزان فروش مجموعه به 2 صورت “بر اساس تعداد” و “بر اساس مبلغ” نمایش داده می‌شود که با انتخاب هر یک از گزینه‌ها می‌توانید میزان فروش خود را در بازه‌های زمانی تعریف شده مشاهده کنید.
  • فیلتر “سهم تخفیف” این امکان را به شما می‌دهد که سهم تعداد هر کدام از تخفیف‌ها را ببینید.
  • با کلیک روی میله‌های نمودار، می‌توانید جزئیات اطلاعات را مشاهده کنید. همچنین در انتهای نمودار، تعداد سفارش‌ها و مبلغ کل فروش در بازه انتخاب شده نمایش داده می‌شود.

فیلتر بازه زمانی

فیلتر انواع تخفیف‌ها

بخش سوم: قیف فروش

  • نمودار و اطلاعات این قسمت به شما نشان می‌دهد که چه میزان در لیست مجموعه‌ها نمایش داده می‌شوید؛ چقدر از این نمایش‌ها منجر به بازدید منو می‌شود و در نهایت چه تعداد سفارش از آن بازدیدها به دست می‌آورید.
  • یکی از شاخص‌های مهم در فروش مجموعه، نرخ تبدیل بازدید به سفارش است که نشان می‌دهد منوی مجموعه شما چقدر توانسته مشتری را در ثبت سفارش متقاعد کند؛ شاخصی که پیوسته باید با ارائه محصولات باکیفیت، بررسی و اعمال نظرات مشتریان، تکمیل محتوای منو و تعریف تخفیف‌های جذاب در تلاش برای بهبود آن باشید.
  • می‌توانید اطلاعات این نمودار را با استفاده از فیلتر تعریف شده در بازه های زمانی 7 روز گذشته و 30 روز گذشته مشاهده کنید.
  • برای مقایسه شرایط فعلی با دوره زمانی مشابه قبلی در کنار عدد هر شاخص، میزان رشد یا افت نسبت به بازه مشابه قبلی با رنگ‌های سبز و قرمز نمایش داده می‌شود. همچنین در پایین صفحه بازه زمانی دوره مقایسه مشخص شده است.
  • می‌توانید با مراجعه به راهنمای این قسمت، اطلاعات بیشتری درباره نمودار و اطلاعات این قسمت به دست آورید.

این نمودارها به شما کمک می‌کند همواره نسبت به وضعیت فروش خود آگاهی داشته باشید. بررسی دقیق این اطلاعات می‌تواند در پیدا کردن نقاط قوت و ضعف مجموعه اثرگذار باشد و ابزار مناسبی برای برنامه ریزی جهت حفظ و افزایش فروش است.

برچسب ها: گزارش فروش در اسنپ فودنرم افزار دخلگزارش فروش
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت