اهمیت کمپینهای «فودپرو» و «فودپارتی» در اسنپفود
مجموعه شما برای شناخته شدن در بازار آنلاین به تبلیغات گسترده نیاز دارد.
مجموعههایی که عملکرد آنها از نظر میزان فعالیت، مناسب بودن منو، کیفیت غذا و زمان ارسال استاندارد باشد به کمپینهای بزرگ اسنپفود دعوت میشوند. بنابراین اگر تیم بازاریابی اسنپفود با شما تماس گرفت، این فرصت را از دست ندهید و از تبلیغات گسترده اسنپفود بهره ببرید.
کمپینهای اسنپفود به طور کلی به 3 دسته کمپینهای دورهای، فودپارتی و فودپرو تقسیم میشوند. شرایط و نحوه شرکت در کمپینها در ادامه معرفی میشوند.
اثرات مثبت کمپینها برای مجموعهها
براساس بررسیهای اسنپفود، کمپینهای تبلیغاتی اثرات مثبتی برای مجموعهها دارند. برخی از این مزایا عبارتاند از:
- معرفی ویژه مجموعه به کاربران: به عنوان یک مجموعه با کیفیت به کاربران اسنپفود معرفی و در میان رقبا برجسته میشوید.
- جذب مشتریان جدید: به مشتریانی که پیش از این شما را نمیشناختند معرفی میشوید.
- ترغیب مشتریان به سفارش مجدد: با ارائه کیفیت مناسب و تخفیفهای جذاب، مشتریان به خرید مجدد از مجموعه شما تشویق میشوند.
کمپینهای دورهای
کمپینهای دورهای بر اساس نیاز و زمانبندی تبلیغات در شهرهای مختلف برگزار میشود. جزئیات این کمپینها پیش از شروع کمپین توسط تیم بازاریابی اسنپفود مشخص میشود. اگر مجموعه شما واجد شرایط کمپین باشد، از شما جهت حضور در کمپین دعوت و جزئیات آن پیش از برگزاری به شما اطلاعرسانی خواهد شد.
کمپین «فودپارتی»
«فودپارتی» یکی از کمپینهای محبوب اسنپفود، در 3 شیفت کاری اصلی (صبحانه، ناهار و شام) برگزار میشود. محصولات فودپارتی در بالاترین جایگاه صفحه اصلی نرمافزار اسنپفود نمایش داده میشود. در حال حاضر مجموعهها برای شرکت در فودپارتی، باید غذاهای منتخب خود را با حداقل 20 درصد تخفیف ارائه دهند، اما درصد تخفیف با توجه به گستردگی تبلیغات در دورههای مختلف تغییر خواهد کرد. در نظر داشته باشید که حداکثر 5 محصول که شرایط زیر را داشته باشند در فودپارتی قرار میگیرند:
- امتیاز محصول 7
- عکسداربودن محصول
- بیشتر بودن قیمت محصول از حداقل میزان سفارش رستوران
- محدودیت در سقف قیمت (300 هزارتومان – 400 هزارتومان)
فعالسازی کمپین فودپارتی در نرمافزار دخل امکانپذیر نیست. پشتیبانی اسنپفود طبق شرایط درخواستها و ظرفیت منطقه با مجموعه شما تماس خواهد گرفت. چنانچه تاخیر و لغو در سفارشهای مجموعه شما بیش از حد استاندارد باشد، واجد شرایط شرکت در فودپارتی نخواهید بود.
شرایط شرکت در فودپارتی
- میانگین امتیاز مجموعه باید حداقل 3.7 باشد.
- براساس محدودیت ظرفیت هر منطقه اولویت با زمات ثبت درخواست است.
- هزینه تخفیف اعلام شده در فودپارتی به صورت کامل از سمت مجموعه تامین شود.
کمپین «فودپرو»
ماهیت کمپین فودپرو ترکیبی از کوپنهای ارسال رایگان (تا سقف 25 هزارتومان) و تخفیف (5 تا 20 درصد) است. کاربران حرفهای و پرسفارش اسنپفود برای سفارش از مجموعه های فودپرو، اشتراک ماهیانه خریداری میکنند. برای شرکت در این کمپین باید درخواست خود را در نرمافزار دخل بخش «کوپنها و تخفیفهای محصولات» و سپس «مشکلات مربوط به تخفیف، کوپن» ثبت کنید. در صورت تایید شرایط عملکردی شما، کمپین فعال خواهد شد.
شرایط عملکردی به شرح زیر است:
- ارسال با تاخیر در یک ماه گذشته حداقل باشد
- همه محصولات در منو دارای عکس باشند
- امتیاز مجموعه بالای 7 باشد
- استانداردهای بهداشتی و کیفی به صورت کامل رعایت شوند
فودپرو ضمن معرفی شما به عنوان یک مجموعه حرفهای در عملکرد و سرویس دهی، مشتریان حرفه ای اسنپفود را به خرید بیشتر از مجموعه شما ترغیب میکند و هزینه تبلیغات را برای مجموعه شما کاهش میدهد.
این کمپین در حال حاضر فقط در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و قم راهاندازی شده، اما بهزودی در شهرهای دیگر نیز قابل دسترس خواهد بود.
اطلاعات کمپینهای اسنپفود از 3 طریق یعنی اعلان نرمافزار دخل، پیامک و تماس پشتیبانی به مجموعه شما اطلاع داده میشوند. اگر مجموعه شما استانداردهای لازم برای شرکت در کمپین را دارد، جهت شرکت در کمپینها در نرمافزار دخل درخواست پشتیبانی ثبت کنید. کارشناسان اسنپفود شرایط مجموعه شما را بررسی میکنند و با شما در ارتباط خواهند بود.
دیدگاهتان را بنویسید