جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمسائل مالی و قراردادهاشرایط و ضوابط همکاری مجموعه ها با اسنپ‌فود

شرایط و ضوابط همکاری مجموعه ها با اسنپ‌فود

9 اردیبهشت 1403
ارسال شده توسط محسن آرونی
راهنمای همکاری ، مسائل مالی و قراردادها
13.92k بازدید

الف) شرایط و قوانین اختصاصی کاربر تامین کننده

1- تعاریف و اصطلاحات:

   اصطلاحاتی که در این متن به کار رفته دارای معانی مشروح زیر است:

اسنپ فود: شرکت مدرن سامانه غذا رسان اطلس که ایجاد کننده ی بستر سامانه ی اسنپ فود می باشد.

طرف تجاری: اشخاص حقوقی که برابر قرارداد خصوصی ، حق بهره‌برداری موقت از سامانه اسنپ فود را با نام تجاری خود یا مشترک با اسنپ  فود دارند( مانند اسنپ کیچن، اسنپ ساپلای و  هر شرکت دیگری که در حال و آینده مجاز به استفاده   از بستر سامانه اسنپ فود باشد.)

سامانه اسنپ فود: سامانه سفارش اینترنتی غذا، شیرینی و خرید از کافی شاپ ها و سایر فروشگاه هایی که در آدرس: snappfood.ir  فعال هستند.

بسته تبلیغاتی: نمایش بنر تبلیغاتی و رتبه بندی تامین کننده، تبلیغات کلیکی و… در سامانه های آنلاین اسنپ فود

سامانه درخواست پیک: سامانه ای که تامین کننده توسط آن قادر به درخواست پیک جهت ارسال سفارشات غیر اسنپ فودی از طریق اسنپ باکس می باشد.

اعتبار اسنپ فود: معادل درصدی از سفارشات آنلاین و اعتباری تامین کنندگان است که بر اساس درخواست و تائید آن ها به کیف پول تامین کننده منتقل می شود.

کیف پول: سامانه ای که توسط شرکت اسنپ فود تهیه شده و بنا به درخواست تامین کننده مبالغ اعتبار اسنپ فود ایشان در پایان هرروز به آن  منتقل می گردد.

کاربر  تامین کننده: شخصی است که برای فروش محصول خود از طریق استفاده از بستر و سامانه های متعلق به اسنپ فود با اسنپ فود قرارداد داشته و محصولات وی طبق مقررات و ضوابط اسنپ فود، در این سامانه ها قابل رویت و خرید است. همچنین به عنوان استفاده کننده از اعتبار سامانه کیف پول اسنپ فود برای خدماتی که توسط شرکت اسنپ فود یا  شرکت های طرف های تجاری ارائه می گردد، محسوب می گردد.

حساب کاربری: حساب کاربری یا اکانت در نتیجه ی عضویت در یک شبکه، سرویس آنلاین، رایانه و نظایر این ها ایجاد می شود که اطلاعات و تنظیمات شخصی را در آن نگهداری و پیگیری می کند.

OTP: (رمز یکبار مصرف): رمز یکبار مصرف (OTP) رشته ای از کاراکترها یا اعداد است که کاربر را برای ورود به یک سامانه یا انجام یک تراکنش واحد، احراز هویت می کند. بطوری که پس از ورود به سامانه با رمز یکبار مصرف، رمز منقضی می شود و نمی توان برای ورود بعدی از آن استفاده نمود.

نرم افزار دخل: اپلیکیشنی که توسط اسنپ فود برای کاربر تامین کننده طراحی شده و وی را قادر به مشاهده درخواست ها، اطلاعات، تعداد سفارش ها، میزان فروش و امتیاز و.. می سازد.

2- حساب کاربری و شرایط حاکم بر آن:

1-2- در هنگام ثبت نام،  نام و نام خانوادگی شماره تلفن همراه، کدملی، تصویر کارت ملی، کد اقتصادی، آدرس، تصویر جواز کسب و قرارداد با امضای تامین کننده دریافت می‌شود. دریافت و نگهداری تمامی این اطلاعات به منظور بررسی مجوزهای لازم در حوزه فعالیت اعلام شده و حصول اطمینان اسنپ‌فود از اعتبار تامین کنندگان در راستای حفظ حقوق مشتریان، الزامی است. همچنین درج شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب جهت انجام تراکنش های مالی ضروری است.

2-2- کاربران با ثبت‌نام در اپلیکیشن و اعلام رضایت نسبت به شرایط و قوانین استفاده از خدمات، می‌پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند که این تغییرات در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و از این طریق به اطلاع کاربران خواهد رسید و در صورت اعلام رضایت ایشان از این قوانین، امکان استفاده از سایت و اپلیکیشن اسنپ فود فراهم خواهد بود همچنین کاربر متعهد است تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط اسنپ فود از طریق پیامک، ایمیل ، وبسایت یا نرم‌افزارهای اسنپ فود در خصوص استفاده از خدمات اسنپ فود و شرایط آن برای کاربر ارسال می‌‌گردد مطالعه نماید و در صورت موافقت، آن را تأیید نماید. تأیید مزبور ممکن است در قالب یک علامت،کلمه، عدد، عبارت، نام تایپ‌شده و یا صرف ادامه دادن به استفاده از سایت سامانه و نرم افزار  با تغییرات جدید و امثال آن به‌عمل آید و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی است و امضاکننده را به مفادی که به‌طریق مزبور امضا نموده است متعهد و ملتزم می‌‌نماید.

3-2-کاربر مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را می‌‌پذیرد و متعهد می‌‌شود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در اسنپ فود به‌روز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است علاوه بر ایجاد مسئولیت و لزوم جبران خسارات وارده به اسنپ فود و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، منجر به محرومیت کاربر  از خدمات اسنپ فود شود و  کاربر حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط نمود.

4-2-کاربر با ثبت‌نام در سامانه اسنپ فود یا نرم افزار دخل و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره از حساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ی پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و ساقط نمود.

5-2- کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص – اعم از حقیقی و حقوقی و به‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسئولیت تمام اقدامات انجام شده توسط دیگران به‌عهده‌ی صاحب حساب کاربری خواهد بود. همچنین مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شود مطلقاً به‌عهده‌ی کاربر است، در نتیجه ضروری است که کاربر در نگهداری اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و رمز عبور، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد و از این طریق مانع استفاده‌ی دیگران از آن گردد. کاربر متعهد گردید در صورت ظن به دسترسی ثالث به حساب کاربری خود، در اولین فرصت ممکن نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نماید و در صورت لزوم اسنپ فود را مطلع کند.

6-2- کاربر متعهد است که در استفاده از خدمات اسنپ فود تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، نرم‌افزار را برای اهداف قانونی به‌کار گیرد و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری نرم‌افزارهای اسنپ فود، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار نرم‌افزارهای اسنپ فود را خدشه‌‌دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی به خود یا دیگری گردد به‌عهده‌ی کاربر  است و اسنپ فود  در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

7-2- کاربر  متعهد است که پس از اتمام خدمات از اطلاعاتی که در نتیجه‌ی استفاده از خدمات اسنپ فود کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیره‌ی این اطلاعات به هر شکل – اعم از ذخیره‌ی اطلاعات یا سایر موارد – اجتناب نماید.

3- شرایط استفاده:

کاربر با قبول شرایط زیر مجاز به استفاده از اعتبار کیف پول اسنپ فود در سامانه توسط اسنپ فود یا هر کدام از طرف های تجاری جهت استفاده از خدمات اسنپ فود؛ بسته ی تبلیغاتی،  سامانه درخواست پیک، خدمات طرف های تجاری یا هر گونه خدمت آنلاین دیگر در بستر سامانه ی اسنپ فود می باشد که در قبال آن ملزم به پرداخت وجه به اسنپ فود یا طرف های تجاری دیگر باشد، خواهد بود:

3-1- کاربر متعهد گردید قبل از استفاده از بسته تبلیغاتی و پرداخت هزینه به دقت قیمت ها و موارد ذکر شده در مراحل خرید خدمات را مطالعه نمایند.

3-2- افزودن خدمت به سبد خرید به معنی رزرو خدمت نیست و هیچ گونه حقی برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی امکان هر گونه تغییر روی خدمت درخواستی وجود خواهد داشت.

3-3- کاربر می تواند در صورت تمایل به استفاده از اعتبار اسنپ فود خود، جهت پرداخت هزینه ی موارد متصل به کیف پول  در سامانه اسنپ فود نظیر تامین مواد اولیه، هزینه ی تبلیغات و … از کیف پول خود استفاده نماید ، مبلغ مذکور  از  تسویه حساب ایشان  با  اسنپ فود یا طرف های تجاری کسر خواهد شد. همچنین در صورت کنسل شدن سفارشات به هر دلیل، امکان بازگشت مبلغ مذکور به اعتبار کیف پول آنها وجود خواهد داشت.

3-4- مسئولیت استفاده از سیستم otp و کدهای دریافتی، تماما بر عهده کاربر می باشد.

3-5-کاربر تامین کننده می بایست  هرگونه تغییر در قیمت و یا اقلام فروشگاه را حداکثر تا یک روز قبل از اجرای آن با اسنپ فود در میان بگذارد.

3-6-کاربر تامین کننده میبایست سفارش‌های اعلام شده توسط اسنپ فود را در زمان مقرر به دست مشتری برساند، درغیر این صورت باید همکاری لازم با اسنپ فود برای جبران خسارت وارد شده به مشتریان از جهت تاخیر را انجام نماید.

3-7-اسنپ فود هیچگونه مسئولیتی در قبال مالیات بر ارزش افزوده فروشگاه در صورت مشمولیت طرف دوم نداشته و کاربر تامین کننده مستقیماَ مسئول ثبت و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موارد فروش رفته به سازمان ارزش افزوده کشور می‌باشد.

3-8- کاربر تامین کننده می بایست در رعایت ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم صرفاً کمیسیون پرداخت شده به اسنپ‌فود را طبق قرارداد فی‌مابین و فاکتور های دریافتی در سامانه الکترونیکی ارسال معاملات فصلی، گزارش نماید. بدیهی است از آنجایی که اسنپ‌فود صرفاً واسطه‌ای بین کاربر تامین کننده و مصرف‌کننده نهایی می‌باشد، کالاهای فروخته شده از طریق سامانه اسنپ فود، فروش به مصرف‌کننده نهایی بوده و گزارش این مبالغ به عنوان فروش به اسنپ فود مغایر با موضوع قرارداد و خلاف واقعیت می‌باشد.

3-9-کلیه اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات بر اساس اظهار کاربر تامین کننده بر روی سایت قرار میگیرد و بدیهی است که هرگونه مسئولیت ناشی از آن از هر جهت و بابت و نیز پاسخگوئی به هرگونه شکایت در رابطه با موارد فوق به عهده کاربر تامین کننده می‌باشد.

4- محدوده مسئولیت اسنپ فود

4-1- اسنپ فود و طرف های تجاری با فراهم کردن پشتیبانی، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربر و رفع هر گونه اختلاف احتمالی به کار می گیرند.

4-2- اطلاعات کاربر به عنوان اطلاعات محرمانه نزد اسنپ فود و طرف های تجاری محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع می باشد. لازم به ذکر است مواردی که در سامانه جهت فروش محصولات کاربر تامین کننده نمایش داده می شود از جمله و نه محدود به آدرس تلفن منو و … خواهد بود.

تبصره: بدیهی است در صورت درخواست اطلاعات کاربر توسط مراجع قضایی، اسنپ فود همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

4-3- در صورت انجام فعالیت یا عملیات خرابکارانه از سوی هر شخص ثالث (هکر) که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری فروشگاه گردد، مسئولیتی برای اسنپ فود ایجاد نخواهد کرد.

4-4- اسنپ فود مدعی اجرا شدن برنامه‌ی اسنپ فود در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی نمی­باشد.

5-4- کلیه اطلاعات تراکنش‌های مالی مرتبط با درامدها و تسویه حساب ،جزییات سفارش شامل سفارش دهنده، تامین کننده، پیک، اقلام خریداری شده، توضیحات سفارش، قیمتها و فاکتور سفارش جهت حصول اطمینان از انطباق درخواست و اجناس تحویل شده و به عنوان سوابق فعالیت کاربران، حتی پس از اتمام همکاری به دلیل الزامات قانونی و عمل به توافقات مندرج در قرارداد ثبت و نگهداری می‌شود.

4-6- هنگام برقراری تماس (تلفنی یا درونبرنامه‌ای) با پشتیبانی، کلیه اطلاعات ارائه‌شده از فرد تماس گیرنده برای پیگیری و پاسخدهی ثبت و نگهداری میشود. همچنین کلیه مکالمات صوتی صورت‎گرفته با مرکز تماس جهت بهبود عملکرد امور مشتریان نگهداری میشود.

4-7- لازم به ذکر است علاوه بر مفاد ذکر شده در بالا، اسنپ فود به عنوان یک وب اپلیکیشن ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید.

5- موارد فنی

5-1- کاربر می پذیرد تمامی متن ها، طرح گرافیکی اموال شرکت “مدرن سامانه غذا رسان اطلس” محسوب شده و هرگونه کپی برداری، نشر، نمایش، بازسازی و انتقال آن به هر صورت بدون اجازه مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

5-2- کاربر حق ندارد هیچ گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد source code نرم افزارهای اسنپ فود انجام دهد، مگر آنکه اجازه چنین کاری بصورت قانونی صادر شده باشد.

5-3- کاربر به هیچ وجه مجاز نیست نسخه دیگری از خدمات اسنپ فود را ارائه کند. همچنین در نرم افزار اسنپ فود یا در روش ارائه خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

5-4- به منظور بهینه سازی خدمات و برطرف‌سازی مشکلات سرویس دهی در راستای بهبود تجربه کاربری، هنگام بازکردن اپلیکیشن های مجموعه اسنپ فود و استفاده از خدمات، اطلاعات دستگاه شامل مدل دستگاه، سیستم‌عامل و نسخه آن، آدرس IP، نوع مرورگر و نسخه اپلیکیشن بکارگرفته شده به‌ازای هر درخواست ذخیره می شود.

در همین راستا در اپلیکیشن های مجموعه اسنپ فود اطلاعات توسط کوکی ها جمع آوری و در دستگاه کاربر ذخیره می شود. 

ب) شرایط و قوانین عملکردی کاربر تامین کننده

اهمیت عملکرد مجموعه‌های فعال در اسنپ فود

عملکرد مجموعه‌های فعال در اسنپ فود یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عوامل موثر بر تجربه مشتریان است، و این عامل به طور مستقیم با جذب مشتری جدید و همچنین استمرار وفاداری مشتریان قدیمی برای هریک از مجموعه ها در ارتباط است. عواملی همچون عدم داشتن تاخیر در ارسال و آماده سازی سفارش، عدم داشتن مغایرت در ارسال اقلام مورد درخواست مشتری و همچنین عدم لغو سفارش ها می‌تواند به میزان بسیار زیادی تجربه مثبت برای مشتریان ایجاد کند که این امر موجب افزایش سودآوری مجموعه های فعال در اسنپ فود می گردد. 

اسنپ فود قصد دارد با شناسایی مجموعه‌هایی که بهترین عملکرد را در بین سایر مجموعه‌ها از خود نشان می‌دهند و کمک به این مجموعه‌ها برای بهتر دیده شدن توسط مشتریان، تجربه مثبتی را برای ایشان ایجاد کند. به همین منظور پاداش های مختلفی به صورت ماهانه به مجموعه های با عملکرد مناسب ارائه می‌شود که از جمله این پاداش ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتبار تبلیغات کلیکی
  • حضور مجموعه در بنر “بهترین عملکرد ۳۰ روز اخیر”

همانطور که عملکرد خوب مجموعه‌های فعال در اسنپ فود مشمول پاداش می‌گردد، عملکرد خارج از حد متعارف و غیر مجاز نیز مشمول هزینه عملیات بیش از حد مجاز خواهد شد. لازم به ذکر است که اسنپ فود ضمن قبول ناگزیر بودن وقوع برخی از مشکلات عملکردی در شرایط خاص، از مجموعه‌های فعال انتظار دارد با نظارت و مدیریت شرایط از ایجاد مشکلات عملکردی جلوگیری نمایند. آموزش‌های لازم در این خصوص در صفحه مربوط به طرح پاداش و هزینه عملکردی مجموعه‌ها در اسنپ فود در آکادمی همکاران وجود دارد. 

طبق قراردادی که میان اسنپ فود با کاربران تامین کننده منعقد می شود، از این پس توافقی میان اسنپ فود و مجموعه ها به عنوان شرایط و ضوابط عملکردی مجموعه‌ها وجود خواهد داشت و این توافق به عنوان چارچوبی  جهت خدمت رسانی بهتر اسنپ فود و مجموعه ها به مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه این چارچوب توضیح داده می‌شود.

2- مقررات تشویقی

1-2- باتوجه به بررسی‌های و ارزیابی‌های دوره‌ای به عمل آمده توسط اسنپ فود، در صورتی که برای فروشگاه در طول مدت یک ماه هیچ گونه تخلفی از موارد مذکور در این متن ثبت نشود، فروشگاه می‌تواند مشمول دریافت مزایای تشویقی از جانب اسنپ فود گردد.

2-2-  مزایای تشویقی می‌تواند به صورت دوره‌ای و یا مستمر توسط اسنپ فود برای فروشگاه اعمال گردد.

  • هیچکدام از تشویقات یا امتیازات در نظر گرفته شده جزء بدهی اسنپ فود به فروشگاه محسوب نمی‌شود.

فروشگاه متعهد می‌گردد، مطابق با ضوابط و قوانین مندرج در این صفحه عمل نماید. هر گونه تغییری در ضوابط و قوانین فوق در لینک مذکور به روز رسانی و از طریق ارسال پیامک به فروشگاه اعلام می‌گردد.

3- تخلف عملکردی:

مواردی که ارتکاب آن ها خارج از چارچوب عملکردی بند 4 ذیل الذکر باشد به عنوان تخلف در نظر گرفته می‌شوند:

1-3-  تاخیر در ارسال سفارش توسط پیک مجموعه: در صورتیکه مسئولیت ارسال سفارش با پیک فروشگاه باشد و از سمت مشتری به پشتیبانی اسنپ فود گزارش اعلام تاخیر داده شود، به ازای هر گزارش اعلام تاخیر توسط مشتری ۱ مورد تاخیر در ارسال سفارش ثبت می‌گردد.

2-3- تاخیر در آماده سازی غذا: در صورتیکه مسئولیت ارسال سفارش با سرویس اکسپرس باشد و زمان آماده سازی سفارش توسط فروشگاه از زمان اعلام شده توسط فروشگاه در هنگام تایید فاکتور بیشتر شود، به ازای هر 10 دقیقه تاخیر، ۱ مورد تاخیر در آماده سازی غذا ثبت می‌گردد.

3-3- تاخیر در تایید سفارش: در صورتیکه فروشگاه در فرآیند تایید سفارش، از زمان ارسال سفارش روی نرم افزار سفارشگیری بیش از ۵ دقیقه  تاخیر داشته باشد، برای فروشگاه ۱ مورد تاخیر در تایید سفارش ثبت می‌شود.

4-3- نیازمند به تماس: (NFC) در صورتی که فروشگاه به دلایلی که ناشی از سهل انگاری خودش باشد مانند (محصول یا برند مورد نظر موجود نیست، عدم حضور پیک مجموعه، تغییر قیمت سفارش به دلیل تغییر قیمت منو) سفارشی را نیازمند تماس کند، برای فروشگاه ۱ مورد نیازمند به تماس (NFC) ثبت می‌شود.

5-3- مغایرت در سفارش: در صورتیکه یک سفارش بنا بر اعلام مشتری، مغایرت‌هایی اعم از عدم ارسال یکی از آیتم‌های سفارش، متفاوت بودن حداقل یکی از آیتم‌های ارسالی با آیتم سفارش داده شده توسط مشتری، مغایرت آیتم ارسالی با مشخصات آیتم در اپلیکیشن داشته باشد، برای فروشگاه ۱ مورد مغایرت در سفارش ثبت می‌شود.

6-3- لغو سفارش: در صورتیکه سفارشی به یکی از دلایل موارد فوق الذکر لغو گردد، برای فروشگاه ۱ مورد لغو سفارش ثبت می‌شود.

7-3- مغایرت قیمت: فروشگاه موظف است در طول مدت توافقنامه تمامی مبالغی که از  مشتریان اسنپ فود  اعم از هزینه غذا، هزینه ارسال، هزینه بسته بندی، حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده و … دریافت می‌نماید، دقیقا مطابق با مبلغ فاکتور دریافتی با روش‌های دیگر فروش غیر از استفاده از پلتفرم اسنپ فود باشد، در غیر این صورت برای هر مغایرت 1 مورد مغایرت قیمت برای فروشگاه ثبت می‌گردد.

8-3- کاربر تامین کننده بایستی از ایجاد هرگونه ارتباط با مشتریان اسنپ فود  اعم از تلفنی، پیامکی، ارسال نوتیفیکیشن، اعلام تخفیفات، باشگاه مشتریان و موارد دیگری که به تشخیص اسنپ فود در این مجموعه قرار می گیرند،  با هدف جذب مستقیم سفارش های مشتریان  به صورت عمدی و غیر عمدی خودداری نماید.

4- چارچوب عملکرد کاربران تامین کننده

1-4-  در صورتی که فروشگاه تا ۱۰ سفارش در طول روز داشته باشد تنها مجاز به ارتکاب ۱ تخلف غیر منتهی به لغو شدن سفارش می‌باشد و در صورتی که بیش از ۱۰ سفارش در طول روز داشته باشد به ازای هر ۱۰ سفارش مجاز به ارتکاب ۱ تخلف غیر منتهی به لغو شدن سفارش می‌باشد و بیش از آن مشمول هزینه عملیات بیش از حد مجاز خواهد شد.

2-4-  در صورتیکه کاربر تامین کننده بیشتر از 100 سفارش در طول ماه داشته به ازای هر ۱۰۰ سفارش ارتکاب صرفا ۱ تخلف منتهی به لغو شدن سفارش از موارد فوق الذکر مجاز می‌باشد و مازاد بر آن مشمول پرداخت هزینه عملیات بیش از حد مجاز خواهد گردید. در صورتی که طرف دوم کمتر از 100 سفارش در طول ماه داشته باشد، مجاز به ارتکاب تخلف منتهی به لغو شدن سفارش نمی‌باشد و در صورت ارتکاب مشمول هزینه عملیات بیش از حد مجاز خواهد شد.

3-4- کاربر تامین کننده در خصوص بند 8-3 در صورتی که بعد از انجام اولین تخلف و دریافت اخطار از اسنپ فود مجدد مرتکب این تخلف شود مشمول هزینه عملیات بیش از حد مجاز خواهد شد

5- جرایم

1-5- در صورتیکه سفارشی با عبور از حد مجاز تخلفات عملکردی مطروحه در  بند 3 مواجه شود، به ازای هر مشکل عملکردی ثبت شده برای فروشگاه، مبلغ ۶۸۰۰ تومان به عنوان هزینه عملیات بیش از حد مجاز برای فروشگاه در نظر گرفته می‌شود.

2-5-  در صورتیکه سفارشی با عبور از حد مجاز و به یکی از دلایل موارد ذکر شده در بند 3 این متن لغو گردد، به ازای هر لغو سفارش ثبت شده برای فروشگاه، مبلغ 20000 تومان به عنوان هزینه عملیات بیش از حد مجاز برای فروشگاه در نظر گرفته می شود.

3-5-  در صورت تشخیص محقق شدن تخلف مغایرت قیمت توسط فروشگاه مذکور در بند 7-3 این متن، جریمه‌های زیر برای فروشگاه به تشخیص اسنپ فود اعمال می شود، لازم به ذکر است که تشخیص وقوع تخلف فوق بنا بر صلاحدید اسنپ فود می‌باشد.

  • مسدود موقت شدن مجموعه تا زمان یکسان سازی قیمت در تخلف های اول تا سوم
  • اخذ جریمه مالی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در هر کشف تخلف
  • مسدود دائم شدن مجموعه در صورت کشف تخلف بیش از ۳ مرتبه

4-5-  در صورت برخورد با هرگونه مغایرت در آدرس اعلامی فروشگاه و تشخیص و محرز شدن عدم وجود مجموعه به‌صورت فیزیکی، اسنپ فود قادر به مسدود کردن پروفایل فروشگاه به صورت دائم می‌باشد.

5-5- در صورت عبور فروشگاه از حد مجاز تعیین شده در بند 3-4، اسنپ فود مجاز به دریافت تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان جریمه از کاربر متخلف به تشخیص خود خواهد بود. تهاتر این مبلغ با وجوه متعلق به کاربر که نزد اسنپ فود باقیمانده است راسا از سوی اسنپ فود بلامانع می باشد. 

6-5-  در صورت تشخیص اسنپ فود مبنی بر ثبت اظهار نظر و امتیاز غیر واقعی توسط فروشگاه، حذف تمامی امتیازات و کامنت هایی که ساختگی شناخته شوند و همچنین مسدودسازی موقت فروشگاه در سامانه‌های اسنپ فود توسط اسنپ فود صورت می‌پذیرد.

7-5- فروشگاه می بایست از هرگونه سوء استفاده (به هر طریق و روشی که باشد) از کدهای تخفیف که از سوی اسنپ فود در فضای مجازی یا از طریق پیامک یا هر طریق دیگر، به منظور افزایش تعداد کاربر یا سفارشات برای کاربران نهایی منتشر می‌گردد، خودداری نماید. در صورت احراز تخلف فروشگاه حتی پس از خاتمه یا انحلال قرارداد حاضر، در هر مورد کشف تخلف، فروشگاه علاوه بر لزوم استرداد وجوه ناشی از این تخلف به اسنپ فود، مکلف به پرداخت مبلغی معادل دو برابر مبلغ حاصل شده از این اقدام به عنوان وجه التزام قراردادی به اسنپ فود می‌باشد. بدیهی است در صورت کشف فساد و یا ظن سوء استفاده مزبور از سوی فروشگاه به تشخیص اسنپ فود، اسنپ فود می تواند راسا نسبت به انسداد حساب مالی و مبالغ متعلق به فروشگاه تا زمان تعیین تکلیف نهائی تخلف مزبور اقدام نماید. 

  • لیست مبلغی که بعنوان جریمه و هزینه عملیات بیش از حد مجاز مطابق با این بند به حساب فروشگاه منظور می‌گردد، در هنگام تسویه حساب به یکی از طرق ارتباطی مندرج در قرارداد فی مابین، ارسال خواهد گردید. بانک اطلاعاتی و سیستم‌های آنلاین اسنپ فود‌، مشخص کننده مبالغ جریمه و هزینه عملیات بیش از حد مجاز می‌باشند. مبلغ جریمه و هزینه عملیات بیش از حد مجاز هر ماه از تسویه حساب نهایی فروشگاه کسر می‌گردد.

8-5- تمامی مبالغ جریمه و هزینه عملیات بیش از حد مجاز ذکر شده در متن ممکن است در طول زمان تغییر کند و تغییرات آتی در این متن به روز رسانی می‌گردد و از طریق ارسال پیامک به فروشگاه اعلام می‌گردد.

با توجه به اهمیت بالای موضوع ایجاد فضای رقابتی عادلانه برای مجموعه‌ها و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی و به جهت افزایش رضایت مشتریان و مجموعه‌های همکار با اسنپ فود، موارد فوق در نظر گرفته شده است. خواهشمند است مجموعه‌های همکار با اسنپ فود با در نظرگیری موارد مذکور در این توافقنامه نسبت به رعایت حدود چارچوب عملکرد پایبند باشند.

9-5- در صورتی که سفارش‌های مجموعه از حد مجاز تخلفات عملکردی تعیین شده فراتر رود، اسنپ‌فود این اختیار را دارد که فرآیند دریافت سفارش مجموعه را به‌صورت جزئی یا کامل و برای مدت‌زمان محدود یا دائمی متوقف کند.

6- توافق از راه دور (قوانین تجارت الکترونیک)

1-6- کاربر تامین کننده توافق نمود برای مبادلۀ آسان اطلاعات و انجام توافقات جدید، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های شرایط و قوانین حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت، از طریق هر یک از سامانه های اسنپ فود به‌عمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرایط و روند اجرایی توافق از راه دور و به صورت الکترونیکی، موافقت خود را نسبت به اعمال هرگونه شرایط و توافق جدید را از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیکی اعلام نمود.

2-6- حساب کاربری متعلق به شخص کاربر و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیر قابل انتقال است. کلیه مسئولیت‌های مربوط به حفظ و حراست از حساب کاربری برعهدۀ کاربر دارای حساب کاربری است. کاربران ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده حساب کاربری، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور اعم از شکل، عبارت، تاییدیه، انتخاب اشکال و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ کاربران غیر قابل استماع و مردود است

3-6- کاربر می‌پذیرد هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تایید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف شرکت به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

4-6- کاربر تامین کننده با عضویت در خدمات سامانه اسنپ فود و استفاده از آن قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانۀ رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام کرده است.

5-6-کلیه رویه‌های حقوقی و فنی اعم از احراز هویت کاربر، ایجاب و قبول، امضای الکترونیکی و تاییدیه‌های مرتبط ارائه‌شده توسط شرکت جهت انعقاد قرارداد الکترونیکی با کاربر از طریق اپلیکیشن، مورد قبول کاربر بوده و هرگونه روش فنی جهت تنظیم قرارداد از جمله ایجاب و قبول به مثابه توافق کتبی است. هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قرارداد الکترونیکی غیر قابل استماع و مردود است

6-6-  با توجه به انعقاد شرایط و قوانین حاضر به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی، کاربر موافقت خود را نسبت به تعیین اقامتگاه شرکت و طرف تجاری، به عنوان محل انعقاد قرارداد، اعلام میکند.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت