ایدههای جذب مشتری برای شیرینی فروشیها
اگر در حوزه شیرینی فروشی و قنادی فعالیت می کنید این مقاله برای شماست تا از نکات و ترفندهای تخصصی جذب مشتری، افزایش فروش و نحوه تبلیغات آشنا شوید و کسب و کار خود را به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل کنید.
پس از راه اندازی یک کسب و کار، مهم ترین چالش چگونگی جذب مشتری و افزایش فروش آن است، بنابراین دانستن تکنیک های افزایش فروش و نحوه مدیریت آن جز مهم ترین اقدامات به شمار می رود. در ادامه راهکارهای عملی افزایش فروش شیرینی فروشی را بررسی می کنیم.
تحقیقات بازار و شناسایی مخاطبان هدف
بعد از راه اندازی یک شیرینی فروشی، اولین قدم این است که مخاطبان خود را بشناسید و بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند و نیازها و عادت های خرید آنها چیست! انجام تحقیقات بازار، بینش های ارزشمندی به همراه خواهد داشت که با آن می توانید استراتژی افزایش فروش خود را شکل دهید.
انتخاب محصول بر اساس نیاز مشتری
وقتی صحبت از قنادی و شیرینی فروشی می شود، انتخاب درست محصول و کیفیت و طعم آن در درجه اولِ اهمیت قرار می گیرد. بنابراین مهم است با شناختی که از تحقیقات درباره مشتریان خود بدست می آورید، شروع به تهیه و پخت محصولات اختصاصی نموده و با خلاقیت و ارائه بهترین کیفیت، مشتریان خود را شگفت زده کنید.
ایجاد تنوع در محصولات و بسته بندی
از اینکه خارج از چارچوب مرسوم بازار حرکت کنید نترسید. شما مشتریانی با سلیقه های متفاوت دارید، پس بهتر است به عنوان مثال گزینه های بدون شکر یا کم شکر را در منوی خود بگنجانید تا مشتریان بیشتری جذب کنید. علاوه بر این، به بسته بندی محصولات خود توجه کنید چرا که این موضوع می تواند به اندازه طعم و مزه منجر به جذب مشتری شود.
در یک سامانه آنلاین ثبت نام کنید
در عصر دیجیتال امروزی، حضور آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. لازم است محصولات خود را همراه با توضیحات در دید مشتری بگذارید و به مشتریان این امکان را بدهید که به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند.
بهترین سایت سفارش آنلاین شیرینی
پس از اینکه از اهمیت حضور در سامانه های ثبت سفارش آنلاین مطلع شدید نوبت ثبت نام است. همانطور که میدانید اسنپ فود به عنوان بزرگترین سامانه سفارش آنلاین غذا و دیگر محصولات غذایی در ایران به شمار می رود و توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. این سامانه این امکان را فراهم می کند تا یک شیرینی فروشی آنلاین داشته باشید. محصولات خود را به مشتریان جدید نشان دهید و با جذب مشتریان جدید فروش خود را افزایش دهید.
به مشتریان خاص خدمات خاص عرضه کنید!
خدمات استثنایی به مشتریان، می تواند در یک بازار رقابتی تفاوت ایجاد کند. ارائه پاداش های دوره ای و تشویق مشتریان به بازگشت مجدد برای خرید، می تواند بخشی از طرح های افزایش فروش باشد. هم چنین ارسال هدیه های انحصاری برای نشان دادن قدردانی از مشتریان می تواند حس وفاداری آن ها را تقویت کند. به یاد داشته باشید که مشتریان خوشحال به طرفداران برند تبدیل می شوند و در مورد شما با دیگران صحبت می کنند.
بروز باشید تا در بازارِ رقابت ثابت قدم شوید
صنعت شیرینی و قنادی دائما در حال تحول است؛ پس مهم است که با تغییرات همسو شوید. محصولات خود را به طور مداوم بروزرسانی کنید و طعم های جدید به آن ها اضافه کنید. نظرات مشتریان را درباره طعم های جدید بشنوید و در دستور کار خود قرار دهید. از هر فضایی که کمک به دیده شدن بیشتر شما می کند استقبال کنید و برای حرکت به سوی جلو آماده باشید.
نتیجه گیری
روش های افزایش فروش شیرینی فروشی و قنادی بسیار گسترده است که ما از تحقیقات بازار، انتخاب صحیح محصول، ایجاد تنوع در بسته بندی، حضور در سامانه های فروش آنلاین و ارائه تخفیفات دوره ای به عنوان استراتژی افزایش فروش صحبت کردیم.
دیدگاهتان را بنویسید