جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارصفر تا صد راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی

صفر تا صد راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی

12 خرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
مدیریت کسب و کار
769 بازدید

آبمیوه و بستنی فروشی یکی از مشاغلی است که در سال های اخیر از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. از هر خیابان که عبور می کنیم در کنار رستوران ها حتما به یک مغازه آبمیوه و بستنی هم برمی خوریم که گاهی با صف های طولانی هم مواجه می شود. در این مقاله به نحوه راه اندازی کسب و کار بستنی و آبمیوه فروشی می پردازیم و نکاتی را در خصوص نحوه تبلیغات و ایده های افزایش فروش آبمیوه و بستنی مطرح می کنیم.

برنامه ریزی و تعیین اهداف

برای شروع هر کسب و کاری تحقیق درباره بازار هدف و برنامه ریزی مسیری که قرار است در آن قدم بردارید ضروری است. در خصوص آبمیوه و بستنی با توجه به شهری که در آن فعالیت میکنید انواع محصولات و قیمت آنها را تعیین کنید و مشخص کنید که بازار هدف شما را چه گروه هایی تشکیل می دهند. پیشنهاد میشود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید و بر اساس آن قدم به قدم حرکت کنید.

دریافت مجوز برای آبمیوه بستنی

برای راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی شما نیاز دارید مجوزهای قانونی را دریافت کنید. دریافت پروانه کسب از اتحادیه اصناف آبمیوه و بستنی طی مراحل زیر انجام می شود.

در ابتدا لازم است مدارک خود را اعم از اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، عکس 3 در 4، سند ملکی یا اجاره نامه یا مبایعه نامه به نام متقاضی، گواهی عدم سو پیشینه، کارت بهداشت و واریز مبلغ عضویت را از طریق سامانه ایرانیان اصناف یا مراجعه به اتحادیه صنف بستنی و کافی شاپ ارائه دهید.

متراژ بستنی فروشی

فضایی که برای تاسیس بستنی فروش انتخاب می کنید حداقل به 30 متر فضا نیاز دارد و لازم است به آب، برق، گاز و تلفن مجهز باشد. بر اساس اهدافی که تعیین کردید متراژ می تواند افزایش پیدا کند. همچنین بهتر است جایی را برای قرار دادن میز و صندلی در نظر بگیرید که معمولا پیاده روها جای مناسبی است. برای انتخاب درست می توانید از مشاوران راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی استفاده کنید.

محل بستنی فروشی

مکانی که برای کار انتخاب می کنید بر میزان فروش و سود شما تاثیر مستقیم دارد. بهتر است محلی را انتخاب کنید که پر رفت و آمد باشد و بازار هدف شما را پوشش دهد. مثلا حضور در مراکز خرید، پارک ها و مراکز تفریحی می تواند شما را به اهدافتان نزدیک کند. انتخاب محل مناسب قبل از راه اندازی بستنی و آبمیوه فروشی باید در نظر گرفته شود.

هزینه های راه اندازی

یک کسب و کار موفق نیاز به سرمایه ی مناسب دارد. خرید یا اجاره ی واحد صنفی ، تجهیزات بستنی و آبمیوه فروشی شامل میز و صندلی، ظروف یکبار مصرف، و تبلیغات بخشی از هزینه ها به شمار می رود.

افتتاحیه آبمیوه و بستنی‌ فروشی

برای معرفی کسب و کار خود می توانید یک مراسم افتتاحیه خلاقانه راه اندازی کنید. این مراسم می تواند در جذب مشتری و مطرح شدن برند شما موثر باشد. یک متن تبلیغاتی جذاب برای دعوت از مشتریان آماده کنید و با اجرای سرگرمی های جذاب و هدایای ویژه افراد را وارد شبکه ارتباطی خود کرده و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

تبلیغات

پس از افتتاح بستنی فروشی قدم بعدی اجرای برنامه تبلیغات است. از میان نمونه تبلیغ بستنی و آبمیوه فروشی می توان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ارائه محصولات با قیمت مناسب، مشتری مداری، آموزش صحیح پرسنل، اجرای برنامه باشگاه مشتریان، ارسال پیامک های تبلیغاتی و … اشاره کرد.

افزایش فروش تا 3 برابر با پیوستن به اسنپ‌فود! کلیک کنید​

فروش آنلاین

برای شروع کار و جذب مشتری و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی نیاز دارید علاوه بر فروش حضوری، در سامانه های فروش آنلاین مانند اسنپ فود نیز حضور داشته باشید. سعی کنید به همان میزان که در فروش حضوری فعالیت می کنید انرژی و تمرکز خود را روی فروش آنلاین و تکنیک های افزایش فروش در آن نیز بگذارید. با بهبود فرآیند خرید خواهید دید تعداد مشتریان شما روز به روز افزایش خواهد یافت و می توانید از مزایای تبلیغاتی حضور در پلتفرم های آنلاین برخوردار شوید.

برچسب ها: راه اندازی آبمیوه بستنی
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت