جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارفروش اینترنتی محصولات پروتئین و راه‌های افزایش فروش

فروش اینترنتی محصولات پروتئین و راه‌های افزایش فروش

12 خرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
مدیریت کسب و کار
310 بازدید

امروزه تقاضا برای خرید محصولات پروتئینی در مسیر رشد قرار گرفته است که علت آن را می توان افزایش آگاهی مصرف کنندگان پروتئین در رژیم غذایی دانست. مصرف کنندگان به دنبال راه های راحت و مقرون به صرفه برای خرید مواد پروتئینی هستند بنابراین در این مقاله به فروش آنلاین پروتئین و تکنیک های افزایش فروش آن می پردازیم.

مزایای فروش آنلاین پروتئین

راحتی: خرید آنلاین این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که به راحتی از خانه هایشان خرید کنند. از آن جایی که زمان، نقش مهمی در فعالیت های روزانه ی ما دارد، هر چه امکان ذخیره کردن آن بیشتر باشد احساس بهتری در خریدار ایجاد می شود.

دسترسی گسترده تر: یک فروشگاه آنلاین می تواند محدودیت جغرافیایی را از بین ببرد و امکان سرویس دهی گسترده ای را فراهم نماید. هر چه این دامنه گسترده تر باشد مشتریان بیشتری به همراه خواهد داشت و منجر به بالا رفتن فروش می گردد.

مقرون به صرفه بودن: در خرید آنلاین مصرف کنندگان میتوانند قیمت ها را بررسی، مقایسه و از عملکرد مثبت فروشگاه آگاه شوند. این امر به بالا رفتن اعتبار فروشندگان کمک می کند، چرا که مصرف کنندگان تمایل دارند از جایی خرید کنند که علاوه بر کیفیت دارای قیمت مناسبی نیز باشد.

شخصی‌ سازی: داشتن یک فروشگاه مجازی در یک پلتفرم آنلاین این مزیت را دارد که با توجه به استراتژی و برنامه بازاریابی که دارید آن را گسترش دهید. منوی خود را آماده کنید و بر اساس میزان محبوبیت هر کدام از محصولات نحوه چیدمان آن را انجام دهید.

ارتباط با مصرف کننده: فروش در پلتفرم های آنلاین زمینه ارتباط درست با مصرف کنندگان را فراهم می کند به طوری که می توانید با مشاهده نقطه نظرات آن ها، امتیازهایی که برای هر محصول ثبت میکنند، از میزان محبوبیت اقلام خود مطلع شده و در صورت مشاهده نارضایتی نسبت به رفع آن اقدام کنید.

افزایش فروش تا 3 برابر با پیوستن به اسنپ‌فود! کلیک کنید​

تکنیک هایی برای بالا بردن فروش

بهینه سازی تجربه خرید آنلاین: اطمینان از محبوب بودن فروشگاه آنلاین شما و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. این موارد شامل طراحی مناسب، کاربری آسان و ارایه تصاویر با کیفیت است. علاوه بر این، ثبت اطلاعات دقیق محصول و قیمت گذاری شفاف می تواند به ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان کمک کند. در این راستا پلتفرمی که در آن فروشگاه آنلاین ایجاد می کنید و اعتبار آن می تواند کمک بزرگی باشد. 

مدیریت موجودی موثر: بروزرسانی موجودی کالا و توجه به بازیابی به موقع آن برای جلوگیری از سفارشات برگشتی و نارضایتی مشتریان ضروری است. استفاده از پنل مدیریت محصول در پلتفرم های آنلاین می تواند این موضوع را برای همیشه مدیریت کند.

قیمت گذاری رقابتی و تبلیغات: ارائه قیمت های رقابتی و تبلیغات دوره ای می تواند مشتریان را جذب و حفظ کند. اجرای یک برنامه وفاداری، برای تشویق به خریدهای بعدی نقش موثری در تبلیغات و جذب مشتری دارد.

ارائه خدمات مناسب: ارائه خدمات خاص به مشتریان، از جمله سرعت در زمان پاسخگویی، رسیدگی سریع به نگرانی های مشتری، ایجاد سهولت در فرآیند خرید، ایجاد اطمینان از کیفیت محصولات میتواند فروشگاه شما را از رقبا متمایز کند و منجر به بالارفتن فروش شود.

برچسب ها: افزایش فروشپروتئینافزایش فروش پروتئین
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت