بهترین تبلیغات آفلاین رستوران ها
بازاریابی آفلاین برای رستوران ها چیست؟ بازاریابی آفلاین بازاریابی است که شما خارج از اینترنت انجام می دهید، از تبلیغات در روزنامه های محلی گرفته تا بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، آگهی ها و موارد دیگر. بازاریابی آفلاین می تواند شامل حمایت مالی، همکاری و رویدادها نیز باشد که هدف آن تبلیغ رستوران شما به مخاطبان آفلاین است.
بروشور
یکی از سادهترین راهها برای تبلیغ رستوران، چاپ بروشور و توزیع آنها در اطراف رستورانتان است. این بروشور میتواند شامل محتوایی با عنوان ” هم اکنون سفارش خود را ثبت کنید” باشد. همچنین شما میتوانید عکسی از غذاهای ارائه شده در رستوران و تخفیفی که باعث ترغیب مشتریان به خرید میشود را در بروشور استفاده کنید.
همکاری با مشاغل محلی
وقتی مشاغل محلی از یکدیگر حمایت می کنند، همه برنده می شوند. بنابراین میتوانید با جست و جو در اطراف رستوران و مذاکره با کسب و کارهای محلی، یک معامله سودمند برای دو طرف پیشنهاد دهید. برای مثال اگر غذای سالم میفروشید، میتوانید از باشگاههای ورزشی اطراف دیدن کنید و در ازای صحبت کردن با رستوران شما، یک کد تخفیف به مشتریانشان ارائه دهید.
آگهی در روزنامه
تبلیغات روزنامه ممکن است قدیمی به نظر برسند اما همچنان می توانند اثر گذار باشند. هرچند که از سایر ایده های بازاریابی آفلاین برای رستوران ها پرهزینه تر است، اما یک راه مطمئن برای جذب مشتریان بیشتر است.
شرکت در جشنواره
یکی دیگر از روش های بازاریابی آفلاین شرکت در جشنواره های غذا و موسیقی است. جشنواره ها فرصت مناسبی برای درخشش رستوران شما و جذب مشتریان جدید میباشد. شما میتوانید مطمئن باشید که بخش بزرگی از مخاطبان محلی شما آنجا هستند و به دنبال غذای جدید و هیجان انگیز برای امتحان کردن هستند.
میزبانی رویداد ها
مشتریان همیشه به دنبال یک تجربه جدید و هیجان انگیز هستند. میزبانی رویدادها در رستوران شما یک راه عالی برای برتری بیشتر به رستوران های دیگر است. دعوت از یک گروه موسیقی زنده و یا اجرای استند آپ کمدین معروف میتواند مشتریان زیادی را به رستوران شما جذب کند.
بازاریابی داخلی رستوران
شما می توانید استراتژی های بازاریابی داخلی را برای رستوران ها نیز اجرا کنید! می توانید از لوگوی رستوران خود برای اهداف برندسازی استفاده کنید. در مورد موضوع و لوگوی رستوران خود تصمیم بگیرید و هر جا که می توانید از آن استفاده کنید. روی لباس کارمندان، بسته های تحویل سفارش و غیره…
مشارکت با سازمان ها
مشارکت با سازمان ها یک راه عالی برای دستیابی به بازاریابی آفلاین است. با پذیرایی از رویدادهای یک سازمان دیگر، مستقیماً مشتریان بالقوه را با غذای خود آشنا می کنید. اگر مردم آنچه را که در چنین رویدادهایی می خورند دوست داشته باشند، مطمئناً برای دریافت بیشتر به رستوران شما باز خواهند گشت. همچنین می توانید به عنوان حامی غذا در رویدادها شرکت کنید تا مشتریان خود را افزایش دهید.
جمع بندی
بدون شک، ایده های خلاقانه بازاریابی آفلاین به هر کسب و کار رستورانی کمک می کند تا از رقبا پیشی بگیرد. در حالی که هر استراتژی بازاریابی باید پس از تحقیقات کامل مشتری و بازار انتخاب شود.
دیدگاهتان را بنویسید