تبلیغات پیامکی؛ افزایش بازدید و فروش با فعالسازی سرویس پیامک اسنپفود
امروزه همه افراد دسترسی به تلفن همراه دارند، بنابراین پیامک یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی است. امکان فعالسازی پیامکهای تبلیغاتی اسنپفود نیز با هدف جذب مشتری بیشتر برای مجموعهها فراهم شده است.
شما میتوانید با استفاده از سرویس تبلیغات پیامکی اسنپ فود مشتریان جدید جذب کنید و مشتریان قدیمی را به خرید مجدد تشویق کنید. همچنین، بنا به درخواست خودتان، در این پیامکها کد تخفیف اختصاصی در اختیار مشتریان قرار دهید تا به خرید از مجموعه شما تشویق شوند.
نمونههایی از پیامهای تبلیغاتی را می توانید در شکل زیر ببینید.
نحوه فعالسازی پیامک در نرمافزار دخل چگونه است؟
برای فعالسازی سرویس پیامک شما میتوانید در قسمت پشتیبانی با انتخاب گزینه «ارتقای فروش» درخواست خود را ثبت کنید. در قسمت توضیحات عبارت “فعالسازی تبلیغات پیامکی” را بنویسید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در اسنپفود با شما تماس میگیرند.
• هدفگذاری هوشمند کاربران
• آسان و دقیق
• مقرونبهصرفه
• معرفی مجموعه به طیف وسیعی از کاربران
• گزارش دقیق از نتیجه تبلیغات
حداقل تعداد برای فعالسازی این نوع تبلیغات 10 هزار پیامک است. همچنین حداکثر تعداد پیام درخواستی به تعداد کاربران محدوده سرویس دهی شما است.
امکان ارسال پیامکها در سه وعده صبحانه، نهار یا شام بر اساس درخواست شما وجود دارد.
- کاربران فعالی که از خدمات مختلف اسنپفود در محدوده مجموعه شما استفاده میکنند. (جذب مشتریان جدید)
- کاربرانی که از آخرین سفارش آنها از مجموعه شما مدتی گذشته باشد. (تشویق به خرید مجدد مشتریان قدیمی)
پیامکهای تبلیغاتی اسنپ فود با شمارههای متفاوتی ارسال میشوند، در نتیجه کاربرانی که شمارههای تبلیغاتی را مسدود کردهاند نیز پیامها را دریافت کنند.
در صورتی که ارسال پیامک به دلایل مختلف با وقفه یا اختلال ارسال شود، اسنپ فود به صورت رایگان پیامک جایگزین برای شما ارسال می کند.
پیامکهای تبلیغاتی از نوع «تبلیغات با تمرکز بر برندینگ و افزایش تعامل و شناخت بین مشتری و مجموعه» است. یعنی به مجموعهها کمک میکند که برند خود را بهتر معرفی کنند و ارزش و تفاوت خود را نسبت به رقبا نشان دهند. برای درخواست فعالسازی سرویس پیامک از طریق پشتیبانی نرمافزار دخل اقدام کنید.
دیدگاهتان را بنویسید